SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Dat sowieso niet, maar hoe kut moet het zijn voor de mensen die al jaren al hun tijd in deze prachtige game stoppen en dat dan een paar weken voor de release zoveel uitlekt.quote:
EN NIET POSTENquote:
Onzin. Als iemand het in een spoiler zet en daarbij duidelijk de inhoud van de spoiler vermeldt is het je eigen verantwoordelijkheid om het te bekijken. Ik zeg; kom maar op met die leaks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:01 schreef -CRASH- het volgende:
Degene die het toch doet zou een ban moeten krijgen
zoals ze op het GTA forum doen
Er zijn nog altijd van die gasten die hier geen spoiler tags gebruiken....quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Onzin. Als iemand het in een spoiler zet en daarbij duidelijk de inhoud van de spoiler vermeldt is het je eigen verantwoordelijkheid om het te bekijken. Ik zeg; kom maar op met die leaks.
Had het wel gemeld, maar het topic is nu verwijderd helaas.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:41 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Tof dat die eindelijk uitkomt en dat in GTA! Ik zie alleen dat hij nog niet in de lijstjes staat bij Soulwax FM, is je melding niet opgenomen?
Het komt doordat, op het uitvoerbare bestand en Rockstars eigen encryptie hier en daar, de bestanden helemaal niet versleuteld zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe kan dit lekken als die per ongeluk beschikbaar gestelde download toch versleuteld is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog een beetje lopen kloten met de muziekbestanden en de boel proberen te layeren:quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:41 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Tof dat die eindelijk uitkomt en dat in GTA! Ik zie alleen dat hij nog niet in de lijstjes staat bij Soulwax FM, is je melding niet opgenomen?
Dit nummer is 'Stock' van Palmbomen! Vet dat er ook wat Neerlands trots in GTA zit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb nog een beetje lopen kloten met de muziekbestanden en de boel proberen te layeren:
http://www63.zippyshare.com/v/59750995/file.html
Stereo-effecten in het begin zijn erg gaaf, maar na een tijdje gaat hij toch weer ongelijk lopen.
Wel te weten gekomen: het lijkt een constante mix zonder spraak van Soulwax zelf, maar wel af en toe een jingle. De mix duurt ongeveer 43 minuten.
Radar Love van Golden Earring zit er ook in hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:24 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dit nummer is 'Stock' van Palmbomen! Vet dat er ook wat Neerlands trots in GTA zit.
Echt? Ik vond hem best meevallen. Heb hem in 2x gehaald.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:34 schreef stijn_ het volgende:
ergernis kwam direct weer naar boven. Godverdomme, wat heb ik die missie vaak over moeten doen
paar? 22quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:02 schreef fotostarter het volgende:
Nu kunnen we best zeggen dat het nog maar een paar dagen duurt toch?
Precies, je moest gewoon wat afstand houden en een goede hoek hebben voor Smoke om te schieten..quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond hem best meevallen. Heb hem in 2x gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sambal bij ?quote:
Wacht al zo lang, dan kan me die 22 dagen ook niet meer verotten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
sambal bij ?![]()
Dit gaat nog lang duren. Maar de hypetrain denderd gewoon door.
Wel oud nieuws he, foto's waren er al.quote:
En zelf zet je gister iets in een spoiler?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:01 schreef -CRASH- het volgende:
Degene die het toch doet zou een ban moeten krijgen
zoals ze op het GTA forum doen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb nu twee tvshows gezienVolgens mij zijn dit ze alle 50 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, het staat niet voor niks in spoiler tags
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Volgens mij niet meer, pas al iemand met een originele versie bepaalde bestanden upload werkt ie 100%quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan het hele spel nog zodanig gekraakt worden dat het te spelen is?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit ze alle 50 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, het staat niet voor niks in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zo, 22 dagen zonder internet... Succesquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef nattermann het volgende:
Kuttopic geworden dankzij al die lekken
Groetjes
Vakantie jwzquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo zo, 22 dagen zonder internet... Succes
Speciaal voor die spoilers op vakantie?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die gaan janken dat het gelekt is wat er op TV en de Radio komt
Ik niet. Doe dat nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaadheeft iemand überhaupt tv gekeken in gta iv
Kan je niks aan doen jongen, geen probleem.quote:
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaadheeft iemand überhaupt tv gekeken in gta iv
Tof manquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.
Wat? Ik geef gewoon antwoord.quote:
Ik heb een keer geprobeerd die nummers te bellen in het spel die je tegenkomt.... Geen enkele werkt zowatquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
Little lacy's surprise pageantquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef maxburger het volgende:
Enorme spoiler met footage uit het spel.Niet meer beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
huiliequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef Gezicht het volgende:
Denk dat ik dit topic ook maar ga mijden, vind het moeilijk die spoilers telkens niet aan te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef maxburger het volgende:
Gans geile vijf minuten durende gameplay video!!!Waar komt die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef maxburger het volgende:
Gans geile vijf minuten durende gameplay video!!!Ik zou het alleen geen gameplay noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Footage dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het alleen geen gameplay noemen.
Gastquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een gelekt gameplay filmpje keek.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:40 schreef maxburger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is geen gameplay gelekt zover ik weet, alleen filmpjes uit de rockstargames site en gta v filesquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Faazz het volgende:
Als er zoveel gelekt is, zal de map ook wel uit zijn, nietwaar?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Poederman het volgende:
Awesome! Er staan nog een paar filmpjes op dat kanaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij gaat doen in GTAV, you bad, bad, bad, VERY BAD, MAN !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dont believe me ? Read this line again.
Waarom kijk ik nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
ps ; maar gewoon bewust in een spoiler gedaan, sommige worden gek als ze een intro zien
lijkt trouwens wel legit
Er zullen ook nog mensen zijn die dit soort shit gelovenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Die jij post is nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
ps ; maar gewoon bewust in een spoiler gedaan, sommige worden gek als ze een intro zien
lijkt trouwens wel legit![]()
De Rockstar-logo's zijn wel echt, want die zijn immers gelekt.
Maar... "Loading Intro" lijkt geschreven in Microsoft Sans Serif, een lelijk standaardlettertype. Het is in ieder geval niet Chalet of House Script, de lettertypen die R* gebruikt.
De laadschermen zijn wel mooi gemaakt door de maker.
Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstartenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die jij post is nep.
De Rockstar-logo's zijn wel echt, want die zijn immers gelekt.
Maar... "Loading Intro" lijkt geschreven in Microsoft Sans Serif, een lelijk standaardlettertype. Het is in ieder geval niet Chalet of House Script, de lettertypen die R* gebruikt.
De laadschermen zijn wel mooi gemaakt door de maker.
Die achievements had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstarten
Is trouwens dat loading intro, niet precies hetzelfde als bij GTA 4?
Oké Joséquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
lol maar wel het lettertype goed bekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Is deze real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
lijkt trouwens wel legit![]()
![]()
Waarom zouden ze? Waarschijnlijk hebbeb ze Sony gevraagd 'per ongeluk' de pre-load online te zetten. Houd je de hypetrain veel meer mee gaande dan met een paar minuutjes officiële gameplay.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef Poederman het volgende:
Wel vreemd dat Rockstar nog zo weinig gameplay footage heeft laten zien zo vlak voor de release. Ik bedoel doe dan op ze minst 5-10 minuten gameplay beelden, zou zo vet zijn
Zijn anders ook heel veel die er niks van af wetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Waarschijnlijk hebbeb ze Sony gevraagd 'per ongeluk' de pre-load online te zetten. Houd je de hypetrain veel meer mee gaande dan met een paar minuutjes officiële gameplay.
Die 3 weekjes duren wel het langst...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog 21 dagen bijna, het begint op te schieten. 3 Weekjes stelt niet veel voor.
Doen ze nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef Poederman het volgende:
Wel vreemd dat Rockstar nog zo weinig gameplay footage heeft laten zien zo vlak voor de release. Ik bedoel doe dan op ze minst 5-10 minuten gameplay beelden, zou zo vet zijn
Moet je je voorstellen hoe we ons nu voelen over 21 dagen. Dan zou hij morgen uitkomen dan duurt deze dag wel heel langquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:53 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die 3 weekjes duren wel het langst...
Die komt pas in Novemberquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:15 schreef Pakspul het volgende:
Wil het spel echt super graag hebben, maar BF4 komt straks ook nog uit.. Te weinig tijd, te veel vette spellen
Die zijn daar ook wel te halen dan en niet allemaal al weg door de pre-orders?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef Morgen- het volgende:
Ik ga gewoon zodra de winkels opengaan ophalen in de winkel
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:23 schreef maxburger het volgende:
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.apache heli's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
budgetgaming.nl, misschien daar ff kijken? Meteen overzichtje met de prijsquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef rene90 het volgende:
Hmm wil hem ook pre-orderen alleen bij een aantal zaken kunnen ze niet meer garanderen dat hij op de dag van de release in huis is. Bij een aantal zaken wel alleen dan is het weer een tientje duurder, iemand die het onlangs nog heeft uitgezocht?
Nah normaal gesproken niet, hangt denk ook van de winkel en de stad afquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die zijn daar ook wel te halen dan en niet allemaal al weg door de pre-orders?
Heb hem nu in pre order bij de dixons staan 5 minuten van mijn huis af, dus haal hem daar wel op om 9.30 dan. Heb nog erachteraan gemaild of hij daar op voorraad is dus dat wacht ik even af, ook 50 euries daar gewoon en de atomic blimpquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
budgetgaming.nl, misschien daar ff kijken? Meteen overzichtje met de prijs
[..]
Nah normaal gesproken niet, hangt denk ook van de winkel en de stad af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er verdomd echt uit, en zou niet weten uit welke andere game deze beelden kunnen zijn.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal dit echt zijn?Is GTA IV gemodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er verdomd echt uit, en zou niet weten uit welke andere game deze beelden kunnen zijn.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zal dit echt zijn?Nou zo echt ziet het er niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er verdomd echt uit, en zou niet weten uit welke andere game deze beelden kunnen zijn.
hehe, daar komt de mijne ook vandaan, maar ik moet wachten tot de post komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb hem nu in pre order bij de dixons staan 5 minuten van mijn huis af, dus haal hem daar wel op om 9.30 dan. Heb nog erachteraan gemaild of hij daar op voorraad is dus dat wacht ik even af, ook 50 euries daar gewoon en de atomic blimp
Ja bij mij ook normaal, dus ik haal hem maar daar gewoon op om 9.30quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, daar komt de mijne ook vandaan, maar ik moet wachten tot de post komt. Zal wel rond half 5 zijn ofzo
Normaal gesproken is de pakketdienst wel redelijk op tijd hier, maar zie het wel gebeuren dat het juist die dag niet gaat gebeurenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook normaal, dus ik haal hem maar daar gewoon op om 9.30. Is toch maar 5 min fietsen en ik ben die dag vrij toevallig
Zal gewoon door de brievenbus gaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de pakketdienst wel redelijk op tijd hier, maar zie het wel gebeuren dat het juist die dag niet gaat gebeuren
CE dus mag hopen dat die niet door de brievenbus gaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal gewoon door de brievenbus gaan?
Wachten tot de installatie voorbij is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Wat is het eerste wat jullie gaan doen in GTA 5?
Een auto jatten en mensen overhoop rijden voor wat geld en wapens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wachten tot de installatie voorbij is.
Nee, want Xbox.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.
Zeg dat het niet waar is....quote:
Door LS cruisen in de eerste auto die ik tegenkomquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Inderdaad vanuit de store kopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?
CE?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CE dus mag hopen dat die niet door de brievenbus gaat![]()
Megadeal, netjes gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
Tweedehands PS3 slim 250 GB compleet & in zeer goede staat. ¤110,-.
GTA IV + DLCs bundel voor ¤7.99 op PSN.
Laat nu GTA V maar komen.
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.Video is privé ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Is 20 euro duurder dan een schijfje in de storequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?
Thanks voor de tip. Gelijk gedigitaliseerd en The Warriors gedownload voor 2,50.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef Mothzor het volgende:
Bezorgdienst is hier altijd tussen 17.00 en 19.00.
CE + hardcover strategy guide passen helaas ni in de brievenbus.
Is maar goed dat ik de hele dag aan het werk ben en de dagen erna nachtdienst. Kan ik dinsdag avond/nacht alvast in het nachtritme komen
Zal toch alleen maar savond kunnen spelen. Een kleine van 17 maanden die meekijkt hoe papa iedereen afschiet en plat rijdt lijkt me niet zon strak planet
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij..quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Niiiiceeeee
http://www.gamekings.tv/v(...)e-the-gta-v-edition/
Damn zeker netjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
Rustig rond kijken, hier en daar missie doen...ik kan vooral niet wachten om het nieuwe economische systeem uit te proberen (hoeveel soorten auto's kan je kopen, huizen kopen, wapens, kleding) ik miste dat allemaal in GTA IV ...was allemaal vrij schraal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Eens, heb wel wat beters te doen dat die conventie. Zodra ik thuis kom om half 1 's-nachts met gtav dan ga ik toch niet naar MTV kijken ? Dan wil ik maar 1 ding: slapen !quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij.."Je moet er bij zijn want hier moet je gewoon bij zijn"
Ik heb heel veel zin in dit spel, maar dit is gewoon een grote nerd conventie. Als je 't dan zo snel mogelijk wilt spelen, ga je toch lekker naar een nachtrelease en gelijk door naar huis?
Als je opgelet had wist je dat het event van 9 tot 12 duurde. Je kan daarna dus gelijk naar huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij.."Je moet er bij zijn want hier moet je gewoon bij zijn"
Ik heb heel veel zin in dit spel, maar dit is gewoon een grote nerd conventie. Als je 't dan zo snel mogelijk wilt spelen, ga je toch lekker naar een nachtrelease en gelijk door naar huis?
Ik zou dan liever het spel gaan spelen. Maar goed, dat ben ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Eens, heb wel wat beters te doen dat die conventie. Zodra ik thuis kom om half 1 's-nachts met gtav dan ga ik toch niet naar MTV kijken ? Dan wil ik maar 1 ding: slapen !
Nog niks bekend over pc variantquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef Woods het volgende:
Hoe zit het eigenlijk omtrent de grootte van het spel, op de Xbox moet het waarschijnlijk al op 2 dvd's. Op de PS3 op 1 Blu-Ray maar ik hoor nooit iets over de PC. Deze zou toch naar verhouding, betere grahpics etc. niet eens op 1 dvd passen of mis ik iets?
Inderdaad, maar gamekings is sowieso voor randdebielen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Meerdere dvd's dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef Woods het volgende:
Hoe zit het eigenlijk omtrent de grootte van het spel, op de Xbox moet het waarschijnlijk al op 2 dvd's. Op de PS3 op 1 Blu-Ray maar ik hoor nooit iets over de PC. Deze zou toch naar verhouding, betere grahpics etc. niet eens op 1 dvd passen of mis ik iets?
Voor de PC?quote:
Als de Xbox 2 dvd's nodig heeft (zo'n 16 GB dus samen?), dan zal op de PC ook zoiets minimaal nodig zijn voor installeren. Of een groot bestand van Steam oid.quote:
Zelfs Ronald Koeman heeft een pre-order. Die hypetrain komt maar 1 keer voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
Dit is de eerste game ooit die ik in een pre-order gekocht heb... Hypetrain werkt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef kaos- het volgende:
Dat is al 3weken geleden gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Ja de hypetrain gaat snel, ik mis nog wel es wat stationsquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is al 3weken geleden gepost
8GBquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef jackson het volgende:
Is er bekend hoe groot de installatie is op je PS3? Volgens mij zit dat barrel van mij nagenoeg vol.
Dank.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef kaos- het volgende:
Spoiler is niet nodig. Dit komt van de officiële site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zelfs Ronald Koeman heeft een pre-order. Die hypetrain komt maar 1 keer voorbij
Seizoenen zou wel tof zijn maar ik denk dat het alleen een bepaald gebied is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Poederman het volgende:
seizoenen zitten er dus ook wss in, das wel tof.
quote:
Die elektrische auto is nicequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef TheRulingEagle het volgende:
Info over de SE en CE: http://www.rockstargames.(...)o-v-special-and.html
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoef je niet 1 missie voor te doen toch? Gewoon naar een safehouse of zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:30 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nieuwe info, van : http://bonusweb.idnes.cz/(...)33820_bw-preview_dasTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Gestolen auto's verzekerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.
Zou wel een toffe manier zijn om iemand te killen. Vooral als je hem eerder hebt betaald om die auto te jatten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Wat ben je ook een keukendrol hequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef Keukendrol het volgende:
Auto's verzekeren? Heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm maybe weer nieuwe fake plaatjes
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja die is fanmadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm maybe weer nieuwe fake plaatjesDit is gewoon raar :l
Helaashj, zo fake als het maar zijn kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm maybe weer nieuwe fake plaatjes
LA heeft nauwelijks seizoenenquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Poederman het volgende:
seizoenen zitten er dus ook wss in, das wel tof.
quote:
Jullie zien dat meteen? Hebben jullie de game gespeeld?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Helaashj, zo fake als het maar zijn kan.
Daar mag ik helaas niet op ingaan van een niet nader te noemen bedrijf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien dat meteen? Hebben jullie de game gespeeld?
Ik wel ja, de zwager van mijn oom werkt bij Rockstar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Daar mag ik helaas niet op ingaan van een niet nader te noemen bedrijf.
Mijn excuses hiervoor. Neemt u het nu maar gewoon van mij aan.
Komt van dit filmpje (en is fanmade):quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Komt van dit filmpje (en is fanmade):
Klopt, in het voorjaar alleen wat regenbuitjesquote:
"Press any button" in Arial en het menu in een gratis Dafont-aftreksel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm maybe weer nieuwe fake plaatjes
Maak dan gewoon geen fake als je daar geen rekening mee houdt.![]()
Haal gewoon in de winkel als je de game op release wil.. zo lastig is dat niet toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef dolf1010 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het bezorgen van bol.com?
Ik las op verschillende fora dat het kan voorkomen dat je GTA V al een dag eerder krijgt (in USA / UK tenminste )?
Ik heb 'm bij bol.com bestelt en hoop toch wel dat hij minstens 17 september voor 20:00 bij mij op de mat ligt.
Altijd op de release dag binnen met bol.com, nog nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef dolf1010 het volgende:
Ik las op verschillende fora dat het kan voorkomen dat je GTA V al een dag eerder krijgt (in USA / UK tenminste )?
Ik heb 'm bij bol.com bestelt en hoop toch wel dat hij minstens 17 september voor 20:00 bij mij op de mat ligt.
Goed nummer ja, alleen wat gaat iedereen opeens hypen op dat nummer? Zat al in de Franklin trailer...quote:
Er staat duidelijk bij dat je hem op de release binnenkrijgtquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:12 schreef dolf1010 het volgende:
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik kan dat niet he, wachten op Bol.com of wat voor service dan ook. Ik moet en zal die winkel binnenstappen en eruit lopen met GTA V in mijn handen.
Als je de hele dag werkt maakt dat niet zoveel uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik kan dat niet he, wachten op Bol.com of wat voor service dan ook. Ik moet en zal die winkel binnenstappen en eruit lopen met GTA V in mijn handen.
Vrij nemen enzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:09 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je de hele dag werkt maakt dat niet zoveel uit]
Kan me uren niet missen ivm rondreis Australië en Nieuw-Zeeland volgend jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:24 schreef Rogan het volgende:
[..]
Vrij nemen enzo.
Ik ben die week vrij
Ik ga er niet speciaal een week vrij voor nemen. Maar de dag van de release zit deze vriend wel thuis jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:24 schreef Rogan het volgende:
[..]
Vrij nemen enzo.
Ik ben die week vrij
Klinkt zinniger dan vrij nemen voor een gamequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:41 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Kan me uren niet missen ivm rondreis Australië en Nieuw-Zeeland volgend jaar
Dat heb ik ook. Maar ook omdat ik al vaker heb gehad dat ik iedereen zie mopperen dat de pre-order langer op zich laat wachten en ik vervolgens de winkel in loop en met een spel weer naar buiten komquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 06:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Voor de mensen die GTAV nog niet gepreordered hebben, en een korting willen hebben:
Via Wehkamp de code "NIEUWECOLLECTIE" gebruiken voor ¤7,50 korting.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Voor de mensen die GTAV nog niet gepreordered hebben, en een korting willen hebben:
Via Wehkamp de code "NIEUWECOLLECTIE" gebruiken voor ¤7,50 korting.
t/m maandag 9 septemberquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:52 schreef HansVaak het volgende:
[..]![]()
Hoe lang is die code nog geldig?
In prijs zakken zal ie niet zo snel doen neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
komt uit op ¤44,40 dan. ik heb geen haast, maar het zal zeker nog wel even duren voordat de normale prijs is gezakt tot onder dat? dan kan ik hem net zo goed preorderen.
Hoe kom je op 44,10? Heb je meer kortingcodes?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
komt uit op ¤44,40 dan. ik heb geen haast, maar het zal zeker nog wel even duren voordat de normale prijs is gezakt tot onder dat? dan kan ik hem net zo goed preorderen.
er is standaard al een korting van 58.99 naar 49.95: http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)artikelnummer=702721quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je op 44,10? Heb je meer kortingcodes?
en waar kan je dan die code invoeren? kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
er is standaard al een korting van 58.99 naar 49.95: http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)artikelnummer=702721
pas aan het einde van de bestelling, bij betalingsopties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
en waar kan je dan die code invoeren? kan het nergens vinden
ok thanks! krijg je em dan op release? neem aan van wel tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
pas aan het einde van de bestelling, bij betalingsopties.
geen idee, er staat: Je krijgt hierover bericht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ok thanks! krijg je em dan op release? neem aan van wel toch
Nog steeds ¤55 voor de Xbox.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
er is standaard al een korting van 58.99 naar 49.95: http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)artikelnummer=702721
In de vragen er onder geven ze wel aan dat hij op de 17e geleverd moet worden. Er zou wel geen Atomic Blimb bij zitten, ondanks de pre-order. Heb hem zelf een tijdje terug ook gekocht bij Wehkamp voor ¤38 ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:12 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
ok thanks! krijg je em dan op release? neem aan van wel toch
achja boeie die paar dagen, heb em besteldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
geen idee, er staat: Je krijgt hierover bericht.
maar omdat wehkamp niet echt een gamesbedrijf is, zou het me ook niet verbazen als het misschien een (paar) dag(en) later is.
wat dan? hier is het zo'n oude vrouw die in haar eigen auto rondrijdt namens selektvracht, zij is wel chill.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:16 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wehkamp maakt gebruikt van Selektvracht = pure aids. Ik betaal graag 10 euro meer om een berg gezeik te voorkomen.
Je zegt het al zelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat dan? hier is het zo'n oude vrouw die in haar eigen auto rondrijdt namens selektvracht, zij is wel chill.
Heb al zo vaak gezeik met die club gehad, dingen die gewoon niet zijn bezorgd maar ondertussen staat er bij de tracking status dat het bezorgd isquote:
Wellicht scheelt het inderdaad als je de bezorgster al kent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat dan? hier is het zo'n oude vrouw die in haar eigen auto rondrijdt namens selektvracht, zij is wel chill.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heb al zo vaak gezeik met die club gehad, dingen die gewoon niet zijn bezorgd maar ondertussen staat er bij de tracking status dat het bezorgd is![]()
Moet je voor de grap eens Googlen op Selektvracht.
[..]
Wellicht scheelt het inderdaad als je de bezorgster al kent.
Wat geen atomic blimp bij Wehkamp? Dat is gvd de reden waarom ik gepreordered heb, ook voor die 38 euro toen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
In de vragen er onder geven ze wel aan dat hij op de 17e geleverd moet worden. Er zou wel geen Atomic Blimb bij zitten, ondanks de pre-order. Heb hem zelf een tijdje terug ook gekocht bij Wehkamp voor ¤38 ofzo
Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:40 schreef MagicTheo het volgende:
Gisteren ook ff bij Bol besteld, misschien niet de goedkoopste maar toch. Die atomic blimp lijkt me vet, en zit daar dus ook bij.
Die 10 euro korting krijg je op een bestelling van een nieuwe game toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijen die wou ik graag hebben, heb die order daar ook maar verwijderd
Bij bol is de game nadat je die cadeaubon krijgt ook nog maar 44.99
Valt in feite nog mee
Ja, of op zo'n guide, dan bestel ik die wel ervoor met een kleine bijbetaling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Die 10 euro korting krijg je op een bestelling van een nieuwe game toch?
Goed dat net iemand dat zei inderdaad, had ik totaal geen idee van, en ik verheugde me op die zeppelin. Heeft me weer een hoop slechte zin bespaardquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wehkamp-preorders komen inderdaad ZONDER atomic blimp. Bron: de reacties van Wehkamp webcare-medewerkers onder de PS3 advertentie
Weet niet of die blimp in online is... sowieso in de single player.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat dat dan straks bij GTA Online, de lucht vol blimps en een paar sukkels die hem niet gepreorderd hebben moeten zich maar vermaken op de grond?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat dat dan straks bij GTA Online, de lucht vol blimps en een paar sukkels die hem niet gepreorderd hebben moeten zich maar vermaken op de grond?
wacht even, welke cadeaubon bij bol? oh, die krijg je naderhand pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijen die wou ik graag hebben, heb die order daar ook maar verwijderd
Bij bol is de game nadat je die cadeaubon krijgt ook nog maar 44.99
Valt in feite nog mee
Sfeerimpressie GTA Online:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Iedereen heeft dan zo'n Blimp op het dak van zijn appartement.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wehkamp-preorders komen inderdaad ZONDER atomic blimp. Bron: de reacties van Wehkamp webcare-medewerkers onder de PS3 advertentie
quote:Gta 5
Jongens Deze Komt uit amerika Wie heeft hem hier bestelt krijg hem in augustus toch het is bestellen niet PRE-ORDER Snapie
goeie reacties welquote:Rare reactie, Bijna alle games worden in amerika gemaakt. En spel bestellen die nog niet uit is, Heet pre orderen. Voor bestellen 17 september heeft iedereen die hem hier besteld heeft op ze deur mat liggen.
Schiet ze allemaal naar beneden met m'n Rocket Launcherquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat was juist wel het geinige als je meerdere savehouses had. Helemaal in een afzichtelijk grote wereld als deze SA gaat zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jammer van die huizen, verder zeer tof!
Prima optie ook inderdaad... Denk dat ik hem zelf ga gebruiken voor een nieuwe game op PS3 of PS4. Als het bestellen via Bol bevalt dan loop ik nooit meer een winkel in voor een game.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja, of op zo'n guide, dan bestel ik die wel ervoor met een kleine bijbetaling.
Dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima optie ook inderdaad... Denk dat ik hem zelf ga gebruiken voor een nieuwe game op PS3 of PS4. Als het bestellen via Bol bevalt dan loop ik nooit meer een winkel in voor een game.
Die kortingscode of iets dergelijks zit bij de bestelling of hoe werkt dat?
Ik denk dat dit later als DLC vrij komt voor een paar euro..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Faazz het volgende:
Maar als ik over een half jaar besluit dat spel te kopen kan ik uiteindelijk toch ook wel in die Blimp rond varen? Of wordt het dan een DLC waar je euro's voor moet neerleggen? Lijkt me wel lame. Beter kan je hem ook gewoon vrijspelen na tig missies. Heb je weer een objective er bij.
Dat hoop ik wel, normaal ben ik niet van kleine dlc maar die blimp lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit later als DLC vrij komt voor een paar euro..
Normaal gesproken is het betalen jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Faazz het volgende:
Maar als ik over een half jaar besluit dat spel te kopen kan ik uiteindelijk toch ook wel in die Blimp rond varen? Of wordt het dan een DLC waar je euro's voor moet neerleggen? Lijkt me wel lame. Beter kan je hem ook gewoon vrijspelen na tig missies. Heb je weer een objective er bij.
Denk niet dat ie veel toevoeging geeft hoor, zal waarschijnlijk een langzaam ding zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, normaal ben ik niet van kleine dlc maar die blimp lijkt me wel grappig.
Alleen vraag ik me af hoe het kan dat Wehkamp geen pre-order bonus heeft en zo goed als alle andere webshops en winkels wel.
Zou mooi zijn als het zo is! Waar is die foto van?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het betalen ja
[ afbeelding ]
Daar staat de blimp wel voor free, maar dat zegt nog niks
Doe eens een gooi...quote:
Dat het van Xbox Marketplace is zie ik ook nog welquote:
Daarom bestel ik altijd bij Bol of Free record shop. Krijg je altijd leuke dingen bij een pre orderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
wehkampGeen atomic-blimp, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Ik ontvang enkel een Quote en een debiele vraagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]Hoeveel cent ontvang je, elke keer als er iemand op je linkje klikt?
Dat doet FOK! vanzelf lampiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]Hoeveel cent ontvang je, elke keer als er iemand op je linkje klikt?
je kan hem ook gewoon annuleren..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben blij dat ik sowieso ook nog de special edition heb besteld op dixons
Ik heb ook de gewone versie toen bij wehkamp besteld voor 38 euro ofzo, maar die geef ik dan wel met de kerst aan iemand
P-Netquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het zo is! Waar is die foto van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |