quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef Flitskikker het volgende:
Dit werd net op een forum gepost en snel weer verwijderd:De controler staat niet eens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het er wel legit uitzien eigenlijk.![]()
Waar kan ik die ook krijgen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef Zolder het volgende:
Heb een audio file binnen met alle radiozenders inclusief DJ's. Geniale muziek al gehoord! Bestand is 1.4 GB en duurt 40 uur
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
De controler staat niet eens aan.
Denk dat dat eerder voor de sier is en dat je gewoon alleen kan varenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Aan het zeil te zien kan je nu dus eindelijk gaan zeilen met die zeilboten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef videonatic het volgende:
Ik ga GTA 5 trouwens twee keer kopen als ze echt aan de verwachtingen voldoen. Ik gun ze zwaar.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef videonatic het volgende:
Ik ga GTA 5 trouwens twee keer kopen als ze echt aan de verwachtingen voldoen. Ik gun ze zwaar.
En de map schijnt veel groter te zijn als iedereen dacht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Jezus. Het einde schijnt al gelekt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:24 schreef videonatic het volgende:
Dus muziekplaten meermaals kopen om de artiest te supporten is doodnormaal op fok. Maar de boys kunnen niet bij het idee om een game franchise te supporten in een piracy tijdperk. Lekker bezig jongens met je huillie
Oke dan doe ik het niet als je je eraan ergert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.
Zie Call of Duty als voorbeeld. Altijd populaire game en die verkopen ook het eerste weekend miljoenen. Als je nu een startup steunt met 2x kopen is het nog enigszins begrijpelijk, zo'n groot bedrijf hoef je niet te steunen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En de map schijnt veel groter te zijn als iedereen dacht.Die map is nog nergens bekend toch? alleen maar usermaps, en fakerommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die usermaps zijn wel een goede referentie denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die map is nog nergens bekend toch? alleen maar usermaps, en fakerommel
Niet op hem reageren. In het xbox topic zei hij ook al dat hij liever 25 fps had dan 60quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe niet zo mongolisch man. Alsof Rockstar ook maar last heeft van het piracy tijdperk. Ipv gigantisch hoge omzet draaien ze hoge omzet.. al die xbox en playstation games gaan gewoon over de toonbank en ook voor de PC wordt hij vaak genoeg gewoon gekocht.
Zie Call of Duty als voorbeeld. Altijd populaire game en die verkopen ook het eerste weekend miljoenen. Als je nu een startup steunt met 2x kopen is het nog enigszins begrijpelijk, zo'n groot bedrijf hoef je niet te steunen.
Je iets van FOK!kers aantrekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Oke dan doe ik het niet als je je eraan ergert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
[ Bericht 2% gewijzigd door Roemeen013 op 24-08-2013 17:20:37 ]
Het blijft wel fok hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:24 schreef videonatic het volgende:
Dus muziekplaten meermaals kopen om de artiest te supporten is doodnormaal op fok. Maar de boys kunnen niet bij het idee om een game franchise te supporten in een piracy tijdperk. Lekker bezig jongens met je huillie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Okay, bye bye internet!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef Beaudelaire het volgende:
Hood gone love it is wel een chique nummertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef Roemeen013 het volgende:
Deze hip-hop tracks zijn confirmed!
Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
Hopelijk dat Radio Los Santos meer gangster rap krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef Roemeen013 het volgende:
Deze hip-hop tracks zijn confirmed!
[...]
Een paar van de veel goddelijke hip-hop tracks in GTA V!
En YG - Ima Real 1 is ook typisch zo'n GTA nummer vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hood gone love it is wel een chique nummertje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hood gone love it is wel een chique nummertje
Windrichting zit wel in het spel. Heeft invloed op vlaggen, golven en jagen/snipen. Ook te zien in de trailers, windrichting indicators bij inzoomen met rifle ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:59 schreef boffer69 het volgende:
Ambitionz Az A Ridah in gta v
Hopelijk werken die zeilen op die zeilboot uit de screenshot echt dat zou supervet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |