De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij Boer, Lachman, Klich en Mokthar in mijn team van PEC. Die eerste twee gooi ik er wel uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
Zwolle gaat Cambuur vandaag vernederen.
Althans, dat hoop ik.
Ik kijk wel wat binnen mijn budget past en wat gegarandeerd een basisplaats heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.
Bedankt, daar zat het topic net op te wachten.quote:
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen moet het ook goed doen trouwens voor mijn manager.
Ik heb Botteghin en Chery. Dus Chery mag wel vlammen. Tegen wie moeten die boertjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestDoelpuntje Chery zou het kersje op de taart zijn.
Keiz baby. Mattie van Steven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechts op de foto ziet u Emile ''Tsjakka'' Ratelband.
Amputatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die weet hoe je snel van onderhuidse ontsteking afkomt
Naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die weet hoe je snel van onderhuidse ontsteking afkomt
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een zwerver met een geamputeerde arm, fantastisch.
Heb je hem een leeg blikje gegeven? Daar zijn ze best blij meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een zwerver met een geamputeerde arm, fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |