Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:40 schreef MagicTheo het volgende:
Gisteren ook ff bij Bol besteld, misschien niet de goedkoopste maar toch. Die atomic blimp lijkt me vet, en zit daar dus ook bij.
Die 10 euro korting krijg je op een bestelling van een nieuwe game toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijen die wou ik graag hebben, heb die order daar ook maar verwijderd
Bij bol is de game nadat je die cadeaubon krijgt ook nog maar 44.99
Valt in feite nog mee
Ja, of op zo'n guide, dan bestel ik die wel ervoor met een kleine bijbetaling.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Die 10 euro korting krijg je op een bestelling van een nieuwe game toch?
Goed dat net iemand dat zei inderdaad, had ik totaal geen idee van, en ik verheugde me op die zeppelin. Heeft me weer een hoop slechte zin bespaardquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wehkamp-preorders komen inderdaad ZONDER atomic blimp. Bron: de reacties van Wehkamp webcare-medewerkers onder de PS3 advertentie
Weet niet of die blimp in online is... sowieso in de single player.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat dat dan straks bij GTA Online, de lucht vol blimps en een paar sukkels die hem niet gepreorderd hebben moeten zich maar vermaken op de grond?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat dat dan straks bij GTA Online, de lucht vol blimps en een paar sukkels die hem niet gepreorderd hebben moeten zich maar vermaken op de grond?
wacht even, welke cadeaubon bij bol? oh, die krijg je naderhand pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Bij die Wehkamp zit de atomic blimp dus echt niet bijen die wou ik graag hebben, heb die order daar ook maar verwijderd
Bij bol is de game nadat je die cadeaubon krijgt ook nog maar 44.99
Valt in feite nog mee
Sfeerimpressie GTA Online:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Iedereen heeft dan zo'n Blimp op het dak van zijn appartement.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wehkamp-preorders komen inderdaad ZONDER atomic blimp. Bron: de reacties van Wehkamp webcare-medewerkers onder de PS3 advertentie
quote:Gta 5
Jongens Deze Komt uit amerika Wie heeft hem hier bestelt krijg hem in augustus toch het is bestellen niet PRE-ORDER Snapie
goeie reacties welquote:Rare reactie, Bijna alle games worden in amerika gemaakt. En spel bestellen die nog niet uit is, Heet pre orderen. Voor bestellen 17 september heeft iedereen die hem hier besteld heeft op ze deur mat liggen.
Schiet ze allemaal naar beneden met m'n Rocket Launcherquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat was juist wel het geinige als je meerdere savehouses had. Helemaal in een afzichtelijk grote wereld als deze SA gaat zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jammer van die huizen, verder zeer tof!
Prima optie ook inderdaad... Denk dat ik hem zelf ga gebruiken voor een nieuwe game op PS3 of PS4. Als het bestellen via Bol bevalt dan loop ik nooit meer een winkel in voor een game.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja, of op zo'n guide, dan bestel ik die wel ervoor met een kleine bijbetaling.
Dat doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima optie ook inderdaad... Denk dat ik hem zelf ga gebruiken voor een nieuwe game op PS3 of PS4. Als het bestellen via Bol bevalt dan loop ik nooit meer een winkel in voor een game.
Die kortingscode of iets dergelijks zit bij de bestelling of hoe werkt dat?
Ik denk dat dit later als DLC vrij komt voor een paar euro..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Faazz het volgende:
Maar als ik over een half jaar besluit dat spel te kopen kan ik uiteindelijk toch ook wel in die Blimp rond varen? Of wordt het dan een DLC waar je euro's voor moet neerleggen? Lijkt me wel lame. Beter kan je hem ook gewoon vrijspelen na tig missies. Heb je weer een objective er bij.
Dat hoop ik wel, normaal ben ik niet van kleine dlc maar die blimp lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit later als DLC vrij komt voor een paar euro..
Normaal gesproken is het betalen jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:16 schreef Faazz het volgende:
Maar als ik over een half jaar besluit dat spel te kopen kan ik uiteindelijk toch ook wel in die Blimp rond varen? Of wordt het dan een DLC waar je euro's voor moet neerleggen? Lijkt me wel lame. Beter kan je hem ook gewoon vrijspelen na tig missies. Heb je weer een objective er bij.
Denk niet dat ie veel toevoeging geeft hoor, zal waarschijnlijk een langzaam ding zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, normaal ben ik niet van kleine dlc maar die blimp lijkt me wel grappig.
Alleen vraag ik me af hoe het kan dat Wehkamp geen pre-order bonus heeft en zo goed als alle andere webshops en winkels wel.
Zou mooi zijn als het zo is! Waar is die foto van?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het betalen ja
[ afbeelding ]
Daar staat de blimp wel voor free, maar dat zegt nog niks
Doe eens een gooi...quote:
Dat het van Xbox Marketplace is zie ik ook nog welquote:
Daarom bestel ik altijd bij Bol of Free record shop. Krijg je altijd leuke dingen bij een pre orderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
wehkampGeen atomic-blimp, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Ik ontvang enkel een Quote en een debiele vraagquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]Hoeveel cent ontvang je, elke keer als er iemand op je linkje klikt?
Dat doet FOK! vanzelf lampiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]Hoeveel cent ontvang je, elke keer als er iemand op je linkje klikt?
je kan hem ook gewoon annuleren..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben blij dat ik sowieso ook nog de special edition heb besteld op dixons
Ik heb ook de gewone versie toen bij wehkamp besteld voor 38 euro ofzo, maar die geef ik dan wel met de kerst aan iemand
P-Netquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het zo is! Waar is die foto van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |