hehe, daar komt de mijne ook vandaan, maar ik moet wachten tot de post komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb hem nu in pre order bij de dixons staan 5 minuten van mijn huis af, dus haal hem daar wel op om 9.30 dan. Heb nog erachteraan gemaild of hij daar op voorraad is dus dat wacht ik even af, ook 50 euries daar gewoon en de atomic blimp
Ja bij mij ook normaal, dus ik haal hem maar daar gewoon op om 9.30quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, daar komt de mijne ook vandaan, maar ik moet wachten tot de post komt. Zal wel rond half 5 zijn ofzo
Normaal gesproken is de pakketdienst wel redelijk op tijd hier, maar zie het wel gebeuren dat het juist die dag niet gaat gebeurenquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook normaal, dus ik haal hem maar daar gewoon op om 9.30. Is toch maar 5 min fietsen en ik ben die dag vrij toevallig
Zal gewoon door de brievenbus gaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de pakketdienst wel redelijk op tijd hier, maar zie het wel gebeuren dat het juist die dag niet gaat gebeuren
CE dus mag hopen dat die niet door de brievenbus gaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal gewoon door de brievenbus gaan?
Wachten tot de installatie voorbij is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Wat is het eerste wat jullie gaan doen in GTA 5?
Een auto jatten en mensen overhoop rijden voor wat geld en wapens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wachten tot de installatie voorbij is.
Nee, want Xbox.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daarom downloaden op de PS3 een paar dagen vantevoren.
Zeg dat het niet waar is....quote:
Door LS cruisen in de eerste auto die ik tegenkomquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Inderdaad vanuit de store kopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?
CE?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CE dus mag hopen dat die niet door de brievenbus gaat![]()
Megadeal, netjes gedaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
Tweedehands PS3 slim 250 GB compleet & in zeer goede staat. ¤110,-.
GTA IV + DLCs bundel voor ¤7.99 op PSN.
Laat nu GTA V maar komen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:23 schreef maxburger het volgende:
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.Video is privé ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dont believe me ? Read this line again.
quote:
Is 20 euro duurder dan een schijfje in de storequote:Op maandag 26 augustus 2013 13:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat kan iedereen doen? Of moet je hem daarvoor ook vanuit de PSN store kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |