Waarschijnlijk alleen Etha.quote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
Vanmiddag in de gym, 2 ouwe hagenezen die lekker aan het kankeren waren op mocro's, geweldig om te horen, in plat haags
Black doesn't crack.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Milouska Meulens, Jeugdjournaal, 40 jaar oud.
Niet te gleuv'n.
Evert is een eindbaasquote:
Sylvanaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Black doesn't crack.
Zou haar niet geven though, ziet er te Sylvana Simons uit.
fifa is voor casual noobsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben 'm door en door gaan haten na teveel fifa gespeeld te hebben
Vies nerdje jij.quote:
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy togquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Levolution het volgende:
Al die op een tegeltje kwam had ik hem opgehangen.
Deze post kostte me enigszins moeite om te ontcijferen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef seto het volgende:
dy was een beetje 2muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
y so srs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet aesthetically gifted.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef McNulty het volgende:
Browne girl met WO die nerd is en ghetto tattoo wil en uit ghetto Roffa komt?
Arrgrghh doeznt makez senze
matty k was die zware baas zowel pve als pvpquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:27 schreef seto het volgende:
gezien etha's uitzonderlijke kennis van vroege world of warcraft heeft ze er niet super veel problemen mee denk ik
Meest perfect geplaatste smilie op fok ooit. Srs die smilie beschreef precies het gevoel dat bij mij opbouwde na die eeste eigenpijppost en daarna nog eens de tweede eigenpijppost. Dat je het zelf postte maakt het nog leuker. Zelfdisje zegmaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
ff gauw Nulty afleiden voordat ie me keihard komt burnenDem Cheekz muthafuckah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
ik begreep alles in deze postquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
ben ik dat ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef no1uknow het volgende:
dit topic wordt een orgy tussen etha jb en nulty. scheelt voor nulty dat jb een negerin is
box ouwequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
ik begreep alles in deze post
wie wil me aanraken?
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomomquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een mongool die pinda's eet nomomomomomomomomom
Ben je kwarkveegbitch niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef no1uknow het volgende:
kwark op de vloer, wipe that shit right off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |