Dat is het verhaal van die kinderen op GTAForums. Als het echt een fout was hadden ze de pkg wel eerder offline gezet.quote:
Succesvolle gratis publiciteit is succesvol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat is het verhaal van die kinderen op GTAForums. Als het echt een fout was hadden ze de pkg wel eerder offline gezet.
Alle audio files worden gelekt, als dat nog niet gebeurd is. Misschien wordt de game zelf ook wel gekraakt, ze zijn er in ieder geval mee bezig en sommigen claimen dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd wat er in de komende 24 dagen nog gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:Is dat niet een still uit een trailer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.
Ach, het is jammer dat het (waarschijnlijk?) tegen hun marketing campagne in gaat, maar zo genereren ze wel een gratis hoop extra hype.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef Mothzor het volgende:
Ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben voor Sony. Neem aan dat iemand zijn kop hiervoor moet gaan rollen. Rockstar ziet even 2 jaar actieve (en heel wat extra jaren plannen) down de drain gaan, 3 weken voor de release.
Ik hoop van harte dat de download niet gekraakt gaat worden, ben echter bang dat dit binnen nu en 24 uur wel het geval is.
Ik ben dan weg uit dit topic, wil me nog enigszins laten verrassen op de 17e
Al confirmed als fake. Verschillende screens uit de trailer met HUD erover heen gephotoshopped.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dat niet een still uit een trailer?
Kutleechers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:22 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hier een stukje gesprek uit de game: http://www.behindgames.co(...)l-conversation-game/
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik meters hierboven al vermeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omijngod Modjo én Stardustquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Meer op het feit dat dit uberhaupt mogelijk was.
Nee, komt niet uit een trailer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik meters hierboven al vermeld.
Maar het feit dat je game 3 weken voor de release in handen komt van hackers, die er alles aan zullen doen om dat ding te kraken, zal ze toch niet lekker zitten. Dat weegt niet op tegen wat extra publiciteit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, het is jammer dat het (waarschijnlijk?) tegen hun marketing campagne in gaat, maar zo genereren ze wel een gratis hoop extra hype.
Mensen kunnen het vanaf de 17e gewoon spelen, zo erg is het ook weer niet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Told yaquote:
En wel meer sites nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Told ya
Trouwens als die shit werkelijk gekraakt wordt is het eventjes geen fok, reddit en shit meer voor mij wil het allemaal zelf beleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |