SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sambal bij ?quote:
Wacht al zo lang, dan kan me die 22 dagen ook niet meer verotten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
sambal bij ?![]()
Dit gaat nog lang duren. Maar de hypetrain denderd gewoon door.
Wel oud nieuws he, foto's waren er al.quote:
En zelf zet je gister iets in een spoiler?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:01 schreef -CRASH- het volgende:
Degene die het toch doet zou een ban moeten krijgen
zoals ze op het GTA forum doen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik heb nu twee tvshows gezienVolgens mij zijn dit ze alle 50 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, het staat niet voor niks in spoiler tags
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Volgens mij niet meer, pas al iemand met een originele versie bepaalde bestanden upload werkt ie 100%quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan het hele spel nog zodanig gekraakt worden dat het te spelen is?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit ze alle 50 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, het staat niet voor niks in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zo, 22 dagen zonder internet... Succesquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:34 schreef nattermann het volgende:
Kuttopic geworden dankzij al die lekken
Groetjes
Vakantie jwzquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo zo, 22 dagen zonder internet... Succes
Speciaal voor die spoilers op vakantie?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die gaan janken dat het gelekt is wat er op TV en de Radio komt
Ik niet. Doe dat nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaadheeft iemand überhaupt tv gekeken in gta iv
Kan je niks aan doen jongen, geen probleem.quote:
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaadheeft iemand überhaupt tv gekeken in gta iv
Tof manquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ik, gewoon tijdens het joint draaien / roken. Is best cool.
Wat? Ik geef gewoon antwoord.quote:
Ik heb een keer geprobeerd die nummers te bellen in het spel die je tegenkomt.... Geen enkele werkt zowatquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef deadprez het volgende:
Heb ook veel te veel tijd gestoken in alle websites afgaan in het internetcafé
Little lacy's surprise pageantquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
haha idd, was 1 zo'n site kreeg je meteen 5 sterren politie achter je aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |