Ja man, ik vuur graag elastiekjes af op de tiddays van tjikkies. Als het raak is krijg ik daar een mad harde instaboner van. Gelijk mad horny. Logisch tog. Duhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door McNulty op 28-08-2013 15:43:25 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Zeker gevonden in JB d'r bush.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een spin getrotseerd ter grote van een vuist.
True story.
Hahah ja man wauw zo grappig weer dezequote:
Ach, ik heb vlagen van genialiteit. Ben zo awesome gewoon.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hahah ja man wauw zo grappig weer deze: D echt hoe KOM je toch bij die gewéldige posts elke keer????
Geef nou maar gewoon toe dat je JB's plek in Etha's leven wil innemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:55 schreef seto het volgende:
volgens mij is mcnulty een komediant in het echt, een normaal mens zou in zijn wildste dromen nog niet zulke goede posts kunnen verzinnen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Ik heb het steeds vaker.
dan zou ik constant naar rotterdam moeten, nee dank jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je JB's plek in Etha's leven wil innemen.
En al die tjiks dan bij Grenzeloos Verliefd? Die verlaten hun eigen LAND ja! En jij hoeft alleen te verkassen van de Akkervelden naar Rotjeknor! Laat zien dat je echt van die boi houdt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:07 schreef seto het volgende:
[..]
dan zou ik constant naar rotterdam moeten, nee dank je
kan het tog nog wat wordequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef seto het volgende:
oh wacht ik las het verkeerd
naar amsterdam is minder erg dan naar rotterdam indd
Wederom ben je weer goed op de hoogte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef McNulty het volgende:
Maar eigenlijk woont Etha best wel in de Bijlmer en niet in Rotterdam.
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef seto het volgende:
oh wacht ik las het verkeerd
naar amsterdam is minder erg dan naar rotterdam indd
ik ben hagenaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamlager heb ik ze nog niet meegemaakt
Hagenaar is de beta versie van Hagenees.quote:
Ga hem meppen! fight 4 yo city gurrrllquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een hagenees die amsterdam verkiest boven rotterdamlager heb ik ze nog niet meegemaakt
Wtf staat daar in vredesnaamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
matty k was die zware baas zowel pve als pvp
arcanite reaper, obsidian edged blade en later ging ik fury met 2 1h axes (die zieke van nefarian)
mense gingen huilen in arathi basin broer, je kent het private healers bij de mine
maar goed, dat was jaren voordat ik JB kende, voordat ik liftte
als ik zie hoe die game er nu uit ziet
Rotterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |