De postbode komt m in mijn geval brengen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk haal hem mooi voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit erbij, komt in oktober beschikbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)
Zit gewoon bij de gamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)
Beetje mee eens...is aan jezelf om te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalenquote:
Dat dacht je dan verkeerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalen
Dacht ook al
Ga janken man zoveel zegt het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te gek toch met deze nummers flink rondtouren in een gare pickup met lange aanhanger![]()
Mods die trollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk voor de gameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Soundtrack?Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er zo levenloos?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Speciaal voor jouw is er een rekening opengemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Het moet zo'n beetje in de tegenwoordige tijd zijn, gezien de iFruit-telefoons.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.
Wie is er zo levenloos?
Muziek in het spel zijn spoilers oké.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.
Gta v speelt zich af in 2008-2012quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.
Wie is er zo levenloos?
En als R* zelf een playlist vrijgeeft zou je het OK vindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.
Klopt. Dan vinden ze het zelf blijkbaar geen spoiler, net als de screens en trailers die ze hebben vrijgegeven. Zij mogen dat beslissen, jij niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als R* zelf een playlist vrijgeeft zou je het OK vinden
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Dan vinden ze het zelf blijkbaar geen spoiler
euhm zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is er zo levenloos?
Hoe kan ik het nou voor mezelf beslissen als iemand het hier al in z'n volle glorie zonder spoilers neerzet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?![]()
Tip: het gaat niet om de bron maar om de inhoud.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?![]()
Tip: het gaat niet om de bron maar om de inhoud.
Er zit ook platen tussen die nog uit moeten komen, dus het speelt zich af in de toekomst!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is er zo levenloos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
OMGOMGOMG!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Er zit ook platen tussen die nog uit moeten komen, dus het speelt zich af in de toekomst!
K-Rosequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop dat er een DLC beschikbaar komt waarmee je ook de radiotracks van San Andreas kan beluisteren.
Beetje naar All my exes live in Texas luisteren terwijl je door de woestijn cruised. Goeie ouwe tijd
Countryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
K-Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Maar DLC, for real? Er komt vast een goeie Country zender in GTAV, en anders vast wel weer de mogelijkheid om je eigen muziek erin te pompen. Maar laat Rockstar aub geen zinloze DLC's uitbrengen, expensionpacks a la GTAIV was prima, maar meer niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef -CRASH- het volgende:
Als dat echt zo was konden we niet meer op een cultureel tripje naar de PoopdeckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Sheeeit, wat een classic. Ik deed altijd een rondje om de objective heen als deze op kwam in de auto.quote:
Ook vet wat bij mij betreft. Vet dat ze zowel old skool als nieuwe hiphop in het spel hebben zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef videonatic het volgende:
Die gelekte asap rocky track is wel vet, die van tyler the creator wat minder.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef -CRASH- het volgende:
Oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alle radio zenders. Een daarvan is Blaine County Radio met leuke, wat modernere country muziek en een grappige djquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
K-Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Maar DLC, for real? Er komt vast een goeie Country zender in GTAV, en anders vast wel weer de mogelijkheid om je eigen muziek erin te pompen. Maar laat Rockstar aub geen zinloze DLC's uitbrengen, expensionpacks a la GTAIV was prima, maar meer niet.
Tof dat die eindelijk uitkomt en dat in GTA! Ik zie alleen dat hij nog niet in de lijstjes staat bij Soulwax FM, is je melding niet opgenomen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Held
Helaas nog niet uit blijkbaar.
Ik zal het melden op GTAF.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |