tr gemacht wegens rascismequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
goeden tt
props voor deze nikkerin
doe es even normaal?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:59 schreef Levolution het volgende:
goeden tt
props voor deze nikkerin
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat wel idd.
Altijd 15 uur perdag werken om de deadline te halen. Gevaar extreem ophemelen even als hoe goed die amerikan build wel niet is![]()
![]()
GWN NORMAAL DOEN JAquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:29 schreef Levolution het volgende:
Leven we opeens in het kleinzerige Amerika?
heb een andere gymchick gedaan, gezien?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ja.
Al moet ik zeggen dat die Paramount bench in mijn gym wel zeer OK is (om nog enigszins on topic te blijven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
vuile landverradder
[ afbeelding ] HARDCORE NL EIGEN VOLK BOVEN [ afbeelding ]
Ja, tx.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb een andere gymchick gedaan, gezien?
Was jij niet een Turk trouwens?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
vuile landverradder
[ afbeelding ] HARDCORE NL EIGEN VOLK BOVEN [ afbeelding ]
haha hier trainde ik al 3 jaar ;pquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef seto het volgende:
foto van levolution na rug dag
kijk die lats mense
[ afbeelding ]
lol trap hier nie in mesne dit is levo niet hoorde dat hy endostruggles heeft dus hy is sws dikkrquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef seto het volgende:
foto van levolution na rug dag
kijk die lats mense
[ afbeelding ]
damn ben so jellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
echt een mooi natuurlijk gezicht
jammer dat ze uit de OP is indd
is niet dik is massa :squote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol trap hier nie in mesne dit is levo niet hoorde dat hy endostruggles heeft dus hy is sws dikkr
Terecht dat die niet in de OP zit: heeft niks met een gym te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:45 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
echt een mooi natuurlijk gezicht
jammer dat ze uit de OP is indd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Go home JB. Je kan niet tippen aan haar ass en face. Neem die nichten gelijk ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Go home JB. Je kan niet tippen aan haar ass en face. Neem die nichten gelijk ook mee.d'r is hier maar 1 fag die op van die tranny-uitziende wijven valt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik noem geen namen maar hij neemt altijd alles heel serieus en z'n naam heeft wat weg van een grote fastfoodketen
Er is genoeg wat ik niet serieus neem. Iemand met een harige katten UI en die jelly is aangelegd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
d'r is hier maar 1 fag die op van die tranny-uitziende wijven valt hoor![]()
ik noem geen namen maar hij neemt altijd alles heel serieus en z'n naam heeft wat weg van een grote fastfoodketen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er is genoeg wat ik niet serieus neem. Iemand met een harige katten UI en die jelly is aangelegd bijvoorbeeld.
Je maakt het je er heel gemakkelijk van af door een gif te plaatsen. Ik had niet anders van je verwacht eigenlijk.quote:
Het gifje zegt meer dan genoegquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je maakt het je er heel gemakkelijk van af door een gif te plaatsen. Ik had niet anders van je verwacht eigenlijk.
Woorden werken ook prima om dat doel te bereiken. Alleen jammer dat het zoveel moeite voor je is om woorden te gebruiken en er een zin mee te construeren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het gifje zegt meer dan genoeg
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Woorden werken ook prima om dat doel te bereiken. Alleen jammer dat het zoveel moeite voor je is om woorden te gebruiken en er een zin mee te construeren.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt een meisje waar je de liefde mee bedrijft ipv dicht stuct. Ik zou ook gewoon niet slapen en alleen maar naar haar kijken en zo.
Kijk, nou doe je het weer. Alleen nu met een smilie en 1 woord.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]zucht
[..]schattig
Ze komt ook gewoon normaal en echt over, sympathiek, beetje humor, net als Emma Stone, vind ik ook zo'n leuke uitstraling hebben
Voor iemand die beweert het niet serieus te nemen houdt het je allemaal wel behoorlijk bezig hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijk, nou doe je het weer. Alleen nu met een smilie en 1 woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |