Heb je ook al bijnamen voor Frank, Wim en Dennis? Het technisch hart bepaalt en Overmars voert uit namelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anitaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Roberto dus niet, en Duarte heb ik nu ook niet vaak zien spelen. En je weet dat ik geen fan ben van de Jong als rechtshalf.
We hebben wel genoeg gespaard de afgelopen jaren. Ik hoop nu tegen beter weten in dat volgend jaar zomer er echt kwaliteitsaankopen bij komen. Want dan lopen er ook een boel contracten af en gaan er vast mensen weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anita
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende speler
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Ja voor Cuenca misschien. Maar ik zie het al aankomen dat we zo 3 Barca spelers in de selectie hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Tuurlijk.quote:
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.quote:
Dat mag je vinden. Ik ben ook niet pro huren maar zo is het nieuwe beleid bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
Volgens mij hoorde ik je niet klagen toen PSV Rekik en Park binnen haaldequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Eriksen wou niet verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.
En over 2/3 jaar gaat Eriksen weg voor rond de 20quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.
Ja dat vind ik een beetje overkomen als paniekbeleid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Paniekbeleid? Er is al 2 maanden bekend dat Duarte in beeld is als Eriksen vertrekt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje overkomen als paniekbeleid.
Vertonghen is niet te vroeg verkocht. Anita had een aanbieding gehad maar wilde meer dan het salarisplafond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik je niet klagen toen PSV Rekik en Park binnen haalde.
Maar ik ben in principe tegen huren tenzij er een talent aan zit te komen die het jaar daarop in de basis kan spelen.
Dan moet je er ook echt een take it or leave it bod neerleggen, en dan niet omdat Eriksen weg is er alsnog een miljoentje bij gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Paniekbeleid? Er is al 2 maanden bekend dat Duarte in beeld is als Eriksen vertrekt.
Ah, my bad dan. Dan was jij een van de weinige iig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.
Vertonghen had je eerder moeten verlengen. En Anita had je ook veel meer kunnen waarderen en eerder dat contract verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen is niet te vroeg verkocht. Anita had een aanbieding gehad maar wilde meer dan het salarisplafond.
Ik ga het nog een keer zeggen want het dringt toch niet door bij de mensen. Termijnen maakt geen kut uit zolang de club een bankgarantie krijgt. Je kan het geld, zeker met een goed eigen vermogen, gelijk helemaal herinvesteren mocht de club dat willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
een speler van 12 mil in ruil voor een speler van 100 mil en dan ook nog in termijnen
Anita, Vertonghen, Alderweireld en van der Wiel wilden allen niet verlengen. Als ze het een jaar eerder hadden geprobeerd dan wilden ze dat ineens wel denk je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.
Hij gaat voor Duarte hoor. Daar lever je dan wel heel erg in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef Wotte het volgende:
Denk dat er niet veel reële opties zijn om hem te vervangen, een paar die ik uit mijn hoofd haal die het eventueel zouden kunnen en nog potentie hebben.
Vilhena -- Zou eriksen kunnen vervangen, feyenoord en een contract tot 2016 (dacht ik) word lastig.
Dennis praet -- Toppertje, zal wel zo rond de 10 miljoen voor moeten komen en dan nog z'n salaris.
Dusan tadic -- Zou top zijn, te duur waarschijnlijk.
Marco fabian -- Speelt bij chivas in mexico, paar keer gezien in een wedstrijd waar ik op gokte, vind het een leuke speler
Alen halilovic -- misschien dat hij een tussenstap naar ajax ziet zitten, fantastische speler maar daar ga je wel 15 miljoen voor moeten neertellen.
Van ginkel - Huren, zie het niet gebeuren ?
Sergi roberto - Wou volgens mij niet, maar zou een optie zijn.
Grotendeels allemaal onhaalbaar denk ik, maar er zijn vrij weinig goedkope opties die enigszins de zelfde kwaliteiten hebben, helaas. Word de portemonnee trekken voor marc
Hoe kan je Anita meer aanbieden als hij boven dat plafond wil zitten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertonghen had je eerder moeten verlengen. En Anita had je ook veel meer kunnen waarderen en eerder dat contract verlengen.
Dat hebben ze ook niet gedaan. Je loopt vooruit op de feiten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook echt een take it or leave it bod neerleggen, en dan niet omdat Eriksen weg is er alsnog een miljoentje bij gooien.
Ajax mag best het salarisplafond omhoog gooien voor spelers die zich al bewezen hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita, Vertonghen, Alderweireld en van der Wiel wilden allen niet verlengen. Als ze het een jaar eerder hadden geprobeerd dan wilden ze dat ineens wel denk je?
Eriksen zat al tegen het salaris plafon aan staat in de Telegraaf vandaag, een betere, langere aanbieding tekenen had voor hem helemaal geen nut dus.
Omdat hij zich al bewezen had. Dan kan je een uitzondering maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe kan je Anita meer aanbieden als hij boven dat plafond wil zitten?
Totdat je een speler wilt hebben die bij een club speelt die geen betaling in termijnen accepteert. Sta je dan, met je bankgaranties...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga het nog een keer zeggen want het dringt toch niet door bij de mensen. Termijnen maakt geen kut uit zolang de club een bankgarantie krijgt. Je kan het geld, zeker met een goed eigen vermogen, gelijk helemaal herinvesteren mocht de club dat willen.
Dat moet dan ook de volgende stap zijn in het beleid. De grootste stap die straks gezet moet worden is dat Ajax niet meer afhankelijk van CL en transfers hoeft te zijn. Dan kan je sommige spelers enigste langer behouden met betere contracten. Dat heeft alleen tijd nodig, wees blij dat we een Feyenoordscenario niet hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag best het salarisplafond omhoog gooien voor spelers die zich al bewezen hebben.
Dat is ook niet zo heel gek hè. We vinden die oud-spelers natuurlijk eerst geweldig maar als je het allemaal beoordeelt zie je dat zijn aankopen niet echt goed zijn. Van het hele TH trouwens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst is Overmars nog geweldig, en nu moet zijn kop eraf...
Dan betaalt Ajax het toch in een keer mocht dat nodig zijn? Genoeg eigen vermogen. De relatief grotere bedragen gaan altijd in termijnen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Totdat je een speler wilt hebben die bij een club speelt die geen betaling in termijnen accepteert. Sta je dan, met je bankgaranties...
Dat zegt dan een hoop over de rest van de selectie. Achterlijke debielquote:
quote:Nieuwpoort opnieuw verhuurd aan Almere
Sven Nieuwpoort zal dit seizoen opnieuw uitkomen voor FC Almere City, zo meldt Omroep Flevoland. De ploeg uit de Jupiler League huurde de verdediger afgelopen jaar ook al van Ajax en de lange mandekker tekent nu opnieuw een huurcontract voor een jaar.
Nieuwpoort kwam in de voorbereiding nog uit voor Ajax 1, maar al snel bleek dat de verdediger zich tevreden moest stellen met minuten bij Jong Ajax. Door de opkomst van Kenny Tete, de aanwezigheid van Ruben Ligeon en het meedoen van Nicolai Boilesen kwam van speelminuten weinig terecht.
Bij Almere City treft Nieuwpoort Fred Grim als coach. Afgelopen jaar kwam hij tot vijftien duels bij Almere City. Bovendien komt Nieuwpoort samen te spelen met zijn jongere broertje Lars Nieuwpoort.
Welke precies zijn niet goed dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel gek hè. We vinden die oud-spelers natuurlijk eerst geweldig maar als je het allemaal beoordeelt zie je dat zijn aankopen niet echt goed zijn. Van het hele TH trouwens.
Holtby is echt een stuk minder dan Eriksen. Holtby is al niet eens een basisspeler zonder Eriksen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Holtby speelt op positie Eriksen bij Tottenham en dat is wel een zieke speler. Zou jammer zijn als spelers als Van Ginkel en Eriksen op de bank terecht komen.
Eriksen is stukken beter dan Holtbyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Holtby speelt op positie Eriksen bij Tottenham en dat is wel een zieke speler. Zou jammer zijn als spelers als Van Ginkel en Eriksen op de bank terecht komen.
Zit op de bank bedoel je, Holtby speelt daar niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke precies zijn niet goed dan?
Holtby doet weinig onder voor Eriksenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Holtby is echt een stuk minder dan Eriksen. Holtby is al niet eens een basisspeler zonder Eriksen.
Dat heb jij inderdaad gedaan met deze post.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je zeer interessante toevoeging aan dit topic.
Van der Hoorn is nu al afgeschreven?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.
Dembele.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie speelt op Holtby zijn positie dan? Holtby tijdens jeugd ek zien voetballen, stak er wel bovenuit.
jawel. En ook voor Sigurdsson.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Holtby doet weinig onder voor Eriksen
Dat is knap aangezien je spelers noemt die niet door Overmars zijn gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson, Sana, Janssen, Cillessen ( als reservekeeper zoveel geld betalen), van der Hoorn, Schöne ( brengt je ook niet verder), Boerrigter, Serero (tot dusver) , Cuenca was een mishuur.
Nutteloze aankoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Van der Hoorn is nu al afgeschreven?
Je baseert je mening op een jeugd EK wat voor Duitsland bij de groepsfase bleef?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wie speelt op Holtby zijn positie dan? Holtby tijdens jeugd ek zien voetballen, stak er wel bovenuit.
Sigurdsson vind ik niet zo bijzonder maar Holtby kan echt wel een heel goed potje voetballenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jawel. En ook voor Sigurdsson.
Ik heb het over aankopen van heel het TH. Die zaten er toen ook al. Zoals Jordi zegt is Overmars in dienst van het TH.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is knap aangezien je spelers noemt die niet door Overmars zijn gehaald.
Nee, maar dat geeft niet. Het zegt al genoeg dat je derde keuze achter Dembele en Gylfi bent en dan komt Eriksen ook nog. Holtby was gewoon een Afellaytransfer, goedkoop gokje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sigurdsson vind ik niet zo bijzonder maar Holtby kan echt wel een heel goed potje voetballen
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft niet. Het zegt al genoeg dat je derde keuze achter Dembele en Gylfi bent en dan komt Eriksen ook nog. Holtby was gewoon een Afellaytransfer, goedkoop gokje.
voetbal is geen spelletje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jongens, het is maar een spelletje hoor
Dembele gaat toch achter hem spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat Eriksen Dembele er wel even uit gaat spelen?
Spurs speelt met 2 controleurs dus zou kunnen dat ze Dembele naast Sandro of Paulinho zettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dembele gaat toch achter hem spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |