De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij Boer, Lachman, Klich en Mokthar in mijn team van PEC. Die eerste twee gooi ik er wel uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
Zwolle gaat Cambuur vandaag vernederen.
Althans, dat hoop ik.
Ik kijk wel wat binnen mijn budget past en wat gegarandeerd een basisplaats heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste stap die ik wil gaan maken kost maar -400.000 ongeveer. Fernandez eruit en dan een speler voor op het middenveld (die ik niet ga vertellen). Daarna kan ik met meer dan 1 miljoen mooi kijken voor de verdediging.
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen moet het ook goed doen trouwens voor mijn manager.
Ik heb Botteghin en Chery. Dus Chery mag wel vlammen. Tegen wie moeten die boertjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bizot z'n doel nou eens schoon houdt vind ik het al bestDoelpuntje Chery zou het kersje op de taart zijn.
Keiz baby. Mattie van Steven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rechts op de foto ziet u Emile ''Tsjakka'' Ratelband.
Amputatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand hier die weet hoe je snel van onderhuidse ontsteking afkomt
Naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een zwerver met een geamputeerde arm, fantastisch.
Heb je hem een leeg blikje gegeven? Daar zijn ze best blij meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf wel bedenken?
Ik zie de link tussen Kowet en Go Ahead ook niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je toch zelf wel bedenken?
Dan had ik dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt heb je het over een darter.
Waarom zou ik er niet van staan te kijken als dit nog echt zo was ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Keiz baby. Mattie van Steven.
Nee, mijn expertise ligt voornamelijk bij de bovenhuidse variant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe bedoel je? Het is echt waar hoor, jeugdvriendjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou ik er niet van staan te kijken als dit nog echt zo was ook?
Het zijn de kleine dingen in het leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat raar. Ik dacht altijd dat ze die in het ziekenhuis direct na de amputatie bij het medisch afval lieten verwerken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet er van af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, mijn expertise ligt voornamelijk bij de bovenhuidse variant.
Lijkt me stug. Steven is 14 jaar ouder oid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het is echt waar hoor, jeugdvriendjes.
is die zo oud jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Steven is 14 jaar ouder oid.
Heeft ie het onlangs nog over gehad, moet je even toolen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven ging met die hele click van lsd om.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt nog net geen poster van Steven boven je bed hangen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven ging met die hele click van lsd om.
Jij vroeg er zelf om of het waar was Kapiteintjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt nog net geen poster van Steven boven je bed hangen.
Even logisch redeneren:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij vroeg er zelf om of het waar was Kapiteintje
Ik heb niks over jeugdvrienden gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even logisch redeneren:
- Keizer is 25
- Steven is ergens in de dertig.
Ik weet niet hoeveel jeugdvrienden jij hebt die 6 jaar jonger zijn dan jij, maar ik had er geen een. Ik had op mijn 11e geen vrienden van 17 of andersom. Iets met leeftijdsverschil wat op die leeftijd wat meer meeweegt dan wanneer je wat ouder bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |