Dat lijkt me wel het beste voor Dembele. Aangezien Dembele niet zo'n heel hoog rendement haalt, maar fysiek wel goed is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spurs speelt met 2 controleurs dus zou kunnen dat ze Dembele naast Sandro of Paulinho zetten
Hoeft niet, want Dembele zal weer een linie terugzakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
voetbal is geen spelletje.
mens erger je niet is een spelletje.
Maar die miljoenenaankopen worden nu ook gedaan. Maar dan voor bankzitters.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wordt wel een enorm treurig topic zo. Iedereen riep een jaar geleden nog dat Overmars een baas/held was. Nu wordt hij finaal afgebrand. Hoe bedoel je hypocriet.
Het verwachtingspatroon van velen hier moet ook eens flink worden bijgesteld. Zou ook een stuk schelen. Alleen van Sigthorsson weet je dat ie geen steek verder komt in zijn ontwikkeling. Schöne is vooralsnog een zeer bruikbare speler gebleken en na wat mindere wedstrijden moet ook zijn kop er gelijk af. Pas over een jaar 3/4/5 kun je echt zeggen of Ajax goede stappen heeft gezet. De afgelopen jaren zonder het nieuwe beleid is iedereen teveel verwend met miljoenenaankopen.
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het beste voor Dembele. Aangezien Dembele niet zo'n heel hoog rendement haalt, maar fysiek wel goed is.
Nee, dat is een sport.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.
Hij hoeft ook niet de meest verdedigende speler te zijn, maar gewoon de dynamische middenvelder daar zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positie
jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel, tegen een bal aan trappen is een spelletje.
hahahahahahahahaha je bent dus duidelijk geen Spurs volger. Sorry hoor maar hier sla je de plank echt finaal mis. Hij had in de tijd van Fulham de meeste balveroveringen en het hoogste percentage geslaagde tackles op zijn naam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dembele mist alleen de verdedigende kwaliteiten voor die positie
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembelequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha je bent dus duidelijk geen Spurs volger. Sorry hoor maar hier sla je de plank echt finaal mis.
Ik kwijl nog niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent echt een mongool
ik hoop dat je in een bak met uien stap
Dembele is juist verdedigend heel erg sterk geworden. Een van de beste balveroveraars en het fijne is dat hij nog kan voetballen ook nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembele
dat is ook een spelletjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik kwijl nog niet.
En dan?
Dat kenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zie het niet als spelletje
Jaaa Aat en Henrichs aan de machtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is tijd voor een revolutie bij dit Ajax. Al dat geld op de bank houden zal Ajax zijn gezicht kosten. Langzaam aan zal Ajax de afgrond in worden geholpen. Eriksen verkopen is wat mij betreft te druppen. Ik trek richting de Arena met een boos spandoek.
ik doe met je meequote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is tijd voor een revolutie bij dit Ajax. Al dat geld op de bank houden zal Ajax zijn gezicht kosten. Langzaam aan zal Ajax de afgrond in worden geholpen. Eriksen verkopen is wat mij betreft te druppen. Ik trek richting de Arena met een boos spandoek.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paulinho en Sandro vind ik meer geschikt voor die positie dan Dembele
Zal er eens op letten ik heb hem daar vorig seizoen een aantal keer zien spelen en toen overtuigde hij me niet echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dembele is juist verdedigend heel erg sterk geworden. Een van de beste balveroveraars en het fijne is dat hij nog kan voetballen ook nog.
Goede troll hoor, hier heb je een pluimquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, het blijft sport & spelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een sport waar miljarden in rond gaan zie jij als een spelletje dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |