Stijn wel. En Stijn weet alles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb niks over jeugdvrienden gezegd.
De dominee liegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn wel. En Stijn weet alles.
Terschelling chickies van 15 hosselen ja toch Tjackie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee een laptop
ik ben daar niet geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Terschelling chickies van 15 hosselen ja toch Tjackie?
Je moet toch aan je trekken komen hè.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee een laptop
Je zou daar toch heen gaan, dat had je zelf hier gepost.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben daar niet geweest
dit jaar althans
niet alle dingen komen uit die ik planquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou daar toch heen gaan, dat had je zelf hier gepost.
Zoals gisteravond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet alle dingen komen uit die ik plan
ja dat kwam dan weer op het laatste moment als idee.quote:
Had ik zeker willen doen maar je kan niet op de laatste dag nog extra kaarten bestellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat kwam dan weer op het laatste moment als idee.
en ik dacht dat jij mij wel kon helpen, maar niet dus.
ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ik zeker willen doen maar je kan niet op de laatste dag nog extra kaarten bestellen.
Had ik ook via DM verteld maar daar heb je misschien overheen gelezen. Bij wedstrijden als Hee - Fey regel ik ook vaak kaarten voor vrienden.quote:
oh ja dat denk ik dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had ik ook via DM verteld maar daar heb je misschien overheen gelezen. Bij wedstrijden als Hee - Fey regel ik ook vaak kaarten voor vrienden.
quote:
goh nog nooit gezien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |