Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf staat daar in vredesnaam
Ik vind t niet zo gek dat je je vriendin op FOK! Hebt leren kennen
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefieldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
wat heb ik daar te zoeken bijlmerboiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee in de jungle van suri heb je ook geen computergames he skltj
ik was andere dingen doen jwt soms komt andere shit op je padquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest mattie ik mis je in de battlefield
kijk je ook psv trouwens haha skls
tren??quote:
ga huile man jesus sta je ook te huile als het squatrek bezet is, nee dan zeg je hoeveel setjes moet je nog en ga je zelf hard daarna dus pas dat ook toe in het leven weet je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef 16meter het volgende:
kk deze reeks is veranderd in kk harde egotrip van een paar posters
te ziek voor woorden
mis de goede tijden met jahr00n en zieke troll acties in LIF
#vroegerwasallesbeter
Tief dan ook lekker op kutjong.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef 16meter het volgende:
yuri ook al afgehaakt
ik geef m groot gelijk
je traint niet eens manquote:
Mwa: ik vind Amsterdam veel te druk en te smal. Plus al die fucking toeristen, plus arrogante Amsterdammers, plus focking duur parkeren, plus stank van Schiphol etc.quote:
Gewoon dat elkaar bashen en die voetbalpoep negeren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
Alsof jij wat weet manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
je traint niet eens man
hier een beetje de clown proberen uit te hangen met je trieste grappen
door types als jij is het hier zo'n droevige bende geworden
en dan een beetje tof lopen schelden om niks, wat een figuur
wat stoort je dan precies? als we op jouw posts moeten wachten is dit topic helemaal uitgestorven, wat is er erg aan dat ik hier dingen neerzet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef 16meter het volgende:
deze reeks is helemaal voor jou ondertussen
Je begint alweer aardig mee te draaien hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef 16meter het volgende:
ik voel me alleen verheven boven jou
waar was je dan de afgelopen 3 maanden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik was andere dingen doen jwt soms komt andere shit op je pad
haha kk psv lol
Awesome is ook zo lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
wees gerust 16m. Ik ben nog steeds dezelfde baas als eerst.
sappie kom er maar inquote:
dreamerbulk ga je mee doen met de Misc Max Deadlift competition?quote:
pedis is wel heet, ga je veel van zuipenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Lijstje voor vandaag![]()
O. Smoothie met volle turkse yoghurt, betelnootjes en tamarinde.
T. Twee ikakopruimen
L. Wintersalade met quinoa en kumquat
T. 3 wilde nectarines
D. Babi kuwah Asem pedis
T. Stukje Kadayif tatlisi
geef je bankpas en code danquote:
Deze OP is al aardig baas, ben benieuwd of je het weet te overtreffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Awesome_ het volgende:
hij is al af gek, mis alleen elke keer de nieuwe reeks
ga je ufc kijken? http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-sports-1-prelimsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
geef je bankpas en code dan
nee kga zo slapen vind ufc niet zo leuk meer kijk eigenlijk nog naar de ''grote namen'' of nederlandersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je ufc kijken? http://www.ufc.com/media/ufc-on-fox-sports-1-prelims
Jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nee kga zo slapen vind ufc niet zo leuk meer kijk eigenlijk nog naar de ''grote namen'' of nederlanders
Was ik wel van plan ja, winnen zal ik niet lol, maar ik doe mee voor de eer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef esv7 het volgende:
[..]
dreamerbulk ga je mee doen met de Misc Max Deadlift competition?
Nice, gl.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja, winnen zal ik niet lol, maar ik doe mee voor de eer.
Komt me redelijk goed uit dat het pas op 1 november eindigt.. wou september en oktober gebruiken om met deadliften weer te gaan peaken... hopelijk rond de 280/290kg als ik beetje slim met percentages ga werken de komende pull dagen.
Als ik dan ook nog wat water weight kan kwijtraken kan ik maar zo in de 100kg klasse terecht komen.. al ga ik daar niet vanuit lol
Ja met verhouding lichaamsgewicht/deadlift gewicht leg ik t sowieso af tegen dat soort gasten. Misschien kan ik zelf ook wel cutten naar 70kg(lolwut op 192cmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nice, gl.
Las al inb4 babyslayer lol. Kwam in een topic ook een gozer die 210kg op 70kg bw deed.
Haha ja met jouw lengte blijft er weinig over met 70 kilo, hij was ook wel een manlet. En damn 4,5x bw deadlift is echt gek. Hoop dat er meer mensen meedoen dan met de pull up wedstrijd iig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja met verhouding lichaamsgewicht/deadlift gewicht leg ik t sowieso af tegen dat soort gasten. Misschien kan ik zelf ook wel cutten naar 70kg(lolwut op 192cmdan moet ik ook nog eens spier gaan cutten
) en dan hetzelfde doen na lang trainen ... maar ik wil graag groot zijn haha
brb babyslayer pakt dan meteen de superheavyweight prijs, hickson kan die van de heavyweight pakken(alhoewel.. hij is nu gebulkt tot 250 lbs)...
Inb4 Richard Hawthorne 4.5 keer bodyweight deadlift
Denk dat de deadlift variant wel iets populairder zal zijn ja. Bij die pullup was het niet veel soeps nee...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:22 schreef esv7 het volgende:
[..]
Haha ja met jouw lengte blijft er weinig over met 70 kilo, hij was ook wel een manlet. En damn 4,5x bw deadlift is echt gek. Hoop dat er meer mensen meedoen dan met de pull up wedstrijd iig.
CS 1.5quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 15 mattie, alsof jij de games die je toen speelde niet uit je hoofd kent!
QFTquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef fathank het volgende:
[..]
CS 1.5
Unreal
Fifa.
Diablo was/is voor nerdjes.
Goede waist to hip ratio op die pic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding
plow,berry, wood, king arthur etc.
Doet t nietquote:
rip kga je misse seto, awesome blijf soa vrij, cakeman blijf weg, levo blijf controversieel, fanta see u on the flipside, carbon, raymond alles was leuk heren die ik vergeet jullie weten wie jullie zijn loves xxquote:
quote:
No bro, ik dacht echt dat Awesome een nieuwe OP had.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
ik hoop zo voor je dat je trollt he nulty
gestikt door een bar tijdens BP volgens de geruchtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef JackieBrown het volgende:
Jmf zei dat hij voorzichtig kon beginnen met trainen en is nooit meer teruggekomen ben ik als enige bezorgd jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |