Ken je die random events in Red Dead Redemption?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:05 schreef ShevaJB het volgende:
Ik hoop dat er random ook weer rare shit gaat gebeuren. Vliegtuigen die neerstorten etc.
Ja lifters die je kan oppikken. Lijkt me wel lachen. Of mensen met autopechquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ken je die random events in Red Dead Redemption?
Die zitten hier ook veelvuldig in.
Gisteren alle hallen bezocht... Behalve dan 1-4quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hall 5. GTA V was niet aanwezig in de consumentenzaal. Maar goed ook, er renden (en vielen) al mensen richting cod multiplayer (eerste 500 kregen een voucher voor de prestige edition). Bizar.
Nee, dat snap ik. Ik was dan even op de consumentenvloer voor de babes te fotograferen voor het artikel op de site, die meiden staan er nog niet op de mediadag, maar mijn god, die mensen in de rij zijn ziek. Duurde verdomme een half uur om van pers naar consumenten te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Gisteren alle hallen bezocht... Behalve dan 1-4
Geen games gespeeld....
Ik ga toch geen 2 uur en langer in de rij staan
voor een paar mintuen een game te spelen.
De random gebeurtenissen zoals in Farcry 3quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
Heb maar 1 babe gezien waarvan me de kaak op de grond viel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Ik was dan even op de consumentenvloer voor de babes te fotograferen voor het artikel op de site, die meiden staan er nog niet op de mediadag, maar mijn god, die mensen in de rij zijn ziek. Duurde verdomme een half uur om van pers naar consumenten te gaan
Zou jammer zijn, als je zulke details in een spel weet te brengen krijgt dat zijn waardering, ook al is het puur nutteloos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder voor de sier is en dat je gewoon alleen kan varen
Door dat ding er boven wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:15 schreef -CRASH- het volgende:
Die groene parasol op de achtergrond....
Lijkt die niet erg veel op een U.F.O.
Ja goud.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
een van de eerdere is leuker, zeker met die tekst erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/lsbc/serenity-and-wellness
[ afbeelding ]
![]()
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:34 schreef -CRASH- het volgende:
De 11 verborgen Trophies en Achievements zijn ook bekend.
Er zitten volgens mij een paar vette spoilers in.
Dus kijken op eigen risiko....
KLIK
Dat was me idd al eerder opgevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.
Bekijk daarna even de vermoedde maps.
[ afbeelding ]
Gelijkenis is er..
Als dit de map is, vind ik hem wel erg klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.
Bekijk daarna even de vermoedde maps.
[ afbeelding ]
Gelijkenis is er..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal hem voor de WiiUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |