quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan mensen hier nog uit?Threesome toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Nodig een paar maten uit voor #lad #banterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je krijgt dan van die wijvenpraatjes constant en dan moet je maar mee praten
Nee, maar van dit soort films verwacht ik wel wat meer. Soms was het greenscreen werk echt nog erger als in Olympus has fallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij niet opgevallen, en eerlijk gezegd kan het mij ook weinig schelen.
Maar houdt dit tevens in dat jij in zijn geheel niet meer naar 10+ jaar oude films kan kijken gezien de achterhaalde special effects?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan mensen hier nog uit?trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
weten jullie misschien een comedy van kwaliteit
Idiocracy.quote:
Anders gewoon downloaden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
even kijken of die op netflix is
te lui voor op momentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Anders gewoon downloaden.
Oh, oké. Ik let daar ook weinig op. Zolang een verhaal mij van het begin tot het einde in zekere mate kan boeien ben ik allang tevreden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar van dit soort films verwacht ik wel wat meer. Soms was het greenscreen werk echt nog erger als in Olympus has fallen
Stond jouw gezicht niet zo ->quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik let daar ook weinig op. Zolang een verhaal mij van het begin tot het einde in zekere mate kan boeien ben ik allang tevreden.
Vond dat echt tenenkrommend al die scenesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Hoezo dat dan? De hele 'Be yourself' onzin eerder dan.
Al 3 jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Despicable Me nog niet in goede kwaliteit te downloaden is.
Epic wel, als je zin in animatie hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Despicable Me nog niet in goede kwaliteit te downloaden is.
Ja weet ik. En toch ben ik ook benieuwd naar Monsters University.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Epic wel, als je zin in animatie hebt
Rain manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, geef maar iets wat minimaal een 7 heeft.
Al gezien.quote:
Al gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al gezien.
Matchstick Men (2003) - IMDb
Dit gaat hem denk ik worden. Ridley Scott film met blijkbaar een goede twist op het einde
Kevin Spacey is Keyser Soze.quote:
Dat zei ik laatst in een KLB-topic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kevin Spacey is Keyser Soze.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik hoop voor je dat GAE met 5-0 wint
Ik hoop voor je dat je ouders besluiten om in Duitsland te blijven wonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, ik hoop voor je dat GAE met 5-0 wint
Ajax wordt alsnog kampioen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kevin Spacey is Keyser Soze.
Dat maakt me in principe vrij weinig uit. Dan laat ik me wel naturaliseren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je ouders besluiten om in Duitsland te blijven wonen.
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt me in principe vrij weinig uit. Dan laat ik me wel naturaliseren.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?
Meh, misschien volgend jaar ergens. Sowieso niet direct bij de release.quote:
Nee joh. Heb wel een shirt van het Duitse Voetbalelftal gekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je dan net zoals Vluggejapie steeds op dit forum Nederland uitlachen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Heb wel een shirt van het Duitse Voetbalelftal gekocht.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Heb wel een shirt van het Duitse Voetbalelftal gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |