Thanks voor de tip. Gelijk gedigitaliseerd en The Warriors gedownload voor 2,50.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
Tweedehands PS3 slim 250 GB compleet & in zeer goede staat. ¤110,-.
GTA IV + DLCs bundel voor ¤7.99 op PSN.
Laat nu GTA V maar komen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef Mothzor het volgende:
Bezorgdienst is hier altijd tussen 17.00 en 19.00.
CE + hardcover strategy guide passen helaas ni in de brievenbus.
Is maar goed dat ik de hele dag aan het werk ben en de dagen erna nachtdienst. Kan ik dinsdag avond/nacht alvast in het nachtritme komen
Zal toch alleen maar savond kunnen spelen. Een kleine van 17 maanden die meekijkt hoe papa iedereen afschiet en plat rijdt lijkt me niet zon strak planet
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij..quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Niiiiceeeee
http://www.gamekings.tv/v(...)e-the-gta-v-edition/
Damn zeker netjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
Tweedehands PS3 slim 250 GB compleet & in zeer goede staat. ¤110,-.
GTA IV + DLCs bundel voor ¤7.99 op PSN.
Laat nu GTA V maar komen.
Rustig rond kijken, hier en daar missie doen...ik kan vooral niet wachten om het nieuwe economische systeem uit te proberen (hoeveel soorten auto's kan je kopen, huizen kopen, wapens, kleding) ik miste dat allemaal in GTA IV ...was allemaal vrij schraal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Wat is het eerste wat jullie gaan doen in GTA 5?
Eens, heb wel wat beters te doen dat die conventie. Zodra ik thuis kom om half 1 's-nachts met gtav dan ga ik toch niet naar MTV kijken ? Dan wil ik maar 1 ding: slapen !quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij.."Je moet er bij zijn want hier moet je gewoon bij zijn"
Ik heb heel veel zin in dit spel, maar dit is gewoon een grote nerd conventie. Als je 't dan zo snel mogelijk wilt spelen, ga je toch lekker naar een nachtrelease en gelijk door naar huis?
Als je opgelet had wist je dat het event van 9 tot 12 duurde. Je kan daarna dus gelijk naar huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wat een debielen, beetje stoerdoenerij.."Je moet er bij zijn want hier moet je gewoon bij zijn"
Ik heb heel veel zin in dit spel, maar dit is gewoon een grote nerd conventie. Als je 't dan zo snel mogelijk wilt spelen, ga je toch lekker naar een nachtrelease en gelijk door naar huis?
Ik zou dan liever het spel gaan spelen. Maar goed, dat ben ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Eens, heb wel wat beters te doen dat die conventie. Zodra ik thuis kom om half 1 's-nachts met gtav dan ga ik toch niet naar MTV kijken ? Dan wil ik maar 1 ding: slapen !
Nog niks bekend over pc variantquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef Woods het volgende:
Hoe zit het eigenlijk omtrent de grootte van het spel, op de Xbox moet het waarschijnlijk al op 2 dvd's. Op de PS3 op 1 Blu-Ray maar ik hoor nooit iets over de PC. Deze zou toch naar verhouding, betere grahpics etc. niet eens op 1 dvd passen of mis ik iets?
Inderdaad, maar gamekings is sowieso voor randdebielen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:18 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Meerdere dvd's dus.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:40 schreef Woods het volgende:
Hoe zit het eigenlijk omtrent de grootte van het spel, op de Xbox moet het waarschijnlijk al op 2 dvd's. Op de PS3 op 1 Blu-Ray maar ik hoor nooit iets over de PC. Deze zou toch naar verhouding, betere grahpics etc. niet eens op 1 dvd passen of mis ik iets?
Voor de PC?quote:
Als de Xbox 2 dvd's nodig heeft (zo'n 16 GB dus samen?), dan zal op de PC ook zoiets minimaal nodig zijn voor installeren. Of een groot bestand van Steam oid.quote:
Zelfs Ronald Koeman heeft een pre-order. Die hypetrain komt maar 1 keer voorbijquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
Dit is de eerste game ooit die ik in een pre-order gekocht heb... Hypetrain werkt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef kaos- het volgende:
Dat is al 3weken geleden gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
Oh. Ja de hypetrain gaat snel, ik mis nog wel es wat stationsquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is al 3weken geleden gepost
8GBquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef jackson het volgende:
Is er bekend hoe groot de installatie is op je PS3? Volgens mij zit dat barrel van mij nagenoeg vol.
Dank.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef kaos- het volgende:
Spoiler is niet nodig. Dit komt van de officiële site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zelfs Ronald Koeman heeft een pre-order. Die hypetrain komt maar 1 keer voorbij
Seizoenen zou wel tof zijn maar ik denk dat het alleen een bepaald gebied is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:07 schreef Poederman het volgende:
seizoenen zitten er dus ook wss in, das wel tof.
quote:
Die elektrische auto is nicequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef TheRulingEagle het volgende:
Info over de SE en CE: http://www.rockstargames.(...)o-v-special-and.html
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef rene90 het volgende:
Hoop ik ook niet voor je dan haha.
Wat is het eerste wat jullie gaan doen in GTA 5?
Hoef je niet 1 missie voor te doen toch? Gewoon naar een safehouse of zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:30 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Doe eerst even een missie zodat ik alvast een save game heb en dan ga ik een auto pakken en rijd ik eens lekker overal rond om alles te verkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nieuwe info, van : http://bonusweb.idnes.cz/(...)33820_bw-preview_dasTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik mijzelf wel doen ja! Ik zal die gast helemaal kapot slaan dan.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Gestolen auto's verzekerenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je je auto verzekerd hebt, krijg je geen nieuwe meer.
Zou wel een toffe manier zijn om iemand te killen. Vooral als je hem eerder hebt betaald om die auto te jatten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kun je dan ook C4 op de auto plakken, wachten tot iemand hem jat en dan opblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |