quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blood Diamond was best een leuke film.
Ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is toch met Leonardo DiCaprio?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja. En met negers. Heel veel negers.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is toch met Leonardo DiCaprio?
Die heb ik nooit gezien. Mijn broer zei dat Blood Diamond heftig was. Ik vond het wel meevallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik heb die film helemaal niet gezien.
Om één of andere reden haal ik die altijd door de war met 'Hotel Rwanda'.
Klopt, die gasten die bij Zwolle nu de sterren van de hemel spelen en aan de lopende band scoren zijn allemaal weg gedaan door Feyenoord omdat ze niet goed genoeg waren. Spelers als Vormer, Goossens, Verhoek en Immers kregen de voorkeur boven Fernandez en Mokotjoquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef Elan het volgende:
Teletekst kapot Zwolle op 1 Feyenoord 18 en Fernandez die scoort.
Viel ook wel mee qua geweld. En verhaal van die bloeddiamanten was voor die tijd toch al bekend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Mijn broer zei dat Blood Diamond heftig was. Ik vond het wel meevallen.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt heeft een nieuw team aangemaakt in FM13 en speelt ermee in de Hoofdklasse A
Ja het had een stuk erger gekund ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel ook wel mee qua geweld. En verhaal van die bloeddiamanten was voor die tijd toch al bekend.
Goed bezig.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet je wel waarschuwen; als je eenmaal sober bent valt het pas op dat Ajax best kut speelt.
ja dat viel mij nu al op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet je wel waarschuwen; als je eenmaal sober bent valt het pas op dat Ajax best kut speelt.
Uiteraard.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat viel mij nu al op.
maar toch worden we kampioen.
Mee eens al waren beide spelers compleet ruk toen ze bij Feyenoord speelden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die gasten die bij Zwolle nu de sterren van de hemel spelen en aan de lopende band scoren zijn allemaal weg gedaan door Feyenoord omdat ze niet goed genoeg waren. Spelers als Vormer, Goossens, Verhoek en Immers kregen de voorkeur boven Fernandez en Mokotjo![]()
Ben je weer die Nicki Minaj aan het hosselenquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben alleen stiekem nog een beetje bang dat Alderweireld en Eriksen vertrekken.
twitter:
als eriksen vertrekt heeft ajax echt een heel groot probleem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ben alleen stiekem nog een beetje bang dat Alderweireld en Eriksen vertrekken.
Nee joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig.
racistquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als eriksen vertrekt heeft ajax echt een heel groot probleem.
ik ga juichen op de dag dat die debiel vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |