SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben mij keihard gemist sinds de TdF. Het niveau was dramatisch hier met mijn afwezigheid, dus vandaar mijn tomeloze inbreng.quote:
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die denken dat Tadic haalbaar is
Verander die TT eens ff terug naar "Welkom Cuenca". Eriksen is nog niet weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Niet zo janken.quote:
Ik denk dat Tadic niet nog een keer wil verhuizen binnen Nederland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Net doen alsof Tadic niet haalbaar is. Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Waar staat dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Chris: Ik ga alleen naar een club met CL.......
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd andersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Dat zei zijn zaakwaarnemer inderdaad, maar later zei Chris zelf dat hij alleen naar een club gaat waar hij zelf beter van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
true maar Baal wel als een stekker hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan hij had zijn contract ook echt niet verlengd anders
Sja we gaan er wel op achteruit maar het blijft maar een voetballerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true maar Baal wel als een stekker hier.
inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Eens. Of huur met optie tot koop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cuenca hebben we niets aan tenzij je hem kan kopen
Dat dus, 15 miljoen is een hoop jally's maar dan heb je ook wat. Ajax heeft de poen maar wil het niet uitgeven. Dat is het beleid maar zonder Eriksen en Alderweireld wordt je zeker geen kampioen. Nu is dat ook niet zo erg na 3 titels op rij maar dan moet het een incident zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld
Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero-Poulsen-Duarte zondag op het middenveld?
100% zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar gaan we de oorlog mee winnen inderdaad
Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoenquote:
Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoen
Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?
Fischer - Sightorson - andersen
-------------------Bojan -----------------
Serero/de jong - Duarte/schone
Blind - moisander - veltman/van der hoorn - Van rhijn
Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zet
Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.
Prima opstelling toch? Moet je gewoon kampioen mee kunnen worden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag
Fischer - Siggy - Bojan
Serero/Andersen - Poulsen - Schöne
Boilesen - Moisander - Alderweireld/vdHoorn - van Rhijn
Vermeer
As always.
Niet zo haten op Syntix, ggmmtje.quote:
Ik hoop van wel, hij was vrijdag de beste man van Ajax in het veld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen zal wel in de basis staan, of niet? Blind heeft vandaag weer niet aan de groepstraining meegedaan.
Dat weet ik, maar vind de positie van defensieve middenvelder maar zwak bezet nu. een poulsen is een breker maar daar heb je vrij weinig aan als 9 van de 10 clubs de bus parkeren. kan je er wel voetballende middelmaat als schone neerzetten maar is ook niet alles. Bojan is niet een echte rechtsbuiten voelt zich meer thuis als schaduwspits veel kwaliteit heeft hij. Dus het is in mijn ogen een optie om te overwegen om met een 10 te gaan spelen om het verlies van eriksen op te vangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.
In het eerste wel jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 was
ik denk dat niemand dit denkt hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
Huren als iets Ajax onwaardig isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
De Boer: "Vertrek Eriksen enorme aderlating"
Trainer Frank de Boer beseft dat zijn elftal flink verzwakt gaat worden door de aanstaande transfer van Christian Eriksen. De Deense spelmaker staat op het punt om zijn loopbaan voort te zetten bij Tottenham Hotspur.
"Zijn vertrek is een enorme aderlating, want Chris is verschrikkelijk belangrijk", geeft De Boer aan in De Telegraaf. "We hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden. Voetballers die goed en ook nog eens een ideale prof zijn, zijn voor een trainer ideale spelers." De oud-international verwacht dat Eriksen zijn draai gaat vinden in de Premier League. "Het zou me verbazen als dat niet zo zou zijn."
De Boer kan nog niet zeggen of Ajax zonder Eriksen de doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen. "Dat hangt er vanaf of we nog spelers kunnen huren of kopen. Niet van het niveau van Eriksen, maar wel dicht daarbij. We hebben veel jongens met talent, maar zij zijn nog niet in staat om in acht dagen drie duels op topniveau te spelen."
Bron
Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
Niet onhaalbaar, maar dan moeten ze 10 miljoen willen uitgeven, aint gonna happenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzittersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou me niets verbazen als Sergi Roberto nog naar Ajax komt
Marc Nettoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzitters
Is overigens voor de verandering wel een goede spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nog meer huren. En dan volgend jaar weer geen kwaliteitsaankopen doen, maar 4 miljoen betalen voor bankzitters
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.quote:
Ik heb die gozer nooit zien spelen, maar als Duarte komt dan halen we geen middenvelder erbij denk ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is overigens voor de verandering wel een goede speler
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen dat ze beide komen zou Duarte wel graag op CVM willen zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.
Neemt niet weg dat er wel wat minpunten zijn.
[..]
Ik heb die gozer nooit zien spelen, maar als Duarte komt dan halen we geen middenvelder erbij denk ik?
En dan spelen met Duarte of Sergi Roberto op de flanken of kan Roberto ook op VM?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ze beide komen
Roberto-De Jongquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan spelen met Duarte of Sergi Roberto op de flanken of kan Roberto ook op VM?
Ik zou het aan de ene kant wel mooi vinden, maar ik ga eigenlijk alleen uit van Duarte.
Ik ken die Roberto dus niet, en Duarte heb ik nu ook niet vaak zien spelen. En je weet dat ik geen fan ben van de Jong als rechtshalf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roberto-De Jong
Duarte
Dan heb je een leuk middenveld
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alleen die het doet hoor. De hele organisatie kiest voor dit beleid.
Neemt niet weg dat er wel wat minpunten zijn.
[..]
Mwah dat denken we niet hoor. Hoewel ik niet zo lyrisch ben over Eriksen als sommige anderen (hier), is het gewoon een van je beste spelers die je kwijt raakt. Da's nooit goed. Maar ik denk wel dat Frank de trainerskwaliteiten heeft om het op te lossen. Het is alleen zo jammer dat hij zijn energie daar in moet gaan steken. Gaat weer ten koste van andere dingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb je ook al bijnamen voor Frank, Wim en Dennis? Het technisch hart bepaalt en Overmars voert uit namelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anitaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Roberto dus niet, en Duarte heb ik nu ook niet vaak zien spelen. En je weet dat ik geen fan ben van de Jong als rechtshalf.
We hebben wel genoeg gespaard de afgelopen jaren. Ik hoop nu tegen beter weten in dat volgend jaar zomer er echt kwaliteitsaankopen bij komen. Want dan lopen er ook een boel contracten af en gaan er vast mensen weg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral Marc Netto past er perfect bij . Kan dadelijk zo een pakhuis openen en daarin zwemmen in alle muntjes
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang de staf maar fan is van De Jong als rechtshalf ben ik tevreden. Duarte zou daar moeten kunnen spelen beetje een verbeterde versie van Anita
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan die Roberto dat ook? Kunnen ze soms van positie wisselen.
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Roberto kan niet op CVM dat is meer een aanvallende speler
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja, vooralsnog is er geen sprake van die Sergi Roberto die zou komen.
Dat zou wel triest zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Ja voor Cuenca misschien. Maar ik zie het al aankomen dat we zo 3 Barca spelers in de selectie hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat er nog wel een belletje naar Barcelona gaat vandaag of morgen
Tuurlijk.quote:
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.quote:
Dat mag je vinden. Ik ben ook niet pro huren maar zo is het nieuwe beleid bij Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
Volgens mij hoorde ik je niet klagen toen PSV Rekik en Park binnen haaldequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom investeer je tijd en geld en sta je "eigen" jeugd in de weg om tweederangs Barca spelers te halen? Ik ben per definitie tegen huren. Of er moet een koopoptie in verwerkt zijn.
Eriksen wou niet verlengen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze laks zijn met contracten verlengen.
En over 2/3 jaar gaat Eriksen weg voor rond de 20quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom investeert Ajax zoveel geld in toptalenten om ze vervolgens voor 10 miljoen te verkopen.
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1, Ajax heeft geen nieuw bod gedaan.
Dat hadden ze dan ook eerder moeten doen. Net als met een Anita en Vertonghen. En Toby en van der Wiel en al die spelers die te vroeg verkocht zijn.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dat gaat er naar wat ik lees wel komen.
Ja dat vind ik een beetje overkomen als paniekbeleid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd (lees: lachwekkend) dat Overmars nu wéér naar Almelo belt voor Duarte. Hoeveel take-it-or-leave-it boden heeft hij daar al op gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |