Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.quote:
She will never look at you teh same brah.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Zo alpha deze manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo? Niets mis met puberale gameperiodes. Ik schaam me er absoluut niet voor.
Als een pinda pinda's heet dat dan kanibalisme?quote:
Oja, dit is natuurlijk de eerste keer dat ze hier van hoort.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
She will never look at you teh same brah.
kksmoothquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
jb vind je die pindarotjes ook lekker?
en dan puur of melkchocolade
[ afbeelding ]
dit vind ik echt niet leuk he jongensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo alpha deze man
Niagara watervallen in m'n panties awp
Zit een behoorlijke smaakverschil tussen die twee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als fan van pindarotsjes reageer ik, ondanks dat de vraag niet tot mij gericht is.
Pindarotsjes.
Puur.
Gelijk even een klacht over mensen die geen pure chocolade lusten. Dan lust je dus geen chocolade. Blijf dan ook met je poten van melkchocolade af.
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah! Mij ook man!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Sylvanavreselijke vrouw.. doet me denken aan john williams ook op de een of andere manier
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kga m op me dy sette as tat mt van dat tygerprint erby weetjewl.. kksexy tog
Is zo'n excuusneger toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:09 schreef seto het volgende:
een neger op het nieuws
waar gaat het heen met deze land
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
familie Smith tijdens optreden Miley
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is die struisvogel rechts van Will Smith?
HA! De liefde bedrijvenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.
Hier zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Alleen kan Fanta IRL vast beter onderhandelen.
Verkeerde account?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze moeten een fokking amandelversie daarvan hebben! Hou niet van chocolate coated peanuts...liever rozijnen of amandelen. DAYUM.
[..]
Hahah! Mij ook man!
[..]
Ik ga denk ik volgende maand wel mijn eerste tat zetten.
[..]
Is zo'n excuusneger toch?
[..]Hahah wtf...en die knotjes ook.
[..]
[..]
HA! De liefde bedrijven.
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken. Sjemig. Van 100 naar 15 gaan.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:47 schreef seto het volgende:
[..]
awp? heb je soms stiekem counter-strike zitten spelen?
Ow ik ga weer even op het CarbonC account.quote:
Sorry man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef McNulty het volgende:
Ik voel me buitengesloten door Fanta's post.
hey die had ik al eens eerder naar jou gepost WTFquote:
die kop van die neger spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
ik blijf me hierover verbazen gewoon
[ afbeelding ]
Ja, waar is haar asser gebleven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar is haar bil. IK HERHAAL WAAR IS HAAR BIL?
WE'VE GOT AN EMERGENCY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |