Dat is het verhaal van die kinderen op GTAForums. Als het echt een fout was hadden ze de pkg wel eerder offline gezet.quote:
Succesvolle gratis publiciteit is succesvol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van die kinderen op GTAForums. Als het echt een fout was hadden ze de pkg wel eerder offline gezet.
Alle audio files worden gelekt, als dat nog niet gebeurd is. Misschien wordt de game zelf ook wel gekraakt, ze zijn er in ieder geval mee bezig en sommigen claimen dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd wat er in de komende 24 dagen nog gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:Is dat niet een still uit een trailer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.
Ach, het is jammer dat het (waarschijnlijk?) tegen hun marketing campagne in gaat, maar zo genereren ze wel een gratis hoop extra hype.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor Sony. Neem aan dat iemand zijn kop hiervoor moet gaan rollen. Rockstar ziet even 2 jaar actieve (en heel wat extra jaren plannen) down de drain gaan, 3 weken voor de release.
Ik hoop van harte dat de download niet gekraakt gaat worden, ben echter bang dat dit binnen nu en 24 uur wel het geval is.
Ik ben dan weg uit dit topic, wil me nog enigszins laten verrassen op de 17e
Al confirmed als fake. Verschillende screens uit de trailer met HUD erover heen gephotoshopped.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat niet een still uit een trailer?
Kutleechers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hier een stukje gesprek uit de game: http://www.behindgames.co(...)l-conversation-game/
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik meters hierboven al vermeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omijngod Modjo én Stardustquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Meer op het feit dat dit uberhaupt mogelijk was.
Nee, komt niet uit een trailer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik meters hierboven al vermeld.
Maar het feit dat je game 3 weken voor de release in handen komt van hackers, die er alles aan zullen doen om dat ding te kraken, zal ze toch niet lekker zitten. Dat weegt niet op tegen wat extra publiciteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, het is jammer dat het (waarschijnlijk?) tegen hun marketing campagne in gaat, maar zo genereren ze wel een gratis hoop extra hype.
Mensen kunnen het vanaf de 17e gewoon spelen, zo erg is het ook weer niet.
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Told yaquote:
En wel meer sites nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Told ya
Trouwens als die shit werkelijk gekraakt wordt is het eventjes geen fok, reddit en shit meer voor mij wil het allemaal zelf beleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef YazooW het volgende:
Nieuwe screenshotsAan het zeil te zien kan je nu dus eindelijk gaan zeilen met die zeilbotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, dat is 'Mr. Croissant Taker' van Transistorcake! Zit dit zeker weten in GTA?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Flitskikker het volgende:
Dit soort muziek in GTA5
http://www56.zippyshare.com/v/17848037/file.html
Dus weer een electrozender.
Doe eens niet zo dramatisch jongen. Je lijkt wel zo'n oud wijf uit OUD.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor Sony. Neem aan dat iemand zijn kop hiervoor moet gaan rollen. Rockstar ziet even 2 jaar actieve (en heel wat extra jaren plannen) down de drain gaan, 3 weken voor de release.
Ik hoop van harte dat de download niet gekraakt gaat worden, ben echter bang dat dit binnen nu en 24 uur wel het geval is.
Ik ben dan weg uit dit topic, wil me nog enigszins laten verrassen op de 17e
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:De controler staat niet eens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.![]()
Waar kan ik die ook krijgen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Zolder het volgende:
Heb een audio file binnen met alle radiozenders inclusief DJ's. Geniale muziek al gehoord! Bestand is 1.4 GB en duurt 40 uur
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
De controler staat niet eens aan.
Denk dat dat eerder voor de sier is en dat je gewoon alleen kan varenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Aan het zeil te zien kan je nu dus eindelijk gaan zeilen met die zeilboten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef videonatic het volgende:
Ik ga GTA 5 trouwens twee keer kopen als ze echt aan de verwachtingen voldoen. Ik gun ze zwaar.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef videonatic het volgende:
Ik ga GTA 5 trouwens twee keer kopen als ze echt aan de verwachtingen voldoen. Ik gun ze zwaar.
En de map schijnt veel groter te zijn als iedereen dacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus. Het einde schijnt al gelekt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:24 schreef videonatic het volgende:
Dus muziekplaten meermaals kopen om de artiest te supporten is doodnormaal op fok. Maar de boys kunnen niet bij het idee om een game franchise te supporten in een piracy tijdperk. Lekker bezig jongens met je huillie
Oke dan doe ik het niet als je je eraan ergert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.
Zie Call of Duty als voorbeeld. Altijd populaire game en die verkopen ook het eerste weekend miljoenen. Als je nu een startup steunt met 2x kopen is het nog enigszins begrijpelijk, zo'n groot bedrijf hoef je niet te steunen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En de map schijnt veel groter te zijn als iedereen dacht.Die map is nog nergens bekend toch? alleen maar usermaps, en fakerommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die usermaps zijn wel een goede referentie denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die map is nog nergens bekend toch? alleen maar usermaps, en fakerommel
Niet op hem reageren. In het xbox topic zei hij ook al dat hij liever 25 fps had dan 60quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.
Zie Call of Duty als voorbeeld. Altijd populaire game en die verkopen ook het eerste weekend miljoenen. Als je nu een startup steunt met 2x kopen is het nog enigszins begrijpelijk, zo'n groot bedrijf hoef je niet te steunen.
Je iets van FOK!kers aantrekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oke dan doe ik het niet als je je eraan ergert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |