Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstartenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die jij post is nep.
De Rockstar-logo's zijn wel echt, want die zijn immers gelekt.
Maar... "Loading Intro" lijkt geschreven in Microsoft Sans Serif, een lelijk standaardlettertype. Het is in ieder geval niet Chalet of House Script, de lettertypen die R* gebruikt.
De laadschermen zijn wel mooi gemaakt door de maker.
Die achievements had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch apart hoe ie dat doet met de achievements dan, al is dit wel vanaf een RGH/JTAG xbox gedaan denk ik dus dan kan je van alles veranderen en opstarten
Is trouwens dat loading intro, niet precies hetzelfde als bij GTA 4?
Oké Joséquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
lol maar wel het lettertype goed bekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die achievements had ik nog niet gezien.
Maar toch, "Loading - Intro" in dat lettertype; dat moet gewoon nep zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Is deze real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch deze
ps ; maar gewoon bewust in een spoiler gedaan, sommige worden gek als ze een intro zien
lijkt trouwens wel legit![]()
![]()
Waarom zouden ze? Waarschijnlijk hebbeb ze Sony gevraagd 'per ongeluk' de pre-load online te zetten. Houd je de hypetrain veel meer mee gaande dan met een paar minuutjes officiële gameplay.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef Poederman het volgende:
Wel vreemd dat Rockstar nog zo weinig gameplay footage heeft laten zien zo vlak voor de release. Ik bedoel doe dan op ze minst 5-10 minuten gameplay beelden, zou zo vet zijn
Zijn anders ook heel veel die er niks van af wetenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Waarschijnlijk hebbeb ze Sony gevraagd 'per ongeluk' de pre-load online te zetten. Houd je de hypetrain veel meer mee gaande dan met een paar minuutjes officiële gameplay.
Die 3 weekjes duren wel het langst...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog 21 dagen bijna, het begint op te schieten. 3 Weekjes stelt niet veel voor.
Doen ze nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef Poederman het volgende:
Wel vreemd dat Rockstar nog zo weinig gameplay footage heeft laten zien zo vlak voor de release. Ik bedoel doe dan op ze minst 5-10 minuten gameplay beelden, zou zo vet zijn
Moet je je voorstellen hoe we ons nu voelen over 21 dagen. Dan zou hij morgen uitkomen dan duurt deze dag wel heel langquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:53 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die 3 weekjes duren wel het langst...
Die komt pas in Novemberquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:15 schreef Pakspul het volgende:
Wil het spel echt super graag hebben, maar BF4 komt straks ook nog uit.. Te weinig tijd, te veel vette spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
Die zijn daar ook wel te halen dan en niet allemaal al weg door de pre-orders?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef Morgen- het volgende:
Ik ga gewoon zodra de winkels opengaan ophalen in de winkel
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:23 schreef maxburger het volgende:
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:23 schreef maxburger het volgende:
Geniaal dit, vooral het eerste stuk. Vanaf liberty city kan je hem wel stoppen.apache heli's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |