SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben mij keihard gemist sinds de TdF. Het niveau was dramatisch hier met mijn afwezigheid, dus vandaar mijn tomeloze inbreng.quote:
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die denken dat Tadic haalbaar is
Verander die TT eens ff terug naar "Welkom Cuenca". Eriksen is nog niet weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Niet zo janken.quote:
Ik denk dat Tadic niet nog een keer wil verhuizen binnen Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Waar staat dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Chris: Ik ga alleen naar een club met CL.......
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zei zijn zaakwaarnemer inderdaad, maar later zei Chris zelf dat hij alleen naar een club gaat waar hij zelf beter van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
true maar Baal wel als een stekker hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd anders
Sja we gaan er wel op achteruit maar het blijft maar een voetballerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true maar Baal wel als een stekker hier.
inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Eens. Of huur met optie tot koop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Dat dus, 15 miljoen is een hoop jally's maar dan heb je ook wat. Ajax heeft de poen maar wil het niet uitgeven. Dat is het beleid maar zonder Eriksen en Alderweireld wordt je zeker geen kampioen. Nu is dat ook niet zo erg na 3 titels op rij maar dan moet het een incident zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero-Poulsen-Duarte zondag op het middenveld?
100% zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog mee winnen inderdaad
Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoenquote:
Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoen
Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?
Fischer - Sightorson - andersen
-------------------Bojan -----------------
Serero/de jong - Duarte/schone
Blind - moisander - veltman/van der hoorn - Van rhijn
Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zet
Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.
Prima opstelling toch? Moet je gewoon kampioen mee kunnen worden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag
Fischer - Siggy - Bojan
Serero/Andersen - Poulsen - Schöne
Boilesen - Moisander - Alderweireld/vdHoorn - van Rhijn
Vermeer
As always.
Niet zo haten op Syntix, ggmmtje.quote:
Ik hoop van wel, hij was vrijdag de beste man van Ajax in het veld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen zal wel in de basis staan, of niet? Blind heeft vandaag weer niet aan de groepstraining meegedaan.
Dat weet ik, maar vind de positie van defensieve middenvelder maar zwak bezet nu. een poulsen is een breker maar daar heb je vrij weinig aan als 9 van de 10 clubs de bus parkeren. kan je er wel voetballende middelmaat als schone neerzetten maar is ook niet alles. Bojan is niet een echte rechtsbuiten voelt zich meer thuis als schaduwspits veel kwaliteit heeft hij. Dus het is in mijn ogen een optie om te overwegen om met een 10 te gaan spelen om het verlies van eriksen op te vangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.
In het eerste wel jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 was
ik denk dat niemand dit denkt hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
Huren als iets Ajax onwaardig isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
De Boer: "Vertrek Eriksen enorme aderlating"
Trainer Frank de Boer beseft dat zijn elftal flink verzwakt gaat worden door de aanstaande transfer van Christian Eriksen. De Deense spelmaker staat op het punt om zijn loopbaan voort te zetten bij Tottenham Hotspur.
"Zijn vertrek is een enorme aderlating, want Chris is verschrikkelijk belangrijk", geeft De Boer aan in De Telegraaf. "We hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden. Voetballers die goed en ook nog eens een ideale prof zijn, zijn voor een trainer ideale spelers." De oud-international verwacht dat Eriksen zijn draai gaat vinden in de Premier League. "Het zou me verbazen als dat niet zo zou zijn."
De Boer kan nog niet zeggen of Ajax zonder Eriksen de doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen. "Dat hangt er vanaf of we nog spelers kunnen huren of kopen. Niet van het niveau van Eriksen, maar wel dicht daarbij. We hebben veel jongens met talent, maar zij zijn nog niet in staat om in acht dagen drie duels op topniveau te spelen."
Bron
Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
Niet onhaalbaar, maar dan moeten ze 10 miljoen willen uitgeven, aint gonna happenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzittersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou me niets verbazen als Sergi Roberto nog naar Ajax komt
Marc Nettoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzitters
Is overigens voor de verandering wel een goede spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzitters
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.quote:
Ik heb die gozer nooit zien spelen, maar als Duarte komt dan halen we geen middenvelder erbij denk ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is overigens voor de verandering wel een goede speler
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen dat ze beide komen zou Duarte wel graag op CVM willen zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.
Neemt niet weg dat er wel wat minpunten zijn.
[..]
Ik heb die gozer nooit zien spelen, maar als Duarte komt dan halen we geen middenvelder erbij denk ik?
En dan spelen met Duarte of Sergi Roberto op de flanken of kan Roberto ook op VM?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ze beide komen
Roberto-De Jongquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan spelen met Duarte of Sergi Roberto op de flanken of kan Roberto ook op VM?
Ik zou het aan de ene kant wel mooi vinden, maar ik ga eigenlijk alleen uit van Duarte.
Ik ken die Roberto dus niet, en Duarte heb ik nu ook niet vaak zien spelen. En je weet dat ik geen fan ben van de Jong als rechtshalf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roberto-De Jong
Duarte
Dan heb je een leuk middenveld
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.
Neemt niet weg dat er wel wat minpunten zijn.
[..]
Mwah dat denken we niet hoor. Hoewel ik niet zo lyrisch ben over Eriksen als sommige anderen (hier), is het gewoon een van je beste spelers die je kwijt raakt. Da's nooit goed. Maar ik denk wel dat Frank de trainerskwaliteiten heeft om het op te lossen. Het is alleen zo jammer dat hij zijn energie daar in moet gaan steken. Gaat weer ten koste van andere dingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb je ook al bijnamen voor Frank, Wim en Dennis? Het technisch hart bepaalt en Overmars voert uit namelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anitaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Roberto dus niet, en Duarte heb ik nu ook niet vaak zien spelen. En je weet dat ik geen fan ben van de Jong als rechtshalf.
We hebben wel genoeg gespaard de afgelopen jaren. Ik hoop nu tegen beter weten in dat volgend jaar zomer er echt kwaliteitsaankopen bij komen. Want dan lopen er ook een boel contracten af en gaan er vast mensen weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anita
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende speler
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Ja voor Cuenca misschien. Maar ik zie het al aankomen dat we zo 3 Barca spelers in de selectie hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Tuurlijk.quote:
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.quote:
Dat mag je vinden. Ik ben ook niet pro huren maar zo is het nieuwe beleid bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
Volgens mij hoorde ik je niet klagen toen PSV Rekik en Park binnen haaldequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Eriksen wou niet verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.
En over 2/3 jaar gaat Eriksen weg voor rond de 20quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.
Ja dat vind ik een beetje overkomen als paniekbeleid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Paniekbeleid? Er is al 2 maanden bekend dat Duarte in beeld is als Eriksen vertrekt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje overkomen als paniekbeleid.
Vertonghen is niet te vroeg verkocht. Anita had een aanbieding gehad maar wilde meer dan het salarisplafond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik je niet klagen toen PSV Rekik en Park binnen haalde.
Maar ik ben in principe tegen huren tenzij er een talent aan zit te komen die het jaar daarop in de basis kan spelen.
Dan moet je er ook echt een take it or leave it bod neerleggen, en dan niet omdat Eriksen weg is er alsnog een miljoentje bij gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Paniekbeleid? Er is al 2 maanden bekend dat Duarte in beeld is als Eriksen vertrekt.
Ah, my bad dan. Dan was jij een van de weinige iig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.
Vertonghen had je eerder moeten verlengen. En Anita had je ook veel meer kunnen waarderen en eerder dat contract verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen is niet te vroeg verkocht. Anita had een aanbieding gehad maar wilde meer dan het salarisplafond.
Ik ga het nog een keer zeggen want het dringt toch niet door bij de mensen. Termijnen maakt geen kut uit zolang de club een bankgarantie krijgt. Je kan het geld, zeker met een goed eigen vermogen, gelijk helemaal herinvesteren mocht de club dat willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
een speler van 12 mil in ruil voor een speler van 100 mil en dan ook nog in termijnen
Anita, Vertonghen, Alderweireld en van der Wiel wilden allen niet verlengen. Als ze het een jaar eerder hadden geprobeerd dan wilden ze dat ineens wel denk je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.
Hij gaat voor Duarte hoor. Daar lever je dan wel heel erg in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Wotte het volgende:
Denk dat er niet veel reële opties zijn om hem te vervangen, een paar die ik uit mijn hoofd haal die het eventueel zouden kunnen en nog potentie hebben.
Vilhena -- Zou eriksen kunnen vervangen, feyenoord en een contract tot 2016 (dacht ik) word lastig.
Dennis praet -- Toppertje, zal wel zo rond de 10 miljoen voor moeten komen en dan nog z'n salaris.
Dusan tadic -- Zou top zijn, te duur waarschijnlijk.
Marco fabian -- Speelt bij chivas in mexico, paar keer gezien in een wedstrijd waar ik op gokte, vind het een leuke speler
Alen halilovic -- misschien dat hij een tussenstap naar ajax ziet zitten, fantastische speler maar daar ga je wel 15 miljoen voor moeten neertellen.
Van ginkel - Huren, zie het niet gebeuren ?
Sergi roberto - Wou volgens mij niet, maar zou een optie zijn.
Grotendeels allemaal onhaalbaar denk ik, maar er zijn vrij weinig goedkope opties die enigszins de zelfde kwaliteiten hebben, helaas. Word de portemonnee trekken voor marc
Hoe kan je Anita meer aanbieden als hij boven dat plafond wil zitten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertonghen had je eerder moeten verlengen. En Anita had je ook veel meer kunnen waarderen en eerder dat contract verlengen.
Dat hebben ze ook niet gedaan. Je loopt vooruit op de feiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook echt een take it or leave it bod neerleggen, en dan niet omdat Eriksen weg is er alsnog een miljoentje bij gooien.
Ajax mag best het salarisplafond omhoog gooien voor spelers die zich al bewezen hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita, Vertonghen, Alderweireld en van der Wiel wilden allen niet verlengen. Als ze het een jaar eerder hadden geprobeerd dan wilden ze dat ineens wel denk je?
Eriksen zat al tegen het salaris plafon aan staat in de Telegraaf vandaag, een betere, langere aanbieding tekenen had voor hem helemaal geen nut dus.
Omdat hij zich al bewezen had. Dan kan je een uitzondering maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan je Anita meer aanbieden als hij boven dat plafond wil zitten?
Totdat je een speler wilt hebben die bij een club speelt die geen betaling in termijnen accepteert. Sta je dan, met je bankgaranties...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer zeggen want het dringt toch niet door bij de mensen. Termijnen maakt geen kut uit zolang de club een bankgarantie krijgt. Je kan het geld, zeker met een goed eigen vermogen, gelijk helemaal herinvesteren mocht de club dat willen.
Dat moet dan ook de volgende stap zijn in het beleid. De grootste stap die straks gezet moet worden is dat Ajax niet meer afhankelijk van CL en transfers hoeft te zijn. Dan kan je sommige spelers enigste langer behouden met betere contracten. Dat heeft alleen tijd nodig, wees blij dat we een Feyenoordscenario niet hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag best het salarisplafond omhoog gooien voor spelers die zich al bewezen hebben.
Dat is ook niet zo heel gek hè. We vinden die oud-spelers natuurlijk eerst geweldig maar als je het allemaal beoordeelt zie je dat zijn aankopen niet echt goed zijn. Van het hele TH trouwens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst is Overmars nog geweldig, en nu moet zijn kop eraf...
Dan betaalt Ajax het toch in een keer mocht dat nodig zijn? Genoeg eigen vermogen. De relatief grotere bedragen gaan altijd in termijnen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Totdat je een speler wilt hebben die bij een club speelt die geen betaling in termijnen accepteert. Sta je dan, met je bankgaranties...
Dat zegt dan een hoop over de rest van de selectie. Achterlijke debielquote:
quote:Nieuwpoort opnieuw verhuurd aan Almere
Sven Nieuwpoort zal dit seizoen opnieuw uitkomen voor FC Almere City, zo meldt Omroep Flevoland. De ploeg uit de Jupiler League huurde de verdediger afgelopen jaar ook al van Ajax en de lange mandekker tekent nu opnieuw een huurcontract voor een jaar.
Nieuwpoort kwam in de voorbereiding nog uit voor Ajax 1, maar al snel bleek dat de verdediger zich tevreden moest stellen met minuten bij Jong Ajax. Door de opkomst van Kenny Tete, de aanwezigheid van Ruben Ligeon en het meedoen van Nicolai Boilesen kwam van speelminuten weinig terecht.
Bij Almere City treft Nieuwpoort Fred Grim als coach. Afgelopen jaar kwam hij tot vijftien duels bij Almere City. Bovendien komt Nieuwpoort samen te spelen met zijn jongere broertje Lars Nieuwpoort.
Welke precies zijn niet goed dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel gek hè. We vinden die oud-spelers natuurlijk eerst geweldig maar als je het allemaal beoordeelt zie je dat zijn aankopen niet echt goed zijn. Van het hele TH trouwens.
Holtby is echt een stuk minder dan Eriksen. Holtby is al niet eens een basisspeler zonder Eriksen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Holtby speelt op positie Eriksen bij Tottenham en dat is wel een zieke speler. Zou jammer zijn als spelers als Van Ginkel en Eriksen op de bank terecht komen.
Eriksen is stukken beter dan Holtbyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Holtby speelt op positie Eriksen bij Tottenham en dat is wel een zieke speler. Zou jammer zijn als spelers als Van Ginkel en Eriksen op de bank terecht komen.
Zit op de bank bedoel je, Holtby speelt daar niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke precies zijn niet goed dan?
Holtby doet weinig onder voor Eriksenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Holtby is echt een stuk minder dan Eriksen. Holtby is al niet eens een basisspeler zonder Eriksen.
Dat heb jij inderdaad gedaan met deze post.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je zeer interessante toevoeging aan dit topic.
Van der Hoorn is nu al afgeschreven?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.
Dembele.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie speelt op Holtby zijn positie dan? Holtby tijdens jeugd ek zien voetballen, stak er wel bovenuit.
jawel. En ook voor Sigurdsson.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Holtby doet weinig onder voor Eriksen
Dat is knap aangezien je spelers noemt die niet door Overmars zijn gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.
Nutteloze aankoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van der Hoorn is nu al afgeschreven?
Je baseert je mening op een jeugd EK wat voor Duitsland bij de groepsfase bleef?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie speelt op Holtby zijn positie dan? Holtby tijdens jeugd ek zien voetballen, stak er wel bovenuit.
Sigurdsson vind ik niet zo bijzonder maar Holtby kan echt wel een heel goed potje voetballenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jawel. En ook voor Sigurdsson.
Ik heb het over aankopen van heel het TH. Die zaten er toen ook al. Zoals Jordi zegt is Overmars in dienst van het TH.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is knap aangezien je spelers noemt die niet door Overmars zijn gehaald.
Nee, maar dat geeft niet. Het zegt al genoeg dat je derde keuze achter Dembele en Gylfi bent en dan komt Eriksen ook nog. Holtby was gewoon een Afellaytransfer, goedkoop gokje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sigurdsson vind ik niet zo bijzonder maar Holtby kan echt wel een heel goed potje voetballen
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft niet. Het zegt al genoeg dat je derde keuze achter Dembele en Gylfi bent en dan komt Eriksen ook nog. Holtby was gewoon een Afellaytransfer, goedkoop gokje.
voetbal is geen spelletje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jongens, het is maar een spelletje hoor
Dembele gaat toch achter hem spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?
Spurs speelt met 2 controleurs dus zou kunnen dat ze Dembele naast Sandro of Paulinho zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dembele gaat toch achter hem spelen?
Dat lijkt me wel het beste voor Dembele. Aangezien Dembele niet zo'n heel hoog rendement haalt, maar fysiek wel goed is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spurs speelt met 2 controleurs dus zou kunnen dat ze Dembele naast Sandro of Paulinho zetten
Hoeft niet, want Dembele zal weer een linie terugzakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voetbal is geen spelletje.
mens erger je niet is een spelletje.
Maar die miljoenenaankopen worden nu ook gedaan. Maar dan voor bankzitters.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt wel een enorm treurig topic zo. Iedereen riep een jaar geleden nog dat Overmars een baas/held was. Nu wordt hij finaal afgebrand. Hoe bedoel je hypocriet.
Het verwachtingspatroon van velen hier moet ook eens flink worden bijgesteld. Zou ook een stuk schelen. Alleen van Sigthorsson weet je dat ie geen steek verder komt in zijn ontwikkeling. Schöne is vooralsnog een zeer bruikbare speler gebleken en na wat mindere wedstrijden moet ook zijn kop er gelijk af. Pas over een jaar 3/4/5 kun je echt zeggen of Ajax goede stappen heeft gezet. De afgelopen jaren zonder het nieuwe beleid is iedereen teveel verwend met miljoenenaankopen.
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het beste voor Dembele. Aangezien Dembele niet zo'n heel hoog rendement haalt, maar fysiek wel goed is.
Nee, dat is een sport.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.
Hij hoeft ook niet de meest verdedigende speler te zijn, maar gewoon de dynamische middenvelder daar zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positie
jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.
hahahahahahahahaha je bent dus duidelijk geen Spurs volger. Sorry hoor maar hier sla je de plank echt finaal mis. Hij had in de tijd van Fulham de meeste balveroveringen en het hoogste percentage geslaagde tackles op zijn naam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positie
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembelequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha je bent dus duidelijk geen Spurs volger. Sorry hoor maar hier sla je de plank echt finaal mis.
Ik kwijl nog niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt een mongool
ik hoop dat je in een bak met uien stap
Dembele is juist verdedigend heel erg sterk geworden. Een van de beste balveroveraars en het fijne is dat hij nog kan voetballen ook nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembele
dat is ook een spelletjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik kwijl nog niet.
En dan?
Dat kenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zie het niet als spelletje
Jaaa Aat en Henrichs aan de machtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is tijd voor een revolutie bij dit Ajax. Al dat geld op de bank houden zal Ajax zijn gezicht kosten. Langzaam aan zal Ajax de afgrond in worden geholpen. Eriksen verkopen is wat mij betreft te druppen. Ik trek richting de Arena met een boos spandoek.
ik doe met je meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is tijd voor een revolutie bij dit Ajax. Al dat geld op de bank houden zal Ajax zijn gezicht kosten. Langzaam aan zal Ajax de afgrond in worden geholpen. Eriksen verkopen is wat mij betreft te druppen. Ik trek richting de Arena met een boos spandoek.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembele
Zal er eens op letten ik heb hem daar vorig seizoen een aantal keer zien spelen en toen overtuigde hij me niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dembele is juist verdedigend heel erg sterk geworden. Een van de beste balveroveraars en het fijne is dat hij nog kan voetballen ook nog.
Goede troll hoor, hier heb je een pluimquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, het blijft sport & spelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een sport waar miljarden in rond gaan zie jij als een spelletje dus?
Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.quote:
Sorry maar welke wedstrijden heb je dan gekeken? Was juist een van de betere constante factoren bij de Spurs als hij speelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er eens op letten ik heb hem daar vorig seizoen een aantal keer zien spelen en toen overtuigde hij me niet echt
De armoequote:Duarte: ‘Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt’
Donderdag, 29 augustus 2013 om 14:32
Als Christian Eriksen weggaat bij Ajax, en daar ziet het sterk naar uit, is Lerin Duarte de belangrijkste kandidaat om naar Amsterdam te gaan als zijn vervanger. De 23-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Heracles en weet goed dat het twee kanten uit kan gaan: of de transfer gaat door, of hij speelt tot minstens de winterstop nog in Almelo. Duarte hoopt op het eerste.
/
Hij weet niet precies hoe de stand van zaken is, geeft hij toe in gesprek met RTV Oost: het enige dat hij weet, is dat zijn club deze zomer een bod van Ajax op hem afsloeg. De kans bestaat dat Ajax nog eens voor hem terugkomt: Heracles zei ‘nee’ tegen een bod van 2,5 miljoen euro plus 1 miljoen variabel, maar voorzitter Jan Smit zei signalen te hebben gekregen dat Marc Overmars wellicht weer door wil praten.
“Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt. Ajax is voor mij een heel aantrekkelijke club, waar ik me kan doorontwikkelen. Dus dat zou heel mooi zijn”, geeft Duarte hoopvol aan bij de regionale radio- en televisiezender. “Ik heb tegen mezelf gezegd: 'gewoon focussen om goede wedstrijden voor Heracles te spelen, dat is het belangrijkste'. Ik sta nog steeds hier onder contract, dus focus ik me helemaal op Heracles.”
Moeten we nu ook nog extra belasting betalen? Kutleven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.
Wat nou troll?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goede troll hoor, hier heb je een pluim
Als ik dat moet gaan onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sorry maar welke wedstrijden heb je dan gekeken? Was juist een van de betere constante factoren bij de Spurs als hij speelde.
Graag, dan maak je niet meer van die rare opmerkingen die kant noch wal rakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan onthouden
Zal er eens op letten de volgende keer
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.
Ik ben het met je eens dat ik liever een gerichte aankoop heb van 8 a 10 miljoen dan 4 miljoen voor een van der hoorn. Maar het beleid wat ze voeren is opzich niet heel slecht, niet meer uitgeven dan er inkomt en voornamelijk op de jeugd richten. Maar je hebt gelijk de afgelopen jaren hebben we veel verdiend dus kan er ook wel een goede vervanger worden aangetrokken als dat financieel verantwoord is. Maar om nou weer onrust in de tent te krijgen om een vertrekkende speler, terwijl het net rustig is en alles nu in werking word gezet is een beetje overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat nou troll?
Het is toch overduidelijk dat dit totaal niet werkt?
Maar nee hoor, drie mazzeljaren van Frank en hij kan alles maken.
Voor mij is dit ook echt de druppel.
Ik vind 2.5 plus 1 variabel al een heel bedrag eigenlijk. Meer dan 3.5 a 4 mln (zonder variabelen) zou onzinnig zijn. Hoe lang ligt die jongen nog vast eigenlijk?quote:
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spursquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Graag, dan maak je niet meer van die rare opmerkingen die kant noch wal raken.
2 jaar (1 jaar contract met een eenzijdige optie voor Heracles)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind 2.5 plus 1 variabel al een heel bedrag eigenlijk. Meer dan 3.5 a 4 mln (zonder variabelen) zou onzinnig zijn. Hoe lang ligt die jongen nog vast eigenlijk?
Je lult je kijkt niets van Spurs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spurs
Ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spurs
Voetbaltaal voor, ik ben al weg maar ik zeg het nog ff niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Op dit moment focus ik me volledig op .....
Ja, das logisch...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik had net onder de douche zo'n briljante ingeving. Zonder Eriksen worden we niet zwakker, maar minder sterk. Goed hé?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voetbaltaal voor, ik ben al weg maar ik zeg het nog ff niet.
twitter:foxNL twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:17:24Stelling: Als Eriksen vertrekt is Ajax niet langer de grootste titelkandidaat. Reageer via #FOXSportCentraal reageer retweet
ga volgende keer maar gewoon weer piktrekken onder de douche k?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik had net onder de douche zo'n briljante ingeving. Zonder Eriksen worden we niet zwakker, maar minder sterk. Goed hé?
En wat probeer jij nou te bereiken want ik weet niet of het je op is gevallen want ik negeer die onzin van jou gewoon weer vanaf nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je lult je kijkt niets van Spurs.
Klopt, daarom zei ik ook dat je de plank missloegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal jij het wel beter weten dan mij he
Als Ajax geen plan B heeft, kan Jan Smit natuurlijk ´nee´ blijven zeggen tegen 5 miljoen, 6 miljoen en 7 miljoen. Lekkere positie voor Jan, niet zo snugger van Ajax. Als je al je geld op één paard zet kan Heracles natuurlijk gewoon de hoofdprijs vragen.quote:quote:
Duarte: ‘Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt’
Als Christian Eriksen weggaat bij Ajax, en daar ziet het sterk naar uit, is Lerin Duarte de belangrijkste kandidaat om naar Amsterdam te gaan als zijn vervanger. De 23-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Heracles en weet goed dat het twee kanten uit kan gaan: of de transfer gaat door, of hij speelt tot minstens de winterstop nog in Almelo. Duarte hoopt op het eerste.
Hij weet niet precies hoe de stand van zaken is, geeft hij toe in gesprek met RTV Oost: het enige dat hij weet, is dat zijn club deze zomer een bod van Ajax op hem afsloeg. De kans bestaat dat Ajax nog eens voor hem terugkomt: Heracles zei ‘nee’ tegen een bod van 2,5 miljoen euro plus 1 miljoen variabel, maar voorzitter Jan Smit zei signalen te hebben gekregen dat Marc Overmars wellicht weer door wil praten.
“Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt. Ajax is voor mij een heel aantrekkelijke club, waar ik me kan doorontwikkelen. Dus dat zou heel mooi zijn”, geeft Duarte hoopvol aan bij de regionale radio- en televisiezender. “Ik heb tegen mezelf gezegd: 'gewoon focussen om goede wedstrijden voor Heracles te spelen, dat is het belangrijkste'. Ik sta nog steeds hier onder contract, dus focus ik me helemaal op Heracles.”
Holtby was toch echt een uitblinker bij Schalke en op dat jeugd EK was hij een van de weinige spelers van Duitsland die uitblonken. Kan komen omdat die een ontzettend matige lichting hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, daarom zei ik ook dat je de plank missloeg. Zowel over Holtby als over Dembele. Geeft ook verder niets.
Log uit je wil gewoon de boel provoceren en iedereen word er helemaal misselijk van je bent gwn boos dat ik met Ronaldinho vanaf de middellijn scoorde tegen die Rijke tatta club van je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat probeer jij nou te bereiken want ik weet niet of het je op is gevallen want ik negeer die onzin van jou gewoon weer vanaf nu.
Nou zegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ga volgende keer maar gewoon weer piktrekken onder de douche k?
Thnx. 6.5 voor 1 jarig contract Maher, alles boven de 4 voor 2 jaar Heracles zou dan teveel zijn imo. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 jaar (1 jaar contract met een eenzijdige optie voor Heracles)
Oke knulquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Log uit je wil gewoon de boel provoceren en iedereen word er helemaal misselijk van je bent gwn boos dat ik met Ronaldinho vanaf de middellijn scoorde tegen die Rijke tatta club van je.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
Zijn er alweer conclusies? We worden geen kampioen en Eriksen redt het niet bij de Spurs, gaat allebei nog wel lukken hoor.
Tuurlijk werkt dat zo niet. Je hebt ook nog te maken met de wensen van een speler zelf. Spelers hebben helaas meer macht dan de clubs. Al proberen clubs dat nu wel terug te winnen door met dreigementen te strooien dat als ze niet bijtekenen ze naar het tweede elftal terug gezet worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als Ajax geen plan B heeft, kan Jan Smit natuurlijk ´nee´ blijven zeggen tegen 5 miljoen, 6 miljoen en 7 miljoen. Lekkere positie voor Jan, niet zo snugger van Ajax. Als je al je geld op één paard zet kan Heracles natuurlijk gewoon de hoofdprijs vragen.
Wanneer houdt het op? 5,6 miljoen? Voet bij stuk houden en een andere speler zoeken, of op het laatste moment tóch weer een miljoentje erbij leggen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind 2.5 plus 1 variabel al een heel bedrag eigenlijk. Meer dan 3.5 a 4 mln (zonder variabelen) zou onzinnig zijn. Hoe lang ligt die jongen nog vast eigenlijk?
Nou nou nou, beetje respect voor de beste jongen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat hem gewoon, vloeit alleen maar diarree uit.
De andere lul.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duitsland heeft juist een supergoede lichting maar de spelers van Borussia en Bayern gingen niet mee. Dat team op het jeugd EK was gewoon de B garnituur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Holtby was toch echt een uitblinker bij Schalke en op dat jeugd EK was hij een van de weinige spelers van Duitsland die uitblonken. Kan komen omdat die een ontzettend matige lichting hebben
Kan me er ook niet echt druk om maken eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Holtby was toch echt een uitblinker bij Schalke en op dat jeugd EK was hij een van de weinige spelers van Duitsland die uitblonken. Kan komen omdat die een ontzettend matige lichting hebben
Wat daar op het veld stond was pure schijt. Wat zijn de uitblinkers van die lichting dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duitsland heeft juist een supergoede lichting maar de spelers van Borussia en Bayern gingen niet mee. Dat team op het jeugd EK was gewoon de B garnituur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan me er ook niet echt druk om maken eerlijk gezegd
Gundogan, Draxler, Gotze, Reus, Kroos.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat daar op het veld stond was pure schijt. Wat zijn de uitblinkers van die lichting dan?
Dat kwam omdat Holtby de enige speler van naam was welke werd opgeroepen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet op ingaan er komt alleen maar kots uit die Litmanen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Holtby de enige speler van naam was welke werd opgeroepen.De tering.
Dat zijn A internationalsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gundogan, Draxler, Gotze, Reus, Kroos.
Dus Duarte kijkt Jan lief aan en dan mag hij weg voor 5 ton?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat zo niet. Je hebt ook nog te maken met de wensen van een speler zelf. Spelers hebben helaas meer macht dan de clubs. Al proberen clubs dat nu wel terug te winnen door met dreigementen te strooien dat als ze niet bijtekenen ze naar het tweede elftal terug gezet worden.
Volgens mij kreeg AZ 6,5 miljoen, betekent niet dat psv niet meer heeft betaald. Volgens mij kreeg zaakwaarnemer ook een miljoen en zaten er nog bonussen bij die kunnen oplopen tot 0,5 miljoen. Maar kan verkeerd begrepen hebben hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Thnx. 6.5 voor 1 jarig contract Maher, alles boven de 4 voor 2 jaar Heracles zou dan teveel zijn imo. Ik ben benieuwd.
Ja, maar zijn wel van die generatiequote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus dan is het niet meer dezelfde lichting?
Heracles degradeert zonder Duarte, in zoverre kan ik me de vraagprijs wel voorstellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Dus Duarte kijkt Jan lief aan en dan mag hij weg voor 5 ton?![]()
Ajax is al veel langer met Duarte bezig en dat weet Jan ook. Als Frank per sé Duarte wil hebben en niemand anders, dan zal Ajax moeten betalen wat Heracles in gedachten heeft.
Dat kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar zijn wel van die generatie. Nederland speelde toch ook met internationals op dat toernooi. Gast, hou op hoor. Ter Stegen hoort dacht ik ook nog bij die generatie.
Dus niet de jeugdlichting van Duitsland faalt, maar jij faalt.
Nou dan. Je bent een prima kerel maar maak je met dit soort dingen aub niet meer belachelijk.quote:
En Matthew Amoah dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Heracles degradeert zonder Duarte, in zoverre kan ik me de vraagprijs wel voorstellen
Eigenlijk is het onzin dat je A internationals daar nog even goed naar toe mag sturen maar dat is een andere discussiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou dan. Je bent een prima kerel maar maak je met dit soort dingen aub niet meer belachelijk.
Daarmee verhinder je dat jonge spelers alvast mogen ruiken aan het eerste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het onzin dat je A internationals daar nog even goed naar toe mag sturen maar dat is een andere discussie
Klopt. Nederland koos daar wel voor en Duitsland niet. Maar Duitsland heeft een veel betere jeugdlichting dan Nederland. En Duitsland faalt alles behalve met haar jeugdlichting.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk is het onzin dat je A internationals daar nog even goed naar toe mag sturen maar dat is een andere discussie
Het is om ervaring op te doen en waarom zou je champions league finalisten ervaring op moeten laten doen ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cuenca is toch geblesseerd tot Oktober ofzo ?
Vragen staat vrij en dan blijft hij toch lekker bij Heraclesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Heracles degradeert zonder Duarte, in zoverre kan ik me de vraagprijs wel voorstellen
''soccer'', niet aangekliktquote:
Kan hij dan al volledige wedstrijden spelen of moet hij eerst weer ritme op doen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vanaf eind mei zou hij er 4 maanden uitliggen, dat is tot oktober volgens jou?
Zou ik niet eens zo'n probleem vinden. Moet je Duarte echt willen? Je hebt Schone, Serero en evt. Andersen of Fischer op die positie. Dan krijg je na Schone weer zo'n voetballer 'voor erbij'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vragen staat vrij en dan blijft hij toch lekker bij Heracles
Hij heeft in ieder geval de juiste lengte voor Ajaxquote:
Soccer "talent" van 23... Wel een Nederlander. Dat zou wel weer eens goed zijn voor Ajax, dat vaak met 2, 3 Nederlanders max in de basis speelt. Wat dat betreft geeft Feyenoord het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo'n probleem vinden. Moet je Duarte echt willen? Je hebt Schone, Serero en evt. Andersen of Fischer op die positie. Dan krijg je na Schone weer zo'n voetballer 'voor erbij'.
Bij het 1e team...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat daar op het veld stond was pure schijt. Wat zijn de uitblinkers van die lichting dan?
Ja met NLers spelen is echt een vereistequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Soccer "talent" van 23... Wel een Nederlander. Dat zou wel weer eens goed zijn voor Ajax, dat vaak met 2, 3 Nederlanders max in de basis speelt. Wat dat betreft geeft Feyenoord het goede voorbeeld.
Duarte heeft een aantal kwaliteiten die die spelers niet of nog niet bezitten. Sowieso is het in vergelijk met Schone en Serero (lijken mij de voornaamste kandidaten) een linkspoot. Hij is veel dynamischer en werkt spelversnellend. Iets wat Schone ook niet is. Daarnaast heeft hij ook een bepaalde felheid die deze bleue groep mist. Duarte is zeker niet de oplossing maar is zeker wel iemand die onderscheidende kwaliteiten heeft die deze groepnog niet heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo'n probleem vinden. Moet je Duarte echt willen? Je hebt Schone, Serero en evt. Andersen of Fischer op die positie. Dan krijg je na Schone weer zo'n voetballer 'voor erbij'.
Derksen is tegen, dus dat is in ieder geval een meevallerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Met Nederlanders spelen is goed voor van alles: communicatie, uitstraling (internationals), continuïteit. Ajax haalt niet voor niets enkel de Nederlandse ex-spelers terug om plaats te nemen in de staf. Niet Kanu of Dani of Wamberto.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja met NLers spelen is echt een vereisteDie denen spreken beter NL, dan de helft van de kakkerlakkenselectie.
Deze postquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja met NLers spelen is echt een vereisteDie denen spreken beter NL, dan de helft van de kakkerlakkenselectie.
Sky Highquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als het over Ajax gaat is het goed maar Sky
Geweldig voorbeeld alleen jammer dat het qua voetbal niet zo best isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Soccer "talent" van 23... Wel een Nederlander. Dat zou wel weer eens goed zijn voor Ajax, dat vaak met 2, 3 Nederlanders max in de basis speelt. Wat dat betreft geeft Feyenoord het goede voorbeeld.
Zou veel verklaren die gelimiteerde transfersom. Toch vreemd dan dat er niet eerder een club is gekomen, zo is het toch een koopje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook Het Parool meldt een transfersom van 13,5 miljoen euro, waarvan 1,5 miljoen euro variabel zou zijn en 12 miljoen euro vast. Het variabele deel hangt af van zijn prestaties bij de Spurs straks. Volgens de Amsterdamse krant heeft Eriksen een gelimiteerde transfersom in zijn contract. Dat zou kunnen duiden op de uitspraken van Overmars, die wees op 'beloftes uit het verleden'.
Dan kijk ik niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Of Sjon Heitinga , wat een wereldverdediger zeg
Maar we spelen ook CL.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die kan makkelijk mee in de eredivisie joh
Johnny een echte Ajacied.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Of Sjon Heitinga , wat een wereldverdediger zeg
Levert wel het meeste geld op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn we toch niet veel...
Ja maar we moeten niet de illusie hebben dat we die groepsfase doorkomenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Levert wel het meeste geld op.
Ik wacht toch nog even de loting af.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar we moeten niet de illusie hebben dat we die groepsfase doorkomen
Ik wacht op versterking voor de verdediging die er niet gaat komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog even de loting af.
ik op versterking voor de aanval en middenveld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wacht op versterking voor de verdediging die er niet gaat komen
Je kan in ieder geval niet met lassie en serrano de cl in . Dan leg je het tegen bijna iedere ploeg afquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik op versterking voor de aanval en middenveld.
Ik versterking tussen de linies.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen en de Jong.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval niet met lassie en serrano de cl in . Dan leg je het tegen bijna iedere ploeg af
Daar zal het toch op gaan uitdraaien denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval niet met lassie en serrano de cl in . Dan leg je het tegen bijna iedere ploeg af
oplossingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Wat gaat Ajax doen met 75 miljoen?
Het geld klotst bij Ajax over de plinten. De voetbalclub uit Amsterdam stevent door goede prestaties en lucratieve transfers af op een recordbedrag van 75 tot 80 miljoen euro in de kas aan het eind van dit jaar. Wat gaat de club daar mee doen? RTLZ rekent mee.
Ajax presteert de laatste jaren uitstekend. De club is 3 jaar op rij kampioen waardoor de club elk jaar weer mee kan doen met de lucratieve Champions League, het miljoenenbal in Europa. Ajax heeft daardoor al een paar een zeer positieve kasstroom. Dit jaar stapelt het geld zich weer verder op. Volgens berekeningen van RTLZ is het positieve kassaldo aan het eind van dit jaar 2013 zo’n 75 tot 80 miljoen euro.
De Kas van Ajax puilt uit
30-6-2011
6 miljoen euro
31-12-2011
15,6 miljoen euro
30-6-2012
17 miljoen euro
31-12-2012
49,7 miljoen euro
30-6-2013
50 miljoen euro (schatting RTLZ)
31-12-2013
75-80 miljoen euro (berekening RTLZ)
Inkomsten 100 miljoen euro
Ajax heeft in 2013/2014, net als vorig seizoen, zo'n 100 miljoen euro aan inkomsten. Zelfs als de prestaties in de Champions League zouden tegenvallen, dan nog levert Europees voetbal dit jaar, inclusief kaartverkoop, bijvoorbeeld al 20 miljoen euro op. Seizoenkaarthouders betalen jaarlijks 8 miljoen euro en hoofdsponsor Aegon maakt tussen de 10 en 12 miljoen over. Dat zijn grote bedragen in het Nederlandse betaalde voetbal.
Weet Ajax de komende dagen sterspeler Christian Eriksen te verkopen, wat wel de verwachting is, dan komen er weer miljoenen binnen. Ajax heeft Eriksen grotendeels zelf opgeleid, waardoor hij weinig heeft gekost en niet op de balans van Ajax staat. De verkoopsom, er wordt gesproken over 13,5 miljoen euro, is dan pure winst voor de penningmeester. Ook verdediger Toby Alderweireld wordt misschien nog verkocht, voor 8 miljoen euro. Ook pure winst.
Daarbij is Ajax onder aanvoering van Johan Cruijff een zuinige club aan het worden met bescheiden uitgaven. Ajax geeft de eigen jeugd een kans en geeft weinig geld uit aan nieuwe spelers. Ook zijn de totale (spelers)salarissen teruggebracht van 50 miljoen naar 45 miljoen euro per jaar.
Winst
Met deze berekeningen komt Ajax uit op een winst 25 tot 30 miljoen euro voor de eerste helft van dit seizoen. Waardoor de clubkas aan het eind van 2013 gevuld is met 75 tot 80 miljoen euro.
Ajax heeft overigens ook nog voor tientallen miljoenen euro’s aan kortlopende vorderingen uitstaan, maar daar staan ongeveer gelijke kortlopende schulden bij crediteuren tegenover.
Wat kan Ajax doen met 75 miljoen euro?
1 - De club van de beurs halen, een langgekoesterde wens van de clubmensen. Een beursexit kost bijna 60 miljoen als Ajax de 5 miljoen uitstaande aandelen terugkoopt voor de oorspronkelijke introductiekoers van 11,35 euro. Dat is 40% meer dan de huidige beurskoers van 8 euro.
2 - Ajax zou de Amsterdam Arena kunnen kopen. Ajax heeft al 13% belang in het stadion. Dat belang wordt gewaardeerd op 5 miljoen euro, wat de waarde van het stadion op 40 miljoen euro zou bepalen. De gemeente Amsterdam heeft 48% van de aandelen van het stadion. De gemeente heeft 60 miljoen euro meebetaald aan het stadion, voor parkeergarage Transferium.
3- Ajax zou de aandeelhouders dividend kunnen uitkeren, bijvoorbeeld 1 euro per aandeel. Dat kost de Ajax NV 18,3 miljoen euro, maar 13,3 miljoen euro komt direct weer terecht bij de vereniging Ajax, de grootaandeelhouder van de NV met 72,7% van de aandelen.
4 - Ajax zou ook alle salarissen kunnen verdubbelen om sterspelers langer te kunnen behouden. Daardoor is er meer kans op echt Europees succes en ook weer meer inkomsten. Nu wordt er 45 miljoen euro per seizoen betaald aan spelers, trainers en medische staf. 90 miljoen euro per jaar is op een begroting van 100 miljoen euro echter wel wat aan de forse kant en is zonder deelname aan de Champions League totaal onverantwoord.
5 - En Ajax zou Gareth Bale kunnen kopen... o nee die kost 100 miljoen euro
Maf iets. Schijnt dat je dat dus gewoon een tijd niet door te kunnen hebben. Volgens mij gaf hij ook nog gewoon een interview na de match.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als zijn klaplong goed herstelt wel
Plan Ajax Van De Beurs is natuurlijk niet van gisteren. Die miljoenenaankopen zijn niet voor niets stopgezet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat kan Ajax doen met 75 miljoen euro?
1 - De club van de beurs halen
Is dan inmiddels wel over heur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als zijn klaplong goed herstelt wel
ook voor de eerste 2 groepsduels?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is dan inmiddels wel over heur.
Volgend jaar een paar echte versterkingen halen samen met de grote talenten die doorstromen.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook voor de eerste 2 groepsduels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |