SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
[ Bericht 2% gewijzigd door Roemeen013 op 24-08-2013 17:20:37 ]
Het blijft wel fok hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:24 schreef videonatic het volgende:
Dus muziekplaten meermaals kopen om de artiest te supporten is doodnormaal op fok. Maar de boys kunnen niet bij het idee om een game franchise te supporten in een piracy tijdperk. Lekker bezig jongens met je huillie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus. Het einde schijnt al gelekt te zijn.
Okay, bye bye internet!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus. Het einde schijnt al gelekt te zijn.
Hood gone love it is wel een chique nummertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef Roemeen013 het volgende:
Deze hip-hop tracks zijn confirmed!
Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
Hopelijk dat Radio Los Santos meer gangster rap krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef Roemeen013 het volgende:
Deze hip-hop tracks zijn confirmed!
[...]
Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
En YG - Ima Real 1 is ook typisch zo'n GTA nummer vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hood gone love it is wel een chique nummertje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hood gone love it is wel een chique nummertje
Windrichting zit wel in het spel. Heeft invloed op vlaggen, golven en jagen/snipen. Ook te zien in de trailers, windrichting indicators bij inzoomen met rifle ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef boffer69 het volgende:
Ambitionz Az A Ridah in gta v
Hopelijk werken die zeilen op die zeilboot uit de screenshot echt dat zou supervet zijn
Die pre-load word niet meer gecrackt denk ik, maar natuurlijk staat ie voor de 17e op internet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef boffer69 het volgende:
Ambitionz Az A Ridah in gta v
Hopelijk werken die zeilen op die zeilboot uit de screenshot echt dat zou supervet zijn
Verwachten jullie nogdat gta v wordt gecrackt (voor derelease)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En de map schijnt veel groter te zijn als iedereen dacht.Onzin. Enige officiële dat bekend is over de map is dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorm van San Andreas (achievement icon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los Santos in detail (officiële kaart)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maps gemaakt door fans op GTA Forums waren wat dat betreft erg accuraat.![]()
Zat R* in hal 3 of op de buisness afdeling ??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: de PR-mensen van Rockstar waren erg rustig op gamescom<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Heldquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:15 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hey, dat is 'Mr. Croissant Taker' van Transistorcake! Zit dit zeker weten in GTA?
Helaas nog niet uit blijkbaar.
Ik zal het melden op GTAF.com
---
De track zit op Soulwax FM. Dus de zender is gemixt door het Belgische duo.
De rest van de tracklist (mist nog aantal ID's):
*Mim Suleiman - Mingi
*FKCLUB - The Strange Art (In Flagranti Remix)
*Matias Aguayo - El Sucu Tucu
*Joe Goddard feat. Valentina - Gabriel (Soulwax Remix)aniel Maloso - Body Music
*Green Velvet & Harvard Bass - Lazer Beams
*Zombie Nation - Tryouts
*Goose - Synrise (Soulwax Remix)
*Tiga - Plush (Jacques Lu Cont Remix)
*The Hacker - Shockwave (Gesaffelstein Remix)
*Pulp - After You (Soulwax Remix)
Deze van Transistorcake is wel de hardste.
[ Bericht 15% gewijzigd door Flitskikker op 24-08-2013 14:03:02 ]![]()
Ik wil K-DST
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:OK. Got an update for you guys. I was just visited by the police. They informed me that any further involvement with this game will result in my arrest. It was a shot in the dark anyway, but apparently I made somebody nervous that I might succeed.
This is my last post on the subject. Any attempt to contact me over this will be ignored![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik hoop dat er random ook weer rare shit gaat gebeuren. Vliegtuigen die neerstorten etc.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hall 5. GTA V was niet aanwezig in de consumentenzaal. Maar goed ook, er renden (en vielen) al mensen richting cod multiplayer (eerste 500 kregen een voucher voor de prestige edition). Bizar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zat R* in hal 3 of op de buisness afdeling ??Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Yoga positiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Soulwax FM
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Ken je die random events in Red Dead Redemption?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:05 schreef ShevaJB het volgende:
Ik hoop dat er random ook weer rare shit gaat gebeuren. Vliegtuigen die neerstorten etc.
Die zitten hier ook veelvuldig in.![]()
Ja lifters die je kan oppikken. Lijkt me wel lachen. Of mensen met autopechquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ken je die random events in Red Dead Redemption?
Die zitten hier ook veelvuldig in.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gisteren alle hallen bezocht... Behalve dan 1-4quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hall 5. GTA V was niet aanwezig in de consumentenzaal. Maar goed ook, er renden (en vielen) al mensen richting cod multiplayer (eerste 500 kregen een voucher voor de prestige edition). Bizar.
Geen games gespeeld....
Ik ga toch geen 2 uur en langer in de rij staan
voor een paar mintuen een game te spelen.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Nee, dat snap ik. Ik was dan even op de consumentenvloer voor de babes te fotograferen voor het artikel op de site, die meiden staan er nog niet op de mediadag, maar mijn god, die mensen in de rij zijn ziek. Duurde verdomme een half uur om van pers naar consumenten te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gisteren alle hallen bezocht... Behalve dan 1-4
Geen games gespeeld....
Ik ga toch geen 2 uur en langer in de rij staan
voor een paar mintuen een game te spelen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
De random gebeurtenissen zoals in Farcry 3quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Die zitten hier ook veelvuldig in.
Maar dan moet je het voorstellen als auto ongelukken, brand in huizen/winkels/fabrieken
Dat zou mooi zijn<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Heb maar 1 babe gezien waarvan me de kaak op de grond viel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik was dan even op de consumentenvloer voor de babes te fotograferen voor het artikel op de site, die meiden staan er nog niet op de mediadag, maar mijn god, die mensen in de rij zijn ziek. Duurde verdomme een half uur om van pers naar consumenten te gaan
Ze had een heel kort broekje aan en zo strak... het leek wel body paint
Alleen jammer dat ze de meeste tijd achter de bali bleef staan.
Oops gaat niet over GTA.
Daar was op de vloer weing van te zien dan
alleen wat reclame bij een tijdschriften stand<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Zou jammer zijn, als je zulke details in een spel weet te brengen krijgt dat zijn waardering, ook al is het puur nutteloos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder voor de sier is en dat je gewoon alleen kan varen![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Door dat ding er boven wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:15 schreef -CRASH- het volgende:
Die groene parasol op de achtergrond....
Lijkt die niet erg veel op een U.F.O.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja goud.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Die zitten hier ook veelvuldig in.
Alle buffels al afgeschoten, alles dood, trophy te pakken. Een week later loop je over de great plaines, wordt er iemand achter nagezeten door een uitgestorvene...
En het was niet in die rare zombie versie.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
RDR was top, hoop dat er ooit een RDR 2 komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
De 11 verborgen Trophies en Achievements zijn ook bekend.
Er zitten volgens mij een paar vette spoilers in.
Dus kijken op eigen risiko....
KLIK<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
een van de eerdere is leuker, zeker met die tekst erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/serenity-and-wellness
[ afbeelding ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
De 11 verborgen Trophies en Achievements zijn ook bekend.
Er zitten volgens mij een paar vette spoilers in.
Dus kijken op eigen risiko....
KLIK
Bekijk daarna even de vermoedde maps.
Gelijkenis is er..'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat was me idd al eerder opgevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.
[ afbeelding ]
Gelijkenis is er..
Alleen geen eiland erbij<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Als dit de map is, vind ik hem wel erg klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.
[ afbeelding ]
Gelijkenis is er..
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Mensen verwachten echt teveel van GTA V heb ik zo'n idee.
Die map kan wel 'klein' zijn, maar je heb ook nog een onderwater wereld en huizen etc waar je in kan.![]()
Atlantis?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Soundtrack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haal hem voor de WiiUquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
360 , CEquote:
De postbode komt m in mijn geval brengen.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk haal hem mooi voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mensen die GTA V Online gaan spelen, kan je alvast je PSN of XBL gamertag achterlaten.
GAM / [GTA V Online] Verzamelen maar!![]()
Toch alvast maar gereserveerd, gelukkig kan ik hem gewoon overdag ophalen ipv van zo'n gare nachtopening
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)![]()
Zit erbij, komt in oktober beschikbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)![]()
Zit gewoon bij de gamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.![]()
Beetje mee eens...is aan jezelf om te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalenquote:
Dacht ook al![]()
![]()
Dat dacht je dan verkeerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalen
Dacht ook alTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ga janken man zoveel zegt het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te gek toch met deze nummers flink rondtouren in een gare pickup met lange aanhanger![]()
![]()
Mods die trollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk voor de gameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.quote:![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Soundtrack?Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er zo levenloos?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Speciaal voor jouw is er een rekening opengemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)
Zal ik ff het rekeningnummer doorgeven
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Het moet zo'n beetje in de tegenwoordige tijd zijn, gezien de iFruit-telefoons.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.
Wie is er zo levenloos?![]()
Muziek in het spel zijn spoilers oké.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Gta v speelt zich af in 2008-2012quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.
Wie is er zo levenloos?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
En als R* zelf een playlist vrijgeeft zou je het OK vindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.
Moderator DIG
Klopt. Dan vinden ze het zelf blijkbaar geen spoiler, net als de screens en trailers die ze hebben vrijgegeven. Zij mogen dat beslissen, jij niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als R* zelf een playlist vrijgeeft zou je het OK vinden
Overigens vind ik de muziek zelf niet eens zo belangrijk maar ik weet van anderen dat ze wél graag verrast worden tijdens het spelen.![]()
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Dan vinden ze het zelf blijkbaar geen spoiler![]()
Tip: het gaat niet om de bron maar om de inhoud.PWBF![]()
euhm zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is er zo levenloos?
Het speelt zich af in 'present day' southern california
Soundtrack ziet er weer top uit als ie legit is![]()
Hoe kan ik het nou voor mezelf beslissen als iemand het hier al in z'n volle glorie zonder spoilers neerzet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?![]()
Tip: het gaat niet om de bron maar om de inhoud.
Precies![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus als R* iets vindt dan is dat zo? Jij kan niet voor jezelf beslissen of een playlist een spoiler is?![]()
Tip: het gaat niet om de bron maar om de inhoud.
Moderator DIG
Er zit ook platen tussen die nog uit moeten komen, dus het speelt zich af in de toekomst!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is er zo levenloos?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
OMGOMGOMG!!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Er zit ook platen tussen die nog uit moeten komen, dus het speelt zich af in de toekomst!
Maakt mij ook geen zak uit. Als het me maar veel plezier brengt als ik het ga spelen.
Vind alleen die hypetrain wel grappig om te volgen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik hoop dat er een DLC beschikbaar komt waarmee je ook de radiotracks van San Andreas kan beluisteren.
Beetje naar All my exes live in Texas luisteren terwijl je door de woestijn cruised. Goeie ouwe tijd![]()
![]()
K-Rosequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop dat er een DLC beschikbaar komt waarmee je ook de radiotracks van San Andreas kan beluisteren.
Beetje naar All my exes live in Texas luisteren terwijl je door de woestijn cruised. Goeie ouwe tijd![]()
![]()
![]()
![]()
Maar DLC, for real? Er komt vast een goeie Country zender in GTAV, en anders vast wel weer de mogelijkheid om je eigen muziek erin te pompen. Maar laat Rockstar aub geen zinloze DLC's uitbrengen, expensionpacks a la GTAIV was prima, maar meer niet.![]()
Countryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
K-Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Maar DLC, for real? Er komt vast een goeie Country zender in GTAV, en anders vast wel weer de mogelijkheid om je eigen muziek erin te pompen. Maar laat Rockstar aub geen zinloze DLC's uitbrengen, expensionpacks a la GTAIV was prima, maar meer niet.
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef -CRASH- het volgende:
Als dat echt zo was konden we niet meer op een cultureel tripje naar de PoopdeckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderator DIG
Het spoilers gedeelte op gtaforums is al weer weg haha.
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=576813
Ben het hier overigens wel mee eens![]()
![]()
Sheeeit, wat een classic. Ik deed altijd een rondje om de objective heen als deze op kwam in de auto.quote:![]()
Verwijzing in de OP gemaakt naar het GTA V Online topic
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ook vet wat bij mij betreft. Vet dat ze zowel old skool als nieuwe hiphop in het spel hebben zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef videonatic het volgende:
Die gelekte asap rocky track is wel vet, die van tyler the creator wat minder.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef -CRASH- het volgende:
Oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet je wat kut is aan die 'special' edition? Er zit een steelbook met exclusief artwork in. Exclusief artwork in oplage van tig miljoen?![]()
Ik heb alle radio zenders. Een daarvan is Blaine County Radio met leuke, wat modernere country muziek en een grappige djquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
K-Rose![]()
![]()
![]()
![]()
Maar DLC, for real? Er komt vast een goeie Country zender in GTAV, en anders vast wel weer de mogelijkheid om je eigen muziek erin te pompen. Maar laat Rockstar aub geen zinloze DLC's uitbrengen, expensionpacks a la GTAIV was prima, maar meer niet.![]()
Tof dat die eindelijk uitkomt en dat in GTA! Ik zie alleen dat hij nog niet in de lijstjes staat bij Soulwax FM, is je melding niet opgenomen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Held
Helaas nog niet uit blijkbaar.
Ik zal het melden op GTAF.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: