abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130594075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Tadic is haalbaar hij kost alleen te veel geld :')
Dat dus, 15 miljoen is een hoop jally's maar dan heb je ook wat. Ajax heeft de poen maar wil het niet uitgeven. Dat is het beleid maar zonder Eriksen en Alderweireld wordt je zeker geen kampioen. Nu is dat ook niet zo erg na 3 titels op rij maar dan moet het een incident zijn.
pi_130594079
Serero-Poulsen-Duarte zondag op het middenveld?
Oh.
pi_130594098
Ach ja, van 9 ton naar 3miljoen, al ben je het zelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130594151
We hebben nu wel meteen al onze Deense aankopen eruit met deze transfersom.
Oh.
pi_130594253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero-Poulsen-Duarte zondag op het middenveld?
Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?

Fischer - Sightorson - andersen

-------------------Bojan -----------------

Serero/de jong - Duarte/schone

Blind - moisander - veltman/van der hoorn - Van rhijn
pi_130594292
pi_130594327
quote:
Daar gaan we de oorlog mee winnen inderdaad :')
pi_130594348
Boilesen zal wel in de basis staan, of niet? Blind heeft vandaag weer niet aan de groepstraining meegedaan.
pi_130594371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Daar gaan we de oorlog mee winnen inderdaad :')
100% zeker.
pi_130594381
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

100% zeker.
laten we het hopen jordi
pi_130594448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

100% zeker.
Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoen
pi_130594466
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die is er echt nog niet klaar voor en al helemaal niet om op een van de meest cruciale posities te spelen de rest van het seizoen
Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zet
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_130594480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Wotte het volgende:

[..]

Word er nou niet heel vrolijk van, is andersen niet een middenvelder ? geef die gozer dan een kans of met een 10 spelen , zoiets ?

Fischer - Sightorson - andersen

-------------------Bojan -----------------

Serero/de jong - Duarte/schone

Blind - moisander - veltman/van der hoorn - Van rhijn
Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.
pi_130594519
Komende zondag
Fischer - Siggy - Bojan
Serero/Andersen - Poulsen - Schöne
Boilesen - Moisander - Alderweireld/vdHoorn - van Rhijn
Vermeer

As always.
pi_130594522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij er nog niet klaar voor is? Dat zul je pas weten als je hem daadwerkelijk in de basis zet
Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.
pi_130594541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Veel te wisselvallig was nog niet bepalend bij Jong Ajax. Het is een groot talent maar die moet je niet nu al een heel seizoen lang voor de leeuwen gooien.
Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 was
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 14:17:58 #47
35723 crew  GGMM
pi_130594562
Misleidende TT :r

Gastmodden :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130594587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef GGMM het volgende:

Doe er iets aan dan }:|.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_130594628
Cuenca _O_ redder van ons allen.
pi_130594645
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag
Fischer - Siggy - Bojan
Serero/Andersen - Poulsen - Schöne
Boilesen - Moisander - Alderweireld/vdHoorn - van Rhijn
Vermeer

As always.
Prima opstelling toch? Moet je gewoon kampioen mee kunnen worden...
Alleen Europees is het niet zo best...

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef GGMM het volgende:

Niet zo haten op Syntix, ggmmtje.
pi_130594657
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen zal wel in de basis staan, of niet? Blind heeft vandaag weer niet aan de groepstraining meegedaan.
Ik hoop van wel, hij was vrijdag de beste man van Ajax in het veld.
pi_130594673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Jij hebt de laatste 3 jaar onder een steen geleefd? We spelen niet met een #10, maar met een linker- en rechtermiddenvelder voor de defensieve middenvelder.
Dat weet ik, maar vind de positie van defensieve middenvelder maar zwak bezet nu. een poulsen is een breker maar daar heb je vrij weinig aan als 9 van de 10 clubs de bus parkeren. kan je er wel voetballende middelmaat als schone neerzetten maar is ook niet alles. Bojan is niet een echte rechtsbuiten voelt zich meer thuis als schaduwspits veel kwaliteit heeft hij. Dus het is in mijn ogen een optie om te overwegen om met een 10 te gaan spelen om het verlies van eriksen op te vangen.
pi_130594718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Eriksen was ook wisselvallig toen hij 18 was
In het eerste wel ja
pi_130594845
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130594962
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap niet waarom men denkt dat we Eriksen intern of met Duarte kunnen oplossen. Stelde Eriksen dan zo weinig voor?
ik denk dat niemand dit denkt hoor
pi_130595015
De Boer: "Vertrek Eriksen enorme aderlating"

Trainer Frank de Boer beseft dat zijn elftal flink verzwakt gaat worden door de aanstaande transfer van Christian Eriksen. De Deense spelmaker staat op het punt om zijn loopbaan voort te zetten bij Tottenham Hotspur.

"Zijn vertrek is een enorme aderlating, want Chris is verschrikkelijk belangrijk", geeft De Boer aan in De Telegraaf. "We hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden. Voetballers die goed en ook nog eens een ideale prof zijn, zijn voor een trainer ideale spelers." De oud-international verwacht dat Eriksen zijn draai gaat vinden in de Premier League. "Het zou me verbazen als dat niet zo zou zijn."

De Boer kan nog niet zeggen of Ajax zonder Eriksen de doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen. "Dat hangt er vanaf of we nog spelers kunnen huren of kopen. Niet van het niveau van Eriksen, maar wel dicht daarbij. We hebben veel jongens met talent, maar zij zijn nog niet in staat om in acht dagen drie duels op topniveau te spelen."

Bron

:')
pi_130595070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
De Boer: "Vertrek Eriksen enorme aderlating"

Trainer Frank de Boer beseft dat zijn elftal flink verzwakt gaat worden door de aanstaande transfer van Christian Eriksen. De Deense spelmaker staat op het punt om zijn loopbaan voort te zetten bij Tottenham Hotspur.

"Zijn vertrek is een enorme aderlating, want Chris is verschrikkelijk belangrijk", geeft De Boer aan in De Telegraaf. "We hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden. Voetballers die goed en ook nog eens een ideale prof zijn, zijn voor een trainer ideale spelers." De oud-international verwacht dat Eriksen zijn draai gaat vinden in de Premier League. "Het zou me verbazen als dat niet zo zou zijn."

De Boer kan nog niet zeggen of Ajax zonder Eriksen de doelstellingen voor dit seizoen moet bijstellen. "Dat hangt er vanaf of we nog spelers kunnen huren of kopen. Niet van het niveau van Eriksen, maar wel dicht daarbij. We hebben veel jongens met talent, maar zij zijn nog niet in staat om in acht dagen drie duels op topniveau te spelen."

Bron

:')
Huren als iets Ajax onwaardig is :'(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:31:35 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130595074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130595098
Alles beter dan Serero. Die gast kan er echt niets van.
pi_130595178
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Wat moet je dan? Een speler van zijn kwaliteiten halen? dat is onhaalbaar.
Niet onhaalbaar, maar dan moeten ze 10 miljoen willen uitgeven, aint gonna happen *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')