SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben mij keihard gemist sinds de TdF. Het niveau was dramatisch hier met mijn afwezigheid, dus vandaar mijn tomeloze inbreng.quote:
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die denken dat Tadic haalbaar is
Verander die TT eens ff terug naar "Welkom Cuenca". Eriksen is nog niet weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Niet zo janken.quote:
Ik denk dat Tadic niet nog een keer wil verhuizen binnen Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Waar staat dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Chris: Ik ga alleen naar een club met CL.......
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zei zijn zaakwaarnemer inderdaad, maar later zei Chris zelf dat hij alleen naar een club gaat waar hij zelf beter van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
true maar Baal wel als een stekker hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd anders
Sja we gaan er wel op achteruit maar het blijft maar een voetballerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true maar Baal wel als een stekker hier.
inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Eens. Of huur met optie tot koop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |