Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.quote:
Sorry maar welke wedstrijden heb je dan gekeken? Was juist een van de betere constante factoren bij de Spurs als hij speelde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er eens op letten ik heb hem daar vorig seizoen een aantal keer zien spelen en toen overtuigde hij me niet echt
De armoequote:Duarte: ‘Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt’
Donderdag, 29 augustus 2013 om 14:32
Als Christian Eriksen weggaat bij Ajax, en daar ziet het sterk naar uit, is Lerin Duarte de belangrijkste kandidaat om naar Amsterdam te gaan als zijn vervanger. De 23-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Heracles en weet goed dat het twee kanten uit kan gaan: of de transfer gaat door, of hij speelt tot minstens de winterstop nog in Almelo. Duarte hoopt op het eerste.
/
Hij weet niet precies hoe de stand van zaken is, geeft hij toe in gesprek met RTV Oost: het enige dat hij weet, is dat zijn club deze zomer een bod van Ajax op hem afsloeg. De kans bestaat dat Ajax nog eens voor hem terugkomt: Heracles zei ‘nee’ tegen een bod van 2,5 miljoen euro plus 1 miljoen variabel, maar voorzitter Jan Smit zei signalen te hebben gekregen dat Marc Overmars wellicht weer door wil praten.
“Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt. Ajax is voor mij een heel aantrekkelijke club, waar ik me kan doorontwikkelen. Dus dat zou heel mooi zijn”, geeft Duarte hoopvol aan bij de regionale radio- en televisiezender. “Ik heb tegen mezelf gezegd: 'gewoon focussen om goede wedstrijden voor Heracles te spelen, dat is het belangrijkste'. Ik sta nog steeds hier onder contract, dus focus ik me helemaal op Heracles.”
Moeten we nu ook nog extra belasting betalen? Kutleven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.
Wat nou troll?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goede troll hoor, hier heb je een pluim
Als ik dat moet gaan onthoudenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sorry maar welke wedstrijden heb je dan gekeken? Was juist een van de betere constante factoren bij de Spurs als hij speelde.
Graag, dan maak je niet meer van die rare opmerkingen die kant noch wal rakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan onthouden
Zal er eens op letten de volgende keer
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk laat Ajax de CL volledig lopen. Zonder Eriksen wordt de 4de plaats in de competitie al lastig. Laat staan met die extra belasting.
Ik ben het met je eens dat ik liever een gerichte aankoop heb van 8 a 10 miljoen dan 4 miljoen voor een van der hoorn. Maar het beleid wat ze voeren is opzich niet heel slecht, niet meer uitgeven dan er inkomt en voornamelijk op de jeugd richten. Maar je hebt gelijk de afgelopen jaren hebben we veel verdiend dus kan er ook wel een goede vervanger worden aangetrokken als dat financieel verantwoord is. Maar om nou weer onrust in de tent te krijgen om een vertrekkende speler, terwijl het net rustig is en alles nu in werking word gezet is een beetje overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat nou troll?
Het is toch overduidelijk dat dit totaal niet werkt?
Maar nee hoor, drie mazzeljaren van Frank en hij kan alles maken.
Voor mij is dit ook echt de druppel.
Ik vind 2.5 plus 1 variabel al een heel bedrag eigenlijk. Meer dan 3.5 a 4 mln (zonder variabelen) zou onzinnig zijn. Hoe lang ligt die jongen nog vast eigenlijk?quote:
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spursquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Graag, dan maak je niet meer van die rare opmerkingen die kant noch wal raken.
2 jaar (1 jaar contract met een eenzijdige optie voor Heracles)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik vind 2.5 plus 1 variabel al een heel bedrag eigenlijk. Meer dan 3.5 a 4 mln (zonder variabelen) zou onzinnig zijn. Hoe lang ligt die jongen nog vast eigenlijk?
Je lult je kijkt niets van Spurs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spurs
Ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond hem toen niet echt overtuigend spelen dat kan misschien was het een van zijn mindere wedstrijden. Ik kijk namelijk niet alles van Spurs
Voetbaltaal voor, ik ben al weg maar ik zeg het nog ff niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Op dit moment focus ik me volledig op .....
Ja, das logisch...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik had net onder de douche zo'n briljante ingeving. Zonder Eriksen worden we niet zwakker, maar minder sterk. Goed hé?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voetbaltaal voor, ik ben al weg maar ik zeg het nog ff niet.
twitter:foxNL twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:17:24Stelling: Als Eriksen vertrekt is Ajax niet langer de grootste titelkandidaat. Reageer via #FOXSportCentraal reageer retweet
ga volgende keer maar gewoon weer piktrekken onder de douche k?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Ik had net onder de douche zo'n briljante ingeving. Zonder Eriksen worden we niet zwakker, maar minder sterk. Goed hé?
En wat probeer jij nou te bereiken want ik weet niet of het je op is gevallen want ik negeer die onzin van jou gewoon weer vanaf nu.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je lult je kijkt niets van Spurs.
Klopt, daarom zei ik ook dat je de plank missloegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal jij het wel beter weten dan mij he
Als Ajax geen plan B heeft, kan Jan Smit natuurlijk ´nee´ blijven zeggen tegen 5 miljoen, 6 miljoen en 7 miljoen. Lekkere positie voor Jan, niet zo snugger van Ajax. Als je al je geld op één paard zet kan Heracles natuurlijk gewoon de hoofdprijs vragen.quote:quote:
Duarte: ‘Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt’
Als Christian Eriksen weggaat bij Ajax, en daar ziet het sterk naar uit, is Lerin Duarte de belangrijkste kandidaat om naar Amsterdam te gaan als zijn vervanger. De 23-jarige middenvelder staat nu nog onder contract bij Heracles en weet goed dat het twee kanten uit kan gaan: of de transfer gaat door, of hij speelt tot minstens de winterstop nog in Almelo. Duarte hoopt op het eerste.
Hij weet niet precies hoe de stand van zaken is, geeft hij toe in gesprek met RTV Oost: het enige dat hij weet, is dat zijn club deze zomer een bod van Ajax op hem afsloeg. De kans bestaat dat Ajax nog eens voor hem terugkomt: Heracles zei ‘nee’ tegen een bod van 2,5 miljoen euro plus 1 miljoen variabel, maar voorzitter Jan Smit zei signalen te hebben gekregen dat Marc Overmars wellicht weer door wil praten.
“Ik hoop dat het voor dinsdag nog rond komt. Ajax is voor mij een heel aantrekkelijke club, waar ik me kan doorontwikkelen. Dus dat zou heel mooi zijn”, geeft Duarte hoopvol aan bij de regionale radio- en televisiezender. “Ik heb tegen mezelf gezegd: 'gewoon focussen om goede wedstrijden voor Heracles te spelen, dat is het belangrijkste'. Ik sta nog steeds hier onder contract, dus focus ik me helemaal op Heracles.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |