Als dit de map is, vind ik hem wel erg klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check de sightseeing achievement en de contouren van het icoontje.
Bekijk daarna even de vermoedde maps.
[ afbeelding ]
Gelijkenis is er..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal hem voor de WiiUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
360 , CEquote:
De postbode komt m in mijn geval brengen.quote:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk haal hem mooi voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit erbij, komt in oktober beschikbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)
Zit gewoon bij de gamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Krijg je die gta 5 online nou er gewoon ook bij? Of moet ik daar voor bijbetalen als ik em gewoon bij een (web) winkel weg haal (doe niet echt aan pre orders)
Beetje mee eens...is aan jezelf om te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalenquote:
Dat dacht je dan verkeerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohhh okay ik dacht eerst te horen gekregen hebben dat lui met pre orders dr niet voor hoefden te betalen
Dacht ook al
Ga janken man zoveel zegt het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
Kunnen al die posts over de soundtrack ook niet beter in spoilers? Die zijn immers ook onderdeel van de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te gek toch met deze nummers flink rondtouren in een gare pickup met lange aanhanger![]()
Mods die trollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik haal hem voor de WiiUIk voor de gameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Onzin. Als het niet door Rockstar zelf wordt aangekondigd, wil ik het niet horen. Anders begeef je je al snel op een hellend vlak kwa spoilers.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Soundtrack?Dus, als iemand hier nu ook even de jaartallen van uitbrengen bij zoekt, zien we na welk jaar geen plaat meer te vinden is en dus ook in welk jaar het verhaal zich af moet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er zo levenloos?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Speciaal voor jouw is er een rekening opengemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoe zat dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |