Oh. Ja de hypetrain gaat snel, ik mis nog wel es wat stationsquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is al 3weken geleden gepost
8GBquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef jackson het volgende:
Is er bekend hoe groot de installatie is op je PS3? Volgens mij zit dat barrel van mij nagenoeg vol.
Dank.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef kaos- het volgende:
Spoiler is niet nodig. Dit komt van de officiële site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zelfs Ronald Koeman heeft een pre-order. Die hypetrain komt maar 1 keer voorbij
Seizoenen zou wel tof zijn maar ik denk dat het alleen een bepaald gebied is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Poederman het volgende:
seizoenen zitten er dus ook wss in, das wel tof.
quote:
Die elektrische auto is nicequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef TheRulingEagle het volgende:
Info over de SE en CE: http://www.rockstargames.(...)o-v-special-and.html
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Wat is het eerste wat jullie gaan doen in GTA 5?
Hoef je niet 1 missie voor te doen toch? Gewoon naar een safehouse of zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:30 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nieuwe info, van : http://bonusweb.idnes.cz/(...)33820_bw-preview_dasTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Gestolen auto's verzekerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.
Zou wel een toffe manier zijn om iemand te killen. Vooral als je hem eerder hebt betaald om die auto te jatten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |