Kan je niks aan doen jongen, geen probleem.quote:
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaadheeft iemand überhaupt tv gekeken in gta iv
Tof manquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.
Wat? Ik geef gewoon antwoord.quote:
Ik heb een keer geprobeerd die nummers te bellen in het spel die je tegenkomt.... Geen enkele werkt zowatquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
Little lacy's surprise pageantquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:19 schreef maxburger het volgende:
Enorme spoiler met footage uit het spel.Niet meer beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
huiliequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:38 schreef Gezicht het volgende:
Denk dat ik dit topic ook maar ga mijden, vind het moeilijk die spoilers telkens niet aan te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef maxburger het volgende:
Gans geile vijf minuten durende gameplay video!!!Waar komt die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef maxburger het volgende:
Gans geile vijf minuten durende gameplay video!!!Ik zou het alleen geen gameplay noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Footage dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het alleen geen gameplay noemen.
Gastquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:00 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik een gelekt gameplay filmpje keek.
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:40 schreef maxburger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon raar :l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is geen gameplay gelekt zover ik weet, alleen filmpjes uit de rockstargames site en gta v filesquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Faazz het volgende:
Als er zoveel gelekt is, zal de map ook wel uit zijn, nietwaar?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef Poederman het volgende:
Awesome! Er staan nog een paar filmpjes op dat kanaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij gaat doen in GTAV, you bad, bad, bad, VERY BAD, MAN !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dont believe me ? Read this line again.
Waarom kijk ik nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
ps ; maar gewoon bewust in een spoiler gedaan, sommige worden gek als ze een intro zien
lijkt trouwens wel legit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Er zullen ook nog mensen zijn die dit soort shit gelovenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Die jij post is nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
ps ; maar gewoon bewust in een spoiler gedaan, sommige worden gek als ze een intro zien
lijkt trouwens wel legit![]()
De Rockstar-logo's zijn wel echt, want die zijn immers gelekt.
Maar... "Loading Intro" lijkt geschreven in Microsoft Sans Serif, een lelijk standaardlettertype. Het is in ieder geval niet Chalet of House Script, de lettertypen die R* gebruikt.
De laadschermen zijn wel mooi gemaakt door de maker.
Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstartenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die jij post is nep.
De Rockstar-logo's zijn wel echt, want die zijn immers gelekt.
Maar... "Loading Intro" lijkt geschreven in Microsoft Sans Serif, een lelijk standaardlettertype. Het is in ieder geval niet Chalet of House Script, de lettertypen die R* gebruikt.
De laadschermen zijn wel mooi gemaakt door de maker.
Die achievements had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstarten
Is trouwens dat loading intro, niet precies hetzelfde als bij GTA 4?
Oké Joséquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
lol maar wel het lettertype goed bekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Is deze real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
lijkt trouwens wel legit![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |