Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf staat daar in vredesnaam
Ik vind t niet zo gek dat je je vriendin op FOK! Hebt leren kennen
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefieldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
wat heb ik daar te zoeken bijlmerboiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee in de jungle van suri heb je ook geen computergames he skltj
ik was andere dingen doen jwt soms komt andere shit op je padquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefield
kijk je ook psv trouwens haha skls
tren??quote:
ga huile man jesus sta je ook te huile als het squatrek bezet is, nee dan zeg je hoeveel setjes moet je nog en ga je zelf hard daarna dus pas dat ook toe in het leven weet je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
#vroegerwasallesbeter
Tief dan ook lekker op kutjong.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef 16meter het volgende:
yuri ook al afgehaakt
ik geef m groot gelijk
je traint niet eens manquote:
Mwa: ik vind Amsterdam veel te druk en te smal. Plus al die fucking toeristen, plus arrogante Amsterdammers, plus focking duur parkeren, plus stank van Schiphol etc.quote:
Gewoon dat elkaar bashen en die voetbalpoep negeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
Alsof jij wat weet manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |