Eurosport deed gewoon iets met de kritiek die overal op internet te lezen isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef suus21 het volgende:
Ik vind er ook weinig aan. Zheng vs williams was leuk alleen jammer dat eurosport daar tien minuten van laat zien en net bij de ontknoping overschakelt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef suus21 het volgende:
Die eeuwige wta wedstrijden die worden uitgezondenzz
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Haas en Hewitt wil ik wel even zien morgen.
Vind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer staat met veel vertrouwen te spelen vindt ik.
Ja, nul komma nul tegenstand.quote:Heel verschil met paar weken terug.
Of is die berlocq een ideale opponent?
Isner speelt tegen Monfils.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Isner speelt tegen Monfils.
Hewitt tegen Del Potro![]()
Zal vast wel lukken. Zou die Eurosport Player wel willen hebben maar geen zin om overal voor te betalen.quote:Ja, ik hoop een stream te vinden van Haas.
Bedankd voor de correctie ;-)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind.
[..]
Ja, nul komma nul tegenstand.
Bedankt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Bedankd voor de correctie ;-)
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Ik neem aan dat ze Wozniacki niet eerder dan de planning de baan op zullen sturen?
Ik heb hem sinds kort, wel erg handig want je hoeft niet op je thuis netwerk te zitten... Ja helaas kost tegenwoordig alles geld ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
[..]
Zal vast wel lukken. Zou die Eurosport Player wel willen hebben maar geen zin om overal voor te betalen.
Nja, je kunt geloof ik ook voor een maand lid worden voor 5,90 euro? Dat gaan dan nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds kort, wel erg handig want je hoeft niet op je thuis netwerk te zitten... Ja helaas kost tegenwoordig alles geld ...
Ja of per maand betalen of per jaar voor 3.40 per maand of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, je kunt geloof ik ook voor een maand lid worden voor 5,90 euro? Dat gaan dan nog.
Sinds Wimbledon ga ik er niet meer automatisch vanuit dat die QF er ook zal komen. Het zou wel geweldig zijn, aangezien ze nog nooit tegenover elkaar stonden in NY (hoor ik net, nooit over nagedachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
Federer grapt dat hij niet wist dat Nadal in zijn kwart ziet.![]()
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja of per maand betalen of per jaar voor 3.40 per maand of zo
Nee, ik ga er ook niet meer automatisch van uit. Er waren jaren dat je er bij wijze van spreken automatisch van uit kon gaan dat ze beiden de finale haalden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Sinds Wimbledon ga ik er niet meer automatisch vanuit dat die QF er ook zal komen.
Nee, maar dat is iets wat al vele jaren schittert door afwezigheid.quote:Het zou wel geweldig zijn, aangezien ze nog nooit tegenover elkaar stonden in NY (hoor ik net, nooit over nagedacht).
Het werkt in elk geval perfectquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.
Je kan het betalen en daarna met één muisklik stopzetten, dan hou je het nog een maand en krijg je verder geen afschrijvingen meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.
7-6 voor Wozniakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Een ware nagelbijter tussen Wozniak en Azarenka. Hier blijf je voor wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |