tr gemacht wegens rascismequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
goeden tt
props voor deze nikkerin
doe es even normaal?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
goeden tt
props voor deze nikkerin
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat wel idd.
Altijd 15 uur perdag werken om de deadline te halen. Gevaar extreem ophemelen even als hoe goed die amerikan build wel niet is![]()
![]()
GWN NORMAAL DOEN JAquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:29 schreef Levolution het volgende:
Leven we opeens in het kleinzerige Amerika?
heb een andere gymchick gedaan, gezien?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ja.
Al moet ik zeggen dat die Paramount bench in mijn gym wel zeer OK is (om nog enigszins on topic te blijven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
vuile landverradder
[ afbeelding ] HARDCORE NL EIGEN VOLK BOVEN [ afbeelding ]
Ja, tx.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb een andere gymchick gedaan, gezien?
Was jij niet een Turk trouwens?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
vuile landverradder
[ afbeelding ] HARDCORE NL EIGEN VOLK BOVEN [ afbeelding ]
haha hier trainde ik al 3 jaar ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef seto het volgende:
foto van levolution na rug dag
kijk die lats mense
[ afbeelding ]
lol trap hier nie in mesne dit is levo niet hoorde dat hy endostruggles heeft dus hy is sws dikkrquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef seto het volgende:
foto van levolution na rug dag
kijk die lats mense
[ afbeelding ]
damn ben so jellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
echt een mooi natuurlijk gezicht
jammer dat ze uit de OP is indd
is niet dik is massa :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol trap hier nie in mesne dit is levo niet hoorde dat hy endostruggles heeft dus hy is sws dikkr
Terecht dat die niet in de OP zit: heeft niks met een gym te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
echt een mooi natuurlijk gezicht
jammer dat ze uit de OP is indd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Go home JB. Je kan niet tippen aan haar ass en face. Neem die nichten gelijk ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Go home JB. Je kan niet tippen aan haar ass en face. Neem die nichten gelijk ook mee.d'r is hier maar 1 fag die op van die tranny-uitziende wijven valt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik noem geen namen maar hij neemt altijd alles heel serieus en z'n naam heeft wat weg van een grote fastfoodketen
Er is genoeg wat ik niet serieus neem. Iemand met een harige katten UI en die jelly is aangelegd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
d'r is hier maar 1 fag die op van die tranny-uitziende wijven valt hoor![]()
ik noem geen namen maar hij neemt altijd alles heel serieus en z'n naam heeft wat weg van een grote fastfoodketen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er is genoeg wat ik niet serieus neem. Iemand met een harige katten UI en die jelly is aangelegd bijvoorbeeld.
Je maakt het je er heel gemakkelijk van af door een gif te plaatsen. Ik had niet anders van je verwacht eigenlijk.quote:
Het gifje zegt meer dan genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je maakt het je er heel gemakkelijk van af door een gif te plaatsen. Ik had niet anders van je verwacht eigenlijk.
Woorden werken ook prima om dat doel te bereiken. Alleen jammer dat het zoveel moeite voor je is om woorden te gebruiken en er een zin mee te construeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het gifje zegt meer dan genoeg
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Woorden werken ook prima om dat doel te bereiken. Alleen jammer dat het zoveel moeite voor je is om woorden te gebruiken en er een zin mee te construeren.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.
Kijk, nou doe je het weer. Alleen nu met een smilie en 1 woord.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]zucht
[..]schattig
Ze komt ook gewoon normaal en echt over, sympathiek, beetje humor, net als Emma Stone, vind ik ook zo'n leuke uitstraling hebben
Voor iemand die beweert het niet serieus te nemen houdt het je allemaal wel behoorlijk bezig hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijk, nou doe je het weer. Alleen nu met een smilie en 1 woord.
Ik heb je tenminste weer een volle zin laten typen terwijl je daar net nog te laks voor was. Dus jouw beschuldiging is er eentje uit de categorie Pot verwijt de Ketel. Nog even ter correctie het niet ging om een "het" maar om jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert het niet serieus te nemen houdt het je allemaal wel behoorlijk bezig he
Het was de moeite niet waard maar het drong blijkbaar maar niet tot je door. Pot verwijt de ketel klopt ook niet, jij zegt dat je mij niet serieus neemt, toch blijf je maar gaan, nu ook weer. Ik heb andersom niets beweerd naar jou toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb je tenminste weer een volle zin laten typen terwijl je daar net nog te laks voor was. Dus jouw beschuldiging is er eentje uit de categorie Pot verwijt de Ketel. Nog even ter correctie het niet ging om een "het" maar om jou
Als ik je niet serieus neem wil dat nog niet zeggen dat het mij niet vermaakt om te blijven posten. Pot verwijt de ketel sloeg op "het", als in de discussie. Verwijs voortaan dan naar jezelf als "mij" of "ik".quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het was de moeite niet waard maar het drong blijkbaar maar niet tot je door. Pot verwijt de ketel klopt ook niet, jij zegt dat je mij niet serieus neemt, toch blijf je maar gaan, nu ook weer. Ik heb andersom niets beweerd naar jou toe.
Eigenlijk had het gifje nu ook wel weer volstaan maar goed, tekst en uitleg voor ons speciale postertje.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
familie Smith tijdens optreden Miley
hihi jij stinkt hihiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
wie wil nog meer beef? come at me
[ afbeelding ]
Mij vertaald in het Engels is me. Je begint in ieder geval iets op te steken van mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rot weg omdat hij is onthoofd klootzak.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mij vertaald in het Engels is me. Je begint in ieder geval iets op te steken van mij.
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.quote:
??quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld had ze come at it neergezet.
^^quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
bijna net zo sad als die fittie die McNulty met mij wil hebben
Zelfquoten siert je niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
^^
Hij is erg ver aan het zoeken
Mensch ga toch lekker je poesje borstelen.quote:
kkbaas ben jy mag k je hanttekeningquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:11 schreef seto het volgende:
ik weet nog toen ik net nieuw was op internet en zulke slechte flames postte als hier momenteel worden neergezet
gelukkig ben ik inmiddels gepromoveerd tot internet professional
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kkbaas ben jy mag k je hanttekening
Schijnt fake te zijn. Die foto van de Smith's is van een ander moment.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
I want to believequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Schijnt fake te zijn. Die foto van de Smith's is van een ander moment.
hoe weet jij dat nou weer geef s bronquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom verpest je dit nou voor mij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beefquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Beest, ik gooi ook nog een hamburger op de grill nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:22 schreef seto het volgende:
ik ga zo hetzelfde doen maar daarna hamburgers eten
#IIFYM #genieten
kom weer vechten danquote:
Komt ie weer zn wansmaak tentoonstellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
Geil wijf man die weerbericht tjik van RTL 4 nu.
Ja, Amara Owunka. 38 jaar en dan zo'n strak lijf. Roarrrquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:07 schreef JackieBrown het volgende:
Of nee bedoel je die ene met die krulletjes? Die mag ik wel nvm.
Loopt ook zo'n blonde nu, stottert en faalt gewoon nonstop
38??!!! Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, Amara Owunka. 38 jaar en dan zo'n strak lijf. Roarrr
Hou oud denk je dat zij is op basis van looks?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
38??!!! Nice
Zo zie je maar weer mesnee BLACK DONT CRACKKK GRGR
30quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hou oud denk je dat zij is op basis van looks?
[ afbeelding ]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.quote:
Waarschijnlijk alleen Etha.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag in de gym, 2 ouwe hagenezen die lekker aan het kankeren waren op mocro's, geweldig om te horen, in plat haags
Black doesn't crack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.
Niet te gleuv'n.
Evert is een eindbaasquote:
Sylvanaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Black doesn't crack.
Zou haar niet geven though, ziet er te Sylvana Simons uit.
fifa is voor casual noobsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben 'm door en door gaan haten na teveel fifa gespeeld te hebben
Vies nerdje jij.quote:
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy togquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Levolution het volgende:
Al die op een tegeltje kwam had ik hem opgehangen.
Deze post kostte me enigszins moeite om te ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef seto het volgende:
dy was een beetje 2muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
y so srs?quote:
Je vergeet aesthetically gifted.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
Browne girl met WO die nerd is en ghetto tattoo wil en uit ghetto Roffa komt?
Arrgrghh doeznt makez senze
matty k was die zware baas zowel pve als pvpquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef seto het volgende:
gezien etha's uitzonderlijke kennis van vroege world of warcraft heeft ze er niet super veel problemen mee denk ik
Meest perfect geplaatste smilie op fok ooit. Srs die smilie beschreef precies het gevoel dat bij mij opbouwde na die eeste eigenpijppost en daarna nog eens de tweede eigenpijppost. Dat je het zelf postte maakt het nog leuker. Zelfdisje zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
ff gauw Nulty afleiden voordat ie me keihard komt burnenDem Cheekz muthafuckah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
ik begreep alles in deze postquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
ben ik dat ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
box ouwequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
ik begreep alles in deze post
wie wil me aanraken?
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomomquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomom
Ben je kwarkveegbitch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef no1uknow het volgende:
kwark op de vloer, wipe that shit right off
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.quote:
She will never look at you teh same brah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Zo alpha deze manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Als een pinda pinda's heet dat dan kanibalisme?quote:
Oja, dit is natuurlijk de eerste keer dat ze hier van hoort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
She will never look at you teh same brah.
kksmoothquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
jb vind je die pindarotjes ook lekker?
en dan puur of melkchocolade
[ afbeelding ]
dit vind ik echt niet leuk he jongensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo alpha deze man
Niagara watervallen in m'n panties awp
Zit een behoorlijke smaakverschil tussen die twee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.
Pindarotsjes.
Puur.
Gelijk even een klacht over mensen die geen pure chocolade lusten. Dan lust je dus geen chocolade. Blijf dan ook met je poten van melkchocolade af.
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah! Mij ook man!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sylvanavreselijke vrouw.. doet me denken aan john williams ook op de een of andere manier
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
Is zo'n excuusneger toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:09 schreef seto het volgende:
een neger op het nieuws
waar gaat het heen met deze land
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die struisvogel rechts van Will Smith?
HA! De liefde bedrijvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.
Hier zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Alleen kan Fanta IRL vast beter onderhandelen.
Verkeerde account?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.
[..]
Hahah! Mij ook man!
[..]
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zetten.
[..]
Is zo'n excuusneger toch?
[..]Hahah wtf...en die knotjes ook.
[..]
[..]
HA! De liefde bedrijven.
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken. Sjemig. Van 100 naar 15 gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef seto het volgende:
[..]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?
Ow ik ga weer even op het CarbonC account.quote:
Sorry man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef McNulty het volgende:
Ik voel me buitengesloten door Fanta's post.
hey die had ik al eens eerder naar jou gepost WTFquote:
die kop van die neger spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
ik blijf me hierover verbazen gewoon
[ afbeelding ]
Ja, waar is haar asser gebleven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?
WE'VE GOT AN EMERGENCY!
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je hetquote:
klopt, ik wacht al maanden tot het juiste moment om het terug te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef seto het volgende:
[..]
hey die had ik al eens eerder naar jou gepost WTF
Gewoon fucking bierproeven. Dat gejank om alcohol altijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je het!
Ik was niet op ML.
Trouwens een collega had kaarten gewonnen voor ML en ze wist het niet eens, kwam ze vandaag achter, doos.
En ik ga zondag voor teambuilding uitje bierproeven maar ik drink geen fucking alcohol...what do?
Zeg ferm: "Ik ben geheelonthouder". En dan maak je je ogen groot en staar je ze strak aan en laat je een ongemakkelijke stilte vallen. Zo van durf wat terug te zeggen BITCH!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet dat dit pijn doet he etha. En toch doe je het!
Ik was niet op ML.
Trouwens een collega had kaarten gewonnen voor ML en ze wist het niet eens, kwam ze vandaag achter, doos.
En ik ga zondag voor teambuilding uitje bierproeven maar ik drink geen fucking alcohol...what do?
kkr typfoutje en meteen over de essentie heenlezen jb let ff op volgende keerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit vind ik echt niet leuk he jongens
klootzakken
EN HET ZIJN ROTSJES, GEEN ROTJES.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
-knip-
Rear Delft Fly Cable 3x10
-knip-
Goeden multiquote.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.
[..]
Hahah! Mij ook man!
[..]
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zetten.
[..]
Is zo'n excuusneger toch?
[..]Hahah wtf...en die knotjes ook.
[..]
[..]
HA! De liefde bedrijven.
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken. Sjemig. Van 100 naar 15 gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets (behalve een squatass)?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat Fanta en ik genetisch aan elkaar verwant zijn wil niet zeggen dat we elkaars account delen.quote:
Ik verbaas me dus over het feit dat er een ass compleet ontbreektquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Mis ik iets (behalve een squatass)?
Ik zie alleen 2 fuckly's.
Klopt de één smaakt niet naar chocolade.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zit een behoorlijke smaakverschil tussen die twee.
QFT.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt de één smaakt niet naar chocolade.
Waarom ze het dan onder de naam 'chocolade' mogen verkopen is me dan een raadsel.
En waarom mensen dan zeggen 'ik ben gek op chocolade' is me ook een raadsel.
Via overoveroveroveroveroveroverovergrootvader Genghis Khan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat Fanta en ik genetisch aan elkaar verwant zijn wil niet zeggen dat we elkaars account delen.
zoals?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heeft jouw ondertitel met een of andere fetish te maken?
Ja man, ik vuur graag elastiekjes af op de tiddays van tjikkies. Als het raak is krijg ik daar een mad harde instaboner van. Gelijk mad horny. Logisch tog. Duhhhquote:
[ Bericht 21% gewijzigd door McNulty op 28-08-2013 15:43:25 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Zeker gevonden in JB d'r bush.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een spin getrotseerd ter grote van een vuist.
True story.
Hahah ja man wauw zo grappig weer dezequote:
Ach, ik heb vlagen van genialiteit. Ben zo awesome gewoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahah ja man wauw zo grappig weer deze: D echt hoe KOM je toch bij die gewéldige posts elke keer????
Geef nou maar gewoon toe dat je JB's plek in Etha's leven wil innemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:55 schreef seto het volgende:
volgens mij is mcnulty een komediant in het echt, een normaal mens zou in zijn wildste dromen nog niet zulke goede posts kunnen verzinnen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Ik heb het steeds vaker.
dan zou ik constant naar rotterdam moeten, nee dank jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je JB's plek in Etha's leven wil innemen.
En al die tjiks dan bij Grenzeloos Verliefd? Die verlaten hun eigen LAND ja! En jij hoeft alleen te verkassen van de Akkervelden naar Rotjeknor! Laat zien dat je echt van die boi houdt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:07 schreef seto het volgende:
[..]
dan zou ik constant naar rotterdam moeten, nee dank je
kan het tog nog wat wordequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef seto het volgende:
oh wacht ik las het verkeerd
naar amsterdam is minder erg dan naar rotterdam indd
Wederom ben je weer goed op de hoogte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef McNulty het volgende:
Maar eigenlijk woont Etha best wel in de Bijlmer en niet in Rotterdam.
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef seto het volgende:
oh wacht ik las het verkeerd
naar amsterdam is minder erg dan naar rotterdam indd
ik ben hagenaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamlager heb ik ze nog niet meegemaakt
Hagenaar is de beta versie van Hagenees.quote:
Ga hem meppen! fight 4 yo city gurrrllquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamlager heb ik ze nog niet meegemaakt
Wtf staat daar in vredesnaamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf staat daar in vredesnaam
Ik vind t niet zo gek dat je je vriendin op FOK! Hebt leren kennen
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefieldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
wat heb ik daar te zoeken bijlmerboiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee in de jungle van suri heb je ook geen computergames he skltj
ik was andere dingen doen jwt soms komt andere shit op je padquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefield
kijk je ook psv trouwens haha skls
tren??quote:
ga huile man jesus sta je ook te huile als het squatrek bezet is, nee dan zeg je hoeveel setjes moet je nog en ga je zelf hard daarna dus pas dat ook toe in het leven weet je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
#vroegerwasallesbeter
Tief dan ook lekker op kutjong.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef 16meter het volgende:
yuri ook al afgehaakt
ik geef m groot gelijk
je traint niet eens manquote:
Mwa: ik vind Amsterdam veel te druk en te smal. Plus al die fucking toeristen, plus arrogante Amsterdammers, plus focking duur parkeren, plus stank van Schiphol etc.quote:
Gewoon dat elkaar bashen en die voetbalpoep negeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
Alsof jij wat weet manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
wat stoort je dan precies? als we op jouw posts moeten wachten is dit topic helemaal uitgestorven, wat is er erg aan dat ik hier dingen neerzet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef 16meter het volgende:
deze reeks is helemaal voor jou ondertussen
Je begint alweer aardig mee te draaien hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef 16meter het volgende:
ik voel me alleen verheven boven jou
waar was je dan de afgelopen 3 maanden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik was andere dingen doen jwt soms komt andere shit op je pad
haha kk psv lol
Awesome is ook zo lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
wees gerust 16m. Ik ben nog steeds dezelfde baas als eerst.
sappie kom er maar inquote:
dreamerbulk ga je mee doen met de Misc Max Deadlift competition?quote:
pedis is wel heet, ga je veel van zuipenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Lijstje voor vandaag![]()
O. Smoothie met volle turkse yoghurt, betelnootjes en tamarinde.
T. Twee ikakopruimen
L. Wintersalade met quinoa en kumquat
T. 3 wilde nectarines
D. Babi kuwah Asem pedis
T. Stukje Kadayif tatlisi
geef je bankpas en code danquote:
Deze OP is al aardig baas, ben benieuwd of je het weet te overtreffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
hij is al af gek, mis alleen elke keer de nieuwe reeks
ga je ufc kijken? http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-sports-1-prelimsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
geef je bankpas en code dan
nee kga zo slapen vind ufc niet zo leuk meer kijk eigenlijk nog naar de ''grote namen'' of nederlandersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je ufc kijken? http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-sports-1-prelims
Jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee kga zo slapen vind ufc niet zo leuk meer kijk eigenlijk nog naar de ''grote namen'' of nederlanders
Was ik wel van plan ja, winnen zal ik niet lol, maar ik doe mee voor de eer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef esv7 het volgende:
[..]
dreamerbulk ga je mee doen met de Misc Max Deadlift competition?
Nice, gl.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja, winnen zal ik niet lol, maar ik doe mee voor de eer.
Komt me redelijk goed uit dat het pas op 1 november eindigt.. wou september en oktober gebruiken om met deadliften weer te gaan peaken... hopelijk rond de 280/290kg als ik beetje slim met percentages ga werken de komende pull dagen.
Als ik dan ook nog wat water weight kan kwijtraken kan ik maar zo in de 100kg klasse terecht komen.. al ga ik daar niet vanuit lol
Ja met verhouding lichaamsgewicht/deadlift gewicht leg ik t sowieso af tegen dat soort gasten. Misschien kan ik zelf ook wel cutten naar 70kg(lolwut op 192cmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice, gl.
Las al inb4 babyslayer lol. Kwam in een topic ook een gozer die 210kg op 70kg bw deed.
Haha ja met jouw lengte blijft er weinig over met 70 kilo, hij was ook wel een manlet. En damn 4,5x bw deadlift is echt gek. Hoop dat er meer mensen meedoen dan met de pull up wedstrijd iig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja met verhouding lichaamsgewicht/deadlift gewicht leg ik t sowieso af tegen dat soort gasten. Misschien kan ik zelf ook wel cutten naar 70kg(lolwut op 192cmdan moet ik ook nog eens spier gaan cutten
) en dan hetzelfde doen na lang trainen ... maar ik wil graag groot zijn haha
brb babyslayer pakt dan meteen de superheavyweight prijs, hickson kan die van de heavyweight pakken(alhoewel.. hij is nu gebulkt tot 250 lbs)...
Inb4 Richard Hawthorne 4.5 keer bodyweight deadlift
Denk dat de deadlift variant wel iets populairder zal zijn ja. Bij die pullup was het niet veel soeps nee...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:22 schreef esv7 het volgende:
[..]
Haha ja met jouw lengte blijft er weinig over met 70 kilo, hij was ook wel een manlet. En damn 4,5x bw deadlift is echt gek. Hoop dat er meer mensen meedoen dan met de pull up wedstrijd iig.
CS 1.5quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!
QFTquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef fathank het volgende:
[..]
CS 1.5
Unreal
Fifa.
Diablo was/is voor nerdjes.
Goede waist to hip ratio op die pic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding
plow,berry, wood, king arthur etc.
Doet t nietquote:
rip kga je misse seto, awesome blijf soa vrij, cakeman blijf weg, levo blijf controversieel, fanta see u on the flipside, carbon, raymond alles was leuk heren die ik vergeet jullie weten wie jullie zijn loves xxquote:
quote:
No bro, ik dacht echt dat Awesome een nieuwe OP had.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoop zo voor je dat je trollt he nulty
gestikt door een bar tijdens BP volgens de geruchtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef JackieBrown het volgende:
Jmf zei dat hij voorzichtig kon beginnen met trainen en is nooit meer teruggekomen ben ik als enige bezorgd jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |