Ja Hoesen of de Jong in de spits. Maar Kolbeinn heeft gescoord, dus Frank laat hem voorlopig staan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bron van de ellende bij Fischer, Schöne en Bojan blijft Sigthorsson.
Sigthorsson vind ik ook erg irritant, de bal springt steeds 5 meter weg als hij hem aan probeert te nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Hoesen of de Jong in de spits. Maar Kolbeinn heeft gescoord, dus Frank laat hem voorlopig staan.
hij zal wel weer een blessure krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]h==
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.
Nee dat hoop ik eigenlijk niet. Ik hoop gewoon dat Frank wat gaat aanpassen aan het team. Wat nieuw bloed erin.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.
Ik hoop dat er nog snel een club voor hem komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op van de zenuwen voor NAC.quote:
We beginnen gewoon met het jaarlijkse dipje. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, dit is het jaarlijkse manische augustus/september momentje.
Cil, Ligeon & Hoesen erin, simple as that en dan loopt het weer veel beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik eigenlijk niet. Ik hoop gewoon dat Frank wat gaat aanpassen aan het team. Wat nieuw bloed erin.
kut voetbalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft er een mooi idee voor de TT?
Drommels, drommels en nog eens drommels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nummer 3 en 5 worden gediscrimineerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serero voor Schöne. En ik twijfel ook nog om misschien Bazoer of Lobotka erin te zetten voor Poulsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cil, Ligeon & Hoesen erin, simple as that en dan loopt het weer veel beter.
Top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog eens drommels.
7 van mijn spelers.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf, bij mij 4 ofzo. Doet Boer weer mee?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog lang niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er 3 dagen uit zou zijn ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
n
[..]
nog lang niet.
daarom begois.
Ik weinig geld. En ik zie het allemaal wel. Alleen keepertje wisselen dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb genoeg geld om spelers te wisselen, heb al goede ideëen
Ik heb ook zat geld, die PEC spelers kosten bijna niks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb genoeg geld om spelers te wisselen, heb al goede ideëen
Heb iets van 931.000 en bij winst van PEC ga ik sowieso over de 100 punten heen, dan iets van anderhalf miljoen aan budget.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook zat geld, die PEC spelers kosten bijna niks.
Johansson moet even wat doelpunten maken tegen Utrechtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb iets van 931.000 en bij winst van PEC ga ik sowieso over de 100 punten heen, dan iets van anderhalf miljoen aan budget.
Fernandez eruit, en nog wat uit de achterhoede.
Na komende week zal dat wel meevallen. Eerst nog een makkie met Utrecht thuis maar na de interlands uit bij Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johansson moet even wat doelpunten maken tegen Utrecht. En PEC winnen ja. Nu heeft wel iedereen meestal dezelfde spelers trouwens.
Programma van PEC? Ach in de vorm van dit Ajax zie ik ze daar ook niet kansloos hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na komende week zal dat wel meevallen. Eerst nog een makkie met Utrecht thuis maar na de interlands uit bij Ajax.
Die gozer heeft toch alleen maar PSV'ers in zijn teamquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik weer boven Doublepain sta, zoals het hoort.
Iets met PEC en aanvallend spel..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Programma van PEC? Ach in de vorm van dit Ajax zie ik ze daar ook niet kansloos hoor
nope, 3 maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer heeft toch alleen maar PSV'ers in zijn team
Ik ben al blij dat ik van de laatste plaats verlost ben, dat was echt een grote vernedering.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik weer boven Doublepain sta, zoals het hoort.
Van PEC winnen ze wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Programma van PEC? Ach in de vorm van dit Ajax zie ik ze daar ook niet kansloos hoor
Ja ik heb volgens mij Boer, Lachman, Klich en Mokthar in mijn team van PEC. Die eerste twee gooi ik er wel uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met PEC en aanvallend spel..
Ik sta nu nog hoog. Zal wel snel veranderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik van de laatste plaats verlost ben, dat was echt een grote vernedering.
De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij Boer, Lachman, Klich en Mokthar in mijn team van PEC. Die eerste twee gooi ik er wel uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
Zwolle gaat Cambuur vandaag vernederen.
Althans, dat hoop ik.
Ik kijk wel wat binnen mijn budget past en wat gegarandeerd een basisplaats heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen moet het ook goed doen trouwens voor mijn manager.
Ik heb Botteghin en Chery. Dus Chery mag wel vlammen. Tegen wie moeten die boertjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestDoelpuntje Chery zou het kersje op de taart zijn.
Keiz baby. Mattie van Steven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechts op de foto ziet u Emile ''Tsjakka'' Ratelband.
Amputatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die weet hoe je snel van onderhuidse ontsteking afkomt
Naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een zwerver met een geamputeerde arm, fantastisch.
Heb je hem een leeg blikje gegeven? Daar zijn ze best blij meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf wel bedenken?
Ik zie de link tussen Kowet en Go Ahead ook niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf wel bedenken?
Dan had ik dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt heb je het over een darter.
Waarom zou ik er niet van staan te kijken als dit nog echt zo was ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keiz baby. Mattie van Steven.
Nee, mijn expertise ligt voornamelijk bij de bovenhuidse variant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe bedoel je? Het is echt waar hoor, jeugdvriendjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet van staan te kijken als dit nog echt zo was ook?
Het zijn de kleine dingen in het leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat raar. Ik dacht altijd dat ze die in het ziekenhuis direct na de amputatie bij het medisch afval lieten verwerken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet er van af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, mijn expertise ligt voornamelijk bij de bovenhuidse variant.
Lijkt me stug. Steven is 14 jaar ouder oid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is echt waar hoor, jeugdvriendjes.
is die zo oud jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Steven is 14 jaar ouder oid.
Heeft ie het onlangs nog over gehad, moet je even toolen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven ging met die hele click van lsd om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt nog net geen poster van Steven boven je bed hangen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven ging met die hele click van lsd om.
Jij vroeg er zelf om of het waar was Kapiteintjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt nog net geen poster van Steven boven je bed hangen.
Even logisch redeneren:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vroeg er zelf om of het waar was Kapiteintje
Ik heb niks over jeugdvrienden gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even logisch redeneren:
- Keizer is 25
- Steven is ergens in de dertig.
Ik weet niet hoeveel jeugdvrienden jij hebt die 6 jaar jonger zijn dan jij, maar ik had er geen een. Ik had op mijn 11e geen vrienden van 17 of andersom. Iets met leeftijdsverschil wat op die leeftijd wat meer meeweegt dan wanneer je wat ouder bent.
Stijn wel. En Stijn weet alles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb niks over jeugdvrienden gezegd.
De dominee liegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn wel. En Stijn weet alles.
Terschelling chickies van 15 hosselen ja toch Tjackie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee een laptop
ik ben daar niet geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Terschelling chickies van 15 hosselen ja toch Tjackie?
Je moet toch aan je trekken komen hè.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee een laptop
Je zou daar toch heen gaan, dat had je zelf hier gepost.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben daar niet geweest
dit jaar althans
niet alle dingen komen uit die ik planquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou daar toch heen gaan, dat had je zelf hier gepost.
Zoals gisteravond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet alle dingen komen uit die ik plan
ja dat kwam dan weer op het laatste moment als idee.quote:
Had ik zeker willen doen maar je kan niet op de laatste dag nog extra kaarten bestellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat kwam dan weer op het laatste moment als idee.
en ik dacht dat jij mij wel kon helpen, maar niet dus.
ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ik zeker willen doen maar je kan niet op de laatste dag nog extra kaarten bestellen.
Had ik ook via DM verteld maar daar heb je misschien overheen gelezen. Bij wedstrijden als Hee - Fey regel ik ook vaak kaarten voor vrienden.quote:
oh ja dat denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ik ook via DM verteld maar daar heb je misschien overheen gelezen. Bij wedstrijden als Hee - Fey regel ik ook vaak kaarten voor vrienden.
quote:
goh nog nooit gezien!quote:
quote:
Racist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Willemswat een mongool is dat toch.
Die heeft met moeite z'n veterstrikdiploma gehaald idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Willemswat een mongool is dat toch.
Dan speelde Ajax nog leuker gelijk tenminste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Wat een vermoeiende wedstrijd. Was echt niet leuk om naar te kijken.
I feel ya. Echt geen bal fatsoenlijk voorgezet of aangenomen. Dit was een geweldig recept om 90 minuten heel onrustig op de bank zitten te scheldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Wat een vermoeiende wedstrijd. Was echt niet leuk om naar te kijken.
Ze halen hem voor iedere wedstrijd op in Vucht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die heeft met moeite z'n veterstrikdiploma gehaald idd.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je kan iniedergeval wel zien dat 't een fanatiek squatter is
Vond het een grote tegenvaller.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel positief verrast door X-Men First class. Meer dan een prima film.
Einde bericht.
Mij niet opgevallen, en eerlijk gezegd kan het mij ook weinig schelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond het een grote tegenvaller.
Special effects waren regelmatig om te janken. Verhaal was opzich prima maar kon het niet serieus nemen door de look and feel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan mensen hier nog uit?Threesome toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nodig een paar maten uit voor #lad #banterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je krijgt dan van die wijvenpraatjes constant en dan moet je maar mee praten
Nee, maar van dit soort films verwacht ik wel wat meer. Soms was het greenscreen werk echt nog erger als in Olympus has fallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen, en eerlijk gezegd kan het mij ook weinig schelen.
Maar houdt dit tevens in dat jij in zijn geheel niet meer naar 10+ jaar oude films kan kijken gezien de achterhaalde special effects?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan mensen hier nog uit?trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
weten jullie misschien een comedy van kwaliteit
Idiocracy.quote:
Anders gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
even kijken of die op netflix is
te lui voor op momentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Anders gewoon downloaden.
Oh, oké. Ik let daar ook weinig op. Zolang een verhaal mij van het begin tot het einde in zekere mate kan boeien ben ik allang tevreden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar van dit soort films verwacht ik wel wat meer. Soms was het greenscreen werk echt nog erger als in Olympus has fallen
Stond jouw gezicht niet zo ->quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik let daar ook weinig op. Zolang een verhaal mij van het begin tot het einde in zekere mate kan boeien ben ik allang tevreden.
Vond dat echt tenenkrommend al die scenesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Hoezo dat dan? De hele 'Be yourself' onzin eerder dan.
Al 3 jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Despicable Me nog niet in goede kwaliteit te downloaden is.
Epic wel, als je zin in animatie hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Despicable Me nog niet in goede kwaliteit te downloaden is.
Ja weet ik. En toch ben ik ook benieuwd naar Monsters University.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Epic wel, als je zin in animatie hebt
Rain manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, geef maar iets wat minimaal een 7 heeft.
Al gezien.quote:
Al gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien.
Matchstick Men (2003) - IMDb
Dit gaat hem denk ik worden. Ridley Scott film met blijkbaar een goede twist op het einde
Kevin Spacey is Keyser Soze.quote:
Dat zei ik laatst in een KLB-topic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kevin Spacey is Keyser Soze.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik hoop voor je dat GAE met 5-0 wint
Ik hoop voor je dat je ouders besluiten om in Duitsland te blijven wonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik hoop voor je dat GAE met 5-0 wint
Ajax wordt alsnog kampioen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kevin Spacey is Keyser Soze.
Dat maakt me in principe vrij weinig uit. Dan laat ik me wel naturaliseren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ouders besluiten om in Duitsland te blijven wonen.
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt me in principe vrij weinig uit. Dan laat ik me wel naturaliseren.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?
Meh, misschien volgend jaar ergens. Sowieso niet direct bij de release.quote:
Nee joh. Heb wel een shirt van het Duitse Voetbalelftal gekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Heb wel een shirt van het Duitse Voetbalelftal gekocht.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pleit er nog steeds voor om van Nederland een Duitse deelstaat te maken. Dan kunnen ze direct met hun overschot garant staan voor onze tekortenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het goed is, heb ik Xbox One voor 350 euro en krijg dan ook nog 2 triple AAA's games er gratis bij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, misschien volgend jaar ergens. Sowieso niet direct bij de release.
Ben niet zo'n gamer de laatste tijd.
Nice, dat zou ik ook wel doen ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het goed is, heb ik Xbox One voor 350 euro en krijg dan ook nog 2 triple AAA's games er gratis bij.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je een voetbalshirt van een ander land koopt ben je vrij debiel.
Ja, eens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien juich ik te vroeg, maar hoop dat het goed gaat.quote:
twitter:Consumentenbond twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 17:15:34Neckermann heeft na overleg met ons deze week, zojuist beloofd maandag X-Boxkopers te informeren! #tobecontinued reageer retweet
Dus jij zou ook een psv of feyenoord shirt dragen als je het een mooi shirt zou vinden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vind je het een mooi shirt
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is wel érg hypothetisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
als je het een mooi shirt zou vinden?
Nationale teams heb ik minder mee dan clubteams.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij zou ook een psv of feyenoord shirt dragen als je het een mooi shirt zou vinden?
Ook geen voetbalshirts?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik koop sowieso al jaren geen shirts meer. Ik draag die dingen toch nooit.
Ik ook niet. Vroeger op vakantie wou ik wel altijd shirtjes halen. Alleen vorig jaar heb ik nog een Ajax-shirt gehaald.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik koop sowieso al jaren geen shirts meer. Ik draag die dingen toch nooit.
47equote:Op zondag 25 augustus 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Klassementen van de manager zijn bijgewerkt
http://managers.fok.nl/vo(...)sement/type/userteam
Momenteel 9e
Heb je daar een concurrentiestrijd mee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
38 punten voorsprong op GGMM.
60 punten voorsprong op Littlerabbit
75 punten voorsprong op AFCNiels
Net zoals vorig seizoen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je daar een concurrentiestrijd mee?
Het begint nu pas. Dit weekend voor het eerst voetbal gekeken dit voetbalseizoen. Alles wat ik nu had staan was puur willekeurig gekozen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
38 punten voorsprong op GGMM.
60 punten voorsprong op Littlerabbit
75 punten voorsprong op AFCNiels
Ik word zo nog ingehaald door jouquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef GGMM het volgende:
BOEM! 5de
[ afbeelding ]
Littlerabbit z'n seizoen is voorbij.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar hecht ik minder waarde aan.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans nihil is dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef GGMM het volgende:
Als Groningen morgen geen goal tegen krijgt heb ik meer punten dan Stijn deze ronde.
Ze moeten tegen Go Ahead Eagles, komt goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans nihil is dat dat gaat gebeuren.
Kowet gaat met 2/3-1 winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten tegen Go Ahead Eagles, komt goed.
Awhquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben best wel zenuwachtig dat ik weer bijna naar school moet.
Einde bericht.
Kowet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kowet gaat met 2/3-1 winnen.
Here you heard it first.
Marokkaans voor 'rot op'.quote:
Telkens maar aan komen zetten met die slechte grappen en er niet mee stoppen. Daar wordt je toch moe vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zijn grappige fonetische Go Ahead grapje. Denk ik.
*wordquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telkens maar aan komen zetten met die slechte grappen en er niet mee stoppen. Daar wordt je toch moe van
Als iemand Go Ahead uitspreekt als Kowet is ie ook vrij debielquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zijn grappige fonetische Go Ahead grapje. Denk ik.
Al met al is Stijn vrij debiel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand Go Ahead uitspreekt als Kowet is ie ook vrij debiel
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij in het buitenland zit durf je wel hé
Bedankt voor het delen in ieder geval.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardop lachen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen in ieder geval.
[ afbeelding ]
Hier heb je nog iets om over te lachen
Ik vind hem geniaalquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:30 schreef GGMM het volgende:
ONZ / Als ik de regels goed heb gelezen is deze porno niet verboden hier
Ik vind dit een apart topic.
thaise film?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk een of andere vage film over aliens op net5.. Aliens die communiceren met plaatjes van hitler
Met een beetje geluk grijp ik morgen de 3e plekquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef GGMM het volgende:
BOEM! 5de
[ afbeelding ]
Littlerabbit z'n seizoen is voorbij.
Ik heb een nieuw team aangemaakt in FM13 en speel ermee in de Hoofdklasse Aquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:51 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer, ik neem aan dat jullie me allemaal gemist hebben in het Live-topic. Ja, Ajax kan niet verdedigen, Bojan moet uit de selectie gezet worden en Schöne kun je beter op de bank laten beginnen. Verder ben ik blij dat de PSV-hype eindelijk over is. Iemand anders nog wat nieuws te melden?
Drizzt heeft een nieuw team aangemaakt in FM13 en speelt ermee in de Hoofdklasse Aquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:51 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer, ik neem aan dat jullie me allemaal gemist hebben in het Live-topic. Ja, Ajax kan niet verdedigen, Bojan moet uit de selectie gezet worden en Schöne kun je beter op de bank laten beginnen. Verder ben ik blij dat de PSV-hype eindelijk over is. Iemand anders nog wat nieuws te melden?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw team aangemaakt in FM13 en speel ermee in de Hoofdklasse A
Leuk man, daar speelt Feyenoord ook over een paar jaar. Die staan nu officieel onderaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt heeft een nieuw team aangemaakt in FM13 en speelt ermee in de Hoofdklasse A
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blood Diamond was best een leuke film.
Ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is toch met Leonardo DiCaprio?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja. En met negers. Heel veel negers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch met Leonardo DiCaprio?
Die heb ik nooit gezien. Mijn broer zei dat Blood Diamond heftig was. Ik vond het wel meevallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik heb die film helemaal niet gezien.
Om één of andere reden haal ik die altijd door de war met 'Hotel Rwanda'.
Klopt, die gasten die bij Zwolle nu de sterren van de hemel spelen en aan de lopende band scoren zijn allemaal weg gedaan door Feyenoord omdat ze niet goed genoeg waren. Spelers als Vormer, Goossens, Verhoek en Immers kregen de voorkeur boven Fernandez en Mokotjoquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef Elan het volgende:
Teletekst kapot Zwolle op 1 Feyenoord 18 en Fernandez die scoort.
Viel ook wel mee qua geweld. En verhaal van die bloeddiamanten was voor die tijd toch al bekend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Mijn broer zei dat Blood Diamond heftig was. Ik vond het wel meevallen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt heeft een nieuw team aangemaakt in FM13 en speelt ermee in de Hoofdklasse A
Ja het had een stuk erger gekund ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel ook wel mee qua geweld. En verhaal van die bloeddiamanten was voor die tijd toch al bekend.
Goed bezig.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet je wel waarschuwen; als je eenmaal sober bent valt het pas op dat Ajax best kut speelt.
ja dat viel mij nu al op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet je wel waarschuwen; als je eenmaal sober bent valt het pas op dat Ajax best kut speelt.
Uiteraard.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat viel mij nu al op.
maar toch worden we kampioen.
Mee eens al waren beide spelers compleet ruk toen ze bij Feyenoord speelden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die gasten die bij Zwolle nu de sterren van de hemel spelen en aan de lopende band scoren zijn allemaal weg gedaan door Feyenoord omdat ze niet goed genoeg waren. Spelers als Vormer, Goossens, Verhoek en Immers kregen de voorkeur boven Fernandez en Mokotjo![]()
Ben je weer die Nicki Minaj aan het hosselenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben alleen stiekem nog een beetje bang dat Alderweireld en Eriksen vertrekken.
twitter:
als eriksen vertrekt heeft ajax echt een heel groot probleem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben alleen stiekem nog een beetje bang dat Alderweireld en Eriksen vertrekken.
Nee joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
racistquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als eriksen vertrekt heeft ajax echt een heel groot probleem.
ik ga juichen op de dag dat die debiel vertrekt.
En Immers wel? Van Fernandez ging tenminste nog dreiging uit. Maar als Immers de bal heeft laten ze hem gewoon schieten, zelfs de Russen deden dat. Wellicht hadden ze al een mannetje op de parkeerplaats gezet buiten het stadion om die bal op te rapen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens al waren beide spelers compleet ruk toen ze bij Feyenoord speelden.
Mokotjo is wel positioneel misbruikt als rechtsback maar Fernandez scoorde echt nooit.
Het is niet dat ze nooit een kans gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |