Ja Hoesen of de Jong in de spits. Maar Kolbeinn heeft gescoord, dus Frank laat hem voorlopig staan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bron van de ellende bij Fischer, Schöne en Bojan blijft Sigthorsson.
Sigthorsson vind ik ook erg irritant, de bal springt steeds 5 meter weg als hij hem aan probeert te nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me alleen groen en geel zitten ergeren aan Vermeer en Van Rhijn, ouderwets drama.
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Hoesen of de Jong in de spits. Maar Kolbeinn heeft gescoord, dus Frank laat hem voorlopig staan.
hij zal wel weer een blessure krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]h==
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.
Nee dat hoop ik eigenlijk niet. Ik hoop gewoon dat Frank wat gaat aanpassen aan het team. Wat nieuw bloed erin.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem hoop je toch dat hij iemand van Groningen volgende week aanvalt en dan een paar duels geschorst is.
Ik hoop dat er nog snel een club voor hem komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op van de zenuwen voor NAC.quote:
We beginnen gewoon met het jaarlijkse dipje. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, dit is het jaarlijkse manische augustus/september momentje.
Cil, Ligeon & Hoesen erin, simple as that en dan loopt het weer veel beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik eigenlijk niet. Ik hoop gewoon dat Frank wat gaat aanpassen aan het team. Wat nieuw bloed erin.
kut voetbalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie heeft er een mooi idee voor de TT?
Drommels, drommels en nog eens drommels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nummer 3 en 5 worden gediscrimineerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Serero voor Schöne. En ik twijfel ook nog om misschien Bazoer of Lobotka erin te zetten voor Poulsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cil, Ligeon & Hoesen erin, simple as that en dan loopt het weer veel beter.
Top.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drommels, drommels en nog eens drommels.
7 van mijn spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |