Ze hebben zich hersteld.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Dit is werkelijk schandalig. Op Eurosport 2 kunnen ze dan toch stoppen met Berdych, daar is toch geen enkele spanning
Ah, bedankt voor het melden, had het al opgegevenquote:
Home Alone was een andere filmquote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk dit.6-6 in de TB.
Baghdatis lijkt met zijn baard wel op Tom Hanks uit Home Alone, waar hij op dat onbewoonde eiland zit te praten tegen die volleybal.![]()
Inderdaad. De sfeer zat er goed in. Dan kun je zo'n heerlijke 5e set krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat we geen 5e set kregen
Zeker jammer ja!quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat we geen 5e set kregen
Home alone:quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk dit.6-6 in de TB.
Baghdatis lijkt met zijn baard wel op Tom Hanks uit Home Alone, waar hij op dat onbewoonde eiland zit te praten tegen die volleybal.![]()
Van wat ik heb gezien was het niet heel indrukwekkend.quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Gruisman het volgende:
Wawa nog door gelukkig. De enige die ik het Djokovic nog wel moeilijk zie maken.
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien was het niet heel indrukwekkend.
quote:
Het was een grap.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Home alone:
[ afbeelding ]
Cast away:
[ afbeelding ]
Ja, moeilijk misschien wel, in de zin dat hij misschien een set wint, maar dat is het dan ook wel lijkt me. Ben alleen erg benieuwd hoe Djokovic of Murray het zou doen tegen Nadal.quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Gruisman het volgende:
Wawa nog door gelukkig. De enige die ik het Djokovic nog wel moeilijk zie maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |