abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130408384
Stelletje slaapkoppen. Wakker worden! :z :Z
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_130408387
jezus wat zijn jullie vroeg wakker
pi_130408429
Nieuwe chick , JB.
pi_130408439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:19 schreef CarbonC het volgende:
Nieuwe chick , JB.
elk topic een nieuwe gym chick die ook nog eens aan een aantal eisen moet voldoen heeft wel prioriteit bij jou he carbon, hoe komt dat?
pi_130408474
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:20 schreef no1uknow het volgende:

[..]

elk topic een nieuwe gym chick die ook nog eens aan een aantal eisen moet voldoen heeft wel prioriteit bij jou he carbon, hoe komt dat?
Ik kijk graag naar iets lekkers, gek he?
pi_130408496
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik kijk graag naar iets lekkers, gek he?
komt dat met de tijd als je getrouwd bent en kids hebt enzo, daar op uitgekeken?
pi_130409190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:19 schreef CarbonC het volgende:
Nieuwe chick , JB.
geprobeerd maar ik verneuk de hele OP mobiel
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:25:02 #9
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130409604
goede chick en mascotte JB, respect voor jouw smaak

leuk nmmrtj ook

[ Bericht 20% gewijzigd door seto op 24-08-2013 10:30:07 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:50 #10
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130409705
welke tanktop dragen jullie vandaag jonges
Deathlift or Die.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:36:57 #11
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130409770
Seto is zo ene baas he
pi_130409820
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:48:37 #13
253447 Ethanolic
pi_130409936
quote:
Die zou ik eerlijk keihard rocken vandaag maar heb al een andere :(
Deathlift or Die.
pi_130410167
Deze?

zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:18:16 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130410339
Ik las "Win een trip naar Belize."

Weters weten.
This isn't even my final form.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:28:44 #16
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130410506
jesse gaat sws een reisje naar belize winnen
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:02:32 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130411130
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:28 schreef seto het volgende:
jesse gaat sws een reisje naar belize winnen
De vraag is of hij zijn prijs ook echt komt innen.

Bijna weer zover bro.
pi_130411367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Deze?

[ afbeelding ]
:')
pi_130411431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
Deze?

[ afbeelding ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:23:02 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130411500

zo heerlijk net voor het trainen
Seto is zo ene baas he
pi_130411516
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef seto het volgende:

zo heerlijk net voor het trainen
Beste PWO die ik ken idd

deze doet het hem ook wel, had m ook in bb topic gepost

zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:29:23 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130411648
vind die muziek iets te
Seto is zo ene baas he
pi_130411716
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:29 schreef seto het volgende:
vind die muziek iets te
Haha dat kan ik me voorstellen ja als niet van herrie houdt.
pi_130412429
weer terug van weekje vakantie vrienden geen massa verloren deze keer
pi_130413569
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:08 schreef no1uknow het volgende:
jezus wat zijn jullie vroeg wakker
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_130415740
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_130416641
Haha net na het trainen ff peukje roken buiten, Marokkaan sprak me aan "ja ff lekker peukje toch". Even gepraat, hoelang train je al dit dat.

Zegt hij: "ik trainde denk ik 1 jaar, toen een jaar in de gevangenis gezeten en daar was ik dik groot geworden. Alleen toen ik vrij kwam weer anderhalf jaar niks gedaan behalve eten."

Ik dus even gevraagd hoe dat ging enz qua eten. Je krijgt gewoon 3x per dag eten en als je extra wil moet je dat van tevoren bestellen voor die week. Gewoon wat je wil, melk, kaas, eieren enz, is blijkbaar een hele lijst. En je kunt er ook gewoon whey shakes kopen voor na je training :D
pi_130417248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Sapstengel het volgende:
Haha net na het trainen ff peukje roken buiten, Marokkaan sprak me aan "ja ff lekker peukje toch". Even gepraat, hoelang train je al dit dat.

Zegt hij: "ik trainde denk ik 1 jaar, toen een jaar in de gevangenis gezeten en daar was ik dik groot geworden. Alleen toen ik vrij kwam weer anderhalf jaar niks gedaan behalve eten."

Ik dus even gevraagd hoe dat ging enz qua eten. Je krijgt gewoon 3x per dag eten en als je extra wil moet je dat van tevoren bestellen voor die week. Gewoon wat je wil, melk, kaas, eieren enz, is blijkbaar een hele lijst. En je kunt er ook gewoon whey shakes kopen voor na je training :D
is dat die buffe manlet?
pi_130417326
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:46 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

is dat die buffe manlet?
Nee die is Turk volgens mij, die ene die de hele tijd zo creepy naar je keek toch?

Deze gast was denk ik 1.90 ofzo. Ook niet super breed.
pi_130417419
quote:
Vroeger deed ik altijd ochtendgymnastiek met Karl Noten ... die werkte me altijd helemaal af!

Ik kwam elke keer afgepeigerd terug.
pi_130417733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee die is Turk volgens mij, die ene die de hele tijd zo creepy naar je keek toch?

Deze gast was denk ik 1.90 ofzo. Ook niet super breed.
Haha ja man..maar die buffe manlets zien er altijd zo fucking smerig uit.
Ow dat is wel netjes..hoe zit dat in vrouwengevangenissen?
Lijkt me wel leuk, beetje creatine nemen en iemand neersteken om vervolgens queen of aesthetics te worden in jilla.
pi_130417831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Haha ja man..maar die buffe manlets zien er altijd zo fucking smerig uit.
Ow dat is wel netjes..hoe zit dat in vrouwengevangenissen?
Lijkt me wel leuk, beetje creatine nemen en iemand neersteken om vervolgens queen of aesthetics te worden in jilla.
Haha idd, zijn vaak ook echt chubby 20% BF gasten met imaginary lat syndrome. Al is die Turk wel gewoon echt breed en doet goede lifts.

Maar idd, hele dag beetje liften, eten, chillen, gamen in je cel. Geen zorgen over werk, stress weet ik wat. Klinkt wel nice eigenlijk.
pi_130417874
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha idd, zijn vaak ook echt chubby 20% BF gasten met imaginary lat syndrome. Al is die Turk wel gewoon echt breed en doet goede lifts.

Maar idd, hele dag beetje liften, eten, chillen, gamen in je cel. Geen zorgen over werk, stress weet ik wat. Klinkt wel nice eigenlijk.
Ja oke die heb je ook, maar gewoon liever iemand die lekker toned en atletisch is dan zon vent met sinaasappels onder zijn oksels.

Ja op zich is dat wel chill, maar gebrek aan vrijheid, sociaal leven, liefde. :N
pi_130418148
Ja imaginary lat syndrome is sowieso gaar.

Maar als ik mocht kiezen liever het fysiek van een powerlifter dan een zyzz of jeff seid.
pi_130418217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja imaginary lat syndrome is sowieso gaar.

Maar als ik mocht kiezen liever het fysiek van een powerlifter dan een zyzz of jeff seid.
No man..noooo. Ik vond mezelf altijd een beetje buff enzo...beetje powerlifter chick achtig. Veel spiermassa maar ook wel wat vet eromheen. Nu begin ik gelukkig lean te worden en dan echt zon anna nystrom-fitnessmeisjes- achtig fysiek te krijgen. Wel met meer massa want hun hebben vrijwel niks.
pi_130418244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

No man..noooo. Ik vond mezelf altijd een beetje buff enzo...beetje powerlifter chick achtig. Veel spiermassa maar ook wel wat vet eromheen. Nu begin ik gelukkig lean te worden en dan echt zon anna nystrom-fitnessmeisjes- achtig fysiek te krijgen. Wel met meer massa want hun hebben vrijwel niks.
Ja voor vrouwen is dat wel mooier idd, hoef geen PL of BB vrouw zelf heheh.

Maar qua mannen zie je liever een metrosexuele Seid of Zyzz? Dan een alpha as fuk powerlifter.
pi_130418378
als ik mocht kiezen

liever dit

dan dit

Aangezien je dat bovenstaande lichaam kan cutten tot shredded levels, plus dat bovenstaande lichaam is ook nog eens bruut sterk.
pi_130418382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja voor vrouwen is dat wel mooier idd, hoef geen PL of BB vrouw zelf heheh.

Maar qua mannen zie je liever een metrosexuele Seid of Zyzz? Dan een alpha as fuk powerlifter.
Nee bah...echt nasty zon discuswerpende Svetlana.

Sowieso geen Seid of Zyzz vind hun niet aantrekkelijk en ik vind powerlifters een beetje te groot. Misschien als ze droog worden...
Ik vind vechtsporters dan toch het aantrekkelijkste ook omdat ze gewoon een beetje conditie hebben, vind dat sexy.
pi_130418454
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nee bah...echt nasty zon discuswerpende Svetlana.

Sowieso geen Seid of Zyzz vind hun niet aantrekkelijk en ik vind powerlifters een beetje te groot. Misschien als ze droog worden...
Ik vind vechtsporters dan toch het aantrekkelijkste ook omdat ze gewoon een beetje conditie hebben, vind dat sexy.
dat bulge

Vergis je niet in veel powerlifters, meest hebben ook nog een stamina waar je u tegen zegt. De wereldrecord houder deadliften bijvoorbeeld doet ook aan hardlopen en sprinten met fiets.

Met een lichaam van rond de 160kg toch redelijk respectabel :P

Maar qua vrouwen klopt, meeste zijn echt te buff lol

al heb ik wel een secret crush voor samantha wright:

pi_130418533
Ja zij heeft wel iets idd. Ziet er wel een beetje lesbian uit, maar wel nice. En die gym chick in de OP natuurlijk.

Vind die Camille LeBlanc dan weer niks, zag laatst een video van haar en ze ziet er echt uit als een blok. Dikke womanlet die ook nog best breed is, lijkt net een soort buffe kabouter.
pi_130418554
Dit fysiek is echt mooi en in verhouding, face kan ik niet goed zien maar meh.

Deze ziet er dan fitter, sneller en leaner uit met facial aesthetics 9/10.

Dit is ronduit smerig.

En dit is kennis en die mag er dan wel goed uit zien voor de ladies maar heeft eigenlijk geen massa en dwarf ik gewoon als hij een vest draagt zie je ook niet dat hij zwaar traint maar denk je gewoon dat hij een hardloper is ofzo :').

Ik heb eigenlijk met veel jongens, ook in de gym dat ik hun dwarf. Dat ik mezelf groter voel, klopt ook want ik ben meestal ook zwaarder dan de meeste jongens en lift meer. Vind het wel leuk als iemand groter, sterker, sneller, slimmer en zwaarder is/eruitziet.
pi_130418600
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat bulge
[ afbeelding ]

Vergis je niet in veel powerlifters, meest hebben ook nog een stamina waar je u tegen zegt. De wereldrecord houder deadliften bijvoorbeeld doet ook aan hardlopen en sprinten met fiets.

Met een lichaam van rond de 160kg toch redelijk respectabel :P

Maar qua vrouwen klopt, meeste zijn echt te buff lol

al heb ik wel een secret crush voor samantha wright:

[ afbeelding ]
Hmm dat had ik niet verwacht dacht dat ze alleen goed waren in liften en eten :') en maar te lui waren om cardio te doen.

Die samantha heeft ook nog een beetje curves. Maar inderdaad wel een beetje pot.
pi_130418648
Ik vind trouwens een brede core veel mooier bij mannen dan zon ieniminiewaist.
pi_130418661
Ja die laatste foto is ook gewoon natural en als je dan zo laag BF hebt zie er gewoon niet uit alsof je lift in kleding.

Fitness models vind ik altijd maar homo's. Iets als dit is gewoon baas:

Eric Spoto links, gast dwarft gewoon iedereen. Een natty met laag BF ziet eruit als een meisje van 12 naast hem.
pi_130418749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die laatste foto is ook gewoon natural en als je dan zo laag BF hebt zie er gewoon niet uit alsof je lift in kleding.

[ afbeelding ]

Dat is een "drugged look". Zou je bereid zijn te juicen om zo'n fysiek te krijgen?
pi_130418805
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Eric Spoto links, gast dwarft gewoon iedereen. Een natty met laag BF ziet eruit als een meisje van 12 naast hem.
2e lijkt mij ook wel natty hoor van mijn post. Ja die laatste is zon fitnessguru. Sorry ik vind die schouders echt lelijk van die eerste. En ja het is wel beest als je zoiets ambieert, maar niet echt mijn ding.
pi_130418905
Ik kwam hier met de sherlock op Anna Nystrom.
BEASTMODE
pi_130418925
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kwam hier met de sherlock op Anna Nystrom.
hehehee...en dan geen beeldmateriaal van haar maar van mannen.
pi_130418941
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Dat is een "drugged look". Zou je bereid zijn te juicen om zo'n fysiek te krijgen?
Ik hoef niet per se dat fysiek te hebben. Sowieso is het eigenlijk niet te doen om iemand anders als voorbeeld te nemen. En ik heb sowieso nog erg veel te bereiken als natural, juicen zou ik pas over na gaan denken als ik 35+ ben ofzo.

Maarja, het is wel een cirkel waar je dan in komt. Dikke gains, enorm veel kracht > kracht weg, wat massa kwijt > depressief, want oude PR's lukken niet meer > nieuwe kuur met dikke gains en kracht > na de kuur weer massa en kracht kwijt etc.

Wil gewoon het beste uit mezelf halen op de natuurlijke manier, ipv aan de juice gaan om mijn "droomfysiek" te krijgen. Op die manier raak je ook nooit teleurgesteld en grijp je naar de juice omdat je dat fysiek toch niet kunt bereiken als natty.
pi_130418961
Het leven is zoveel makkelijker als knap meisje he. Waar zou die Anna nu mee kunnen zitten?
BEASTMODE
pi_130418971
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Haha no shit sherlock :P

Dat is een elite powerlifter met diverse wereldrecords op zijn naam hihi

wel zieke capped delts
pi_130418975
Come at meh!

You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_130418985
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

2e lijkt mij ook wel natty hoor van mijn post. Ja die laatste is zon fitnessguru. Sorry ik vind die schouders echt lelijk van die eerste. En ja het is wel beest als je zoiets ambieert, maar niet echt mijn ding.
Ja idd. Alleen niet de look waar ik voor zou gaan, te glad en metroseksueel. Beetje de standaard voor "alle vrouwen vinden dit sexy want abs en laag bf en gespierd".

Zou natuurlijk niet klagen als ik morgen wakker zou worden met dat lichaam, maar ik vind het gewoon zo'n 13 in een dozijn beachboy lichaam.
pi_130418998
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmm dat had ik niet verwacht dacht dat ze alleen goed waren in liften en eten :') en maar te lui waren om cardio te doen.

Die samantha heeft ook nog een beetje curves. Maar inderdaad wel een beetje pot.
Haha no way... de oude slag powerlifters misschien.. maar de elite zijn echt wel behoorlijk fit(zeker voor hun gewicht). Uiteraard zullen ze geen recordtijden op marathons zetten hahahaha
pi_130419008
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 17:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit fysiek is echt mooi en in verhouding, face kan ik niet goed zien maar meh.
[ afbeelding ]

Deze ziet er dan fitter, sneller en leaner uit met facial aesthetics 9/10.
[ afbeelding ]

Dit is ronduit smerig.
[ afbeelding ]

En dit is kennis en die mag er dan wel goed uit zien voor de ladies maar heeft eigenlijk geen massa en dwarf ik gewoon als hij een vest draagt zie je ook niet dat hij zwaar traint maar denk je gewoon dat hij een hardloper is ofzo :').
[ afbeelding ]

Ik heb eigenlijk met veel jongens, ook in de gym dat ik hun dwarf. Dat ik mezelf groter voel, klopt ook want ik ben meestal ook zwaarder dan de meeste jongens en lift meer. Vind het wel leuk als iemand groter, sterker, sneller, slimmer en zwaarder is/eruitziet.
Oh god.. Guy Droog :')
pi_130419024
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef Awesome_ het volgende:
Het leven is zoveel makkelijker als knap meisje he. Waar zou die Anna nu mee kunnen zitten?
Met haar uiterlijk... de 10/10's zijn vaak onzeker. Ik vind Anna echt een heel mooi meisje, goed fysiek ook wel ( nog steeds niet heel indrukwekkend). Maar als je heel goed naar haar neus kijkt (vrouwen letten op details he) is deze een beetje uitgesproken ( ik vind het absoluut niet lelijk). Misschien is ze daar wel onzeker over. Misschien heeft ze wel een litteken, of leert ze alleen maar bad boys kennen. Misschien heeft ze wel een kutleven gehad en is het bloggen een manier voor haar om de wereld te laten weten dat het leven mooi en perfect is, zoals iedereen op fb doet.
pi_130419049
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Met haar uiterlijk... de 10/10's zijn vaak onzeker. Ik vind Anna echt een heel mooi meisje, goed fysiek ook wel ( nog steeds niet heel indrukwekkend). Maar als je heel goed naar haar neus kijkt (vrouwen letten op details he) is deze een beetje uitgesproken ( ik vind het absoluut niet lelijk). Misschien is ze daar wel onzeker over. Misschien heeft ze wel een litteken, of leert ze alleen maar bad boys kennen. Misschien heeft ze wel een kutleven gehad en is het bloggen een manier voor haar om de wereld te laten weten dat het leven mooi en perfect is, zoals iedereen op fb doet.
Zo'n dikke laag make-up vind ik er echt super ranzig uitzien.. ik proef nu al die foundation in mijn bek.
pi_130419074
Ik vind die Anna Nystrom echt niks bijzonders. Maar dat heb ik al snel met blonde meisjes, zien er allemaal zo standaard en bimbo uit. Helemaal met die laag makeup die ze heeft en dat pornohoofd.
pi_130419080
quote:

[ afbeelding ]
Eric spoto zijn (onder)armen zouden illegaal moeten zijn in een benchpress comp.

Gast repte gewoon 140kg 46x :D
pi_130419115
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:06 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Diep bby. Ik merk persoonlijk altijd wel dat de echte 10/10s vaak onzekerder zijn inderdaad. Gewoon omdat die vaak minder benaderd worden wegens 'out of my league'-struggles. Hier was een tijdje een artikel over van een datingsite in deze reeks. Iemand hier nog een linkje van?
BEASTMODE
pi_130419131
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:09 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Eric spoto zijn (onder)armen zouden illegaal moeten zijn in een benchpress comp.

Gast repte gewoon 140kg 46x :D
Idd lol.

Brb armen zo dik als de middel van een gemiddelde tienerjongen.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:14:53 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130419192
moah

sow gefe
pi_130419210
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja idd. Alleen niet de look waar ik voor zou gaan, te glad en metroseksueel. Beetje de standaard voor "alle vrouwen vinden dit sexy want abs en laag bf en gespierd".

Zou natuurlijk niet klagen als ik morgen wakker zou worden met dat lichaam, maar ik vind het gewoon zo'n 13 in een dozijn beachboy lichaam.
Snap wat je bedoelt het is niet bijzonder, hou ook niet van die te perfecte boys. Beetje fat over de abs moet kunnen.
pi_130419225
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
moah

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

sow gefe
Ja ik zou ook wel geven, ben geen homo.
pi_130419228
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
moah

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

sow gefe
Daar werd 10 min na de foto een dikke geurende plakkende curry kleurige drol uitgedrukt
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:17:51 #67
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130419246
ja eentje die naar foundation ruikt
pi_130419263
zou onder haar liggen en haar op mn borst laten poepen/10
pi_130419278
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Come at meh!

[ afbeelding ]
pi_130419281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
zou onder haar liggen en haar op mn borst laten poepen/10
euh....
..
..
pi_130419290
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pieeehh peiiihhww! oO<
..
..
pi_130419303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:07 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Zo'n dikke laag make-up vind ik er echt super ranzig uitzien.. ik proef nu al die foundation in mijn bek.
Tja ieder zijn ding, veel mensen willen met haar trouwen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die Anna Nystrom echt niks bijzonders. Maar dat heb ik al snel met blonde meisjes, zien er allemaal zo standaard en bimbo uit. Helemaal met die laag makeup die ze heeft en dat pornohoofd.
Jij hebt wel taste hoor sapje :*..vind exotische dames zelf ook mooier. Zou zelfs op een negerin kunnen vallen eerder dan op een blond meisje.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:11 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Diep bby. Ik merk persoonlijk altijd wel dat de echte 10/10s vaak onzekerder zijn inderdaad. Gewoon omdat die vaak minder benaderd worden wegens 'out of my league'-struggles. Hier was een tijdje een artikel over van een datingsite in deze reeks. Iemand hier nog een linkje van?
Hmm geen idee...ik vind mezelf geen 10/10 maar wel mooier dan gemiddeld (mag ik dat vinden ey :P). Heb vooral dat ik droefs( die kan je uitschelden of negeren maar ze blijven achter je aanlopen) of echte badboys aantrek en de leuke jongens zien mij niet staan hoor, die hebben met die blonde bimbo's, when will it be my turn.
pi_130419330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze zijn testosteron, deca, anavar, dianabol, tren en hgh nog vergeten op het lijstje te zetten
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:23:39 #74
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130419369
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:20 schreef Fanta-stick het volgende:

Hmm geen idee...ik vind mezelf geen 10/10 maar wel mooier dan gemiddeld (mag ik dat vinden ey :P). Heb vooral dat ik droefs( die kan je uitschelden of negeren maar ze blijven achter je aanlopen) of echte badboys aantrek en de leuke jongens zien mij niet staan hoor, die hebben met die blonde bimbo's, when will it be my turn.
Luck and good man will come your way my chamak challo

quote:
12s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ze zijn testosteron, deca, anavar, dianabol, tren en hgh nog vergeten op het lijstje te zetten

pi_130419421
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

:D _O-
pi_130419446
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Luck and good man will come your way my chamak challo

Haha ik geloof wel in karma. Als ik met een gast zou rommelen die bezet is ofzo weet ik dat het op een manier terug gaat komen.
pi_130419455
Ja in de vorm van aids
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:27:43 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130419477
en 2 blauwe ogen
pi_130419480
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja in de vorm van aids
Nee in de vorm van zelf bedrogen worden.
pi_130419484
quote:
Wel echt een coole dude volgens mij in het echt.

Valt jullie het ook op dat zijn ab-genetics zo vreemd zijn ? Als in geen abs?
pi_130419497
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja in de vorm van aids
pi_130419525
lol als karma bestaat ben ik echt de lul ghehehe
BEASTMODE
pi_130419536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Wel echt een coole dude volgens mij in het echt.

Valt jullie het ook op dat zijn ab-genetics zo vreemd zijn ? Als in geen abs?
Hmmm...vaag ja. Misschien doet hij niet veel abs en misschien komt het door de foto's+ asian genetics ( die heeft hij toch)?
pi_130419561
Hij is half Samoan geloof ik.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:32:11 #86
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130419589
half man half cyborg
pi_130419617
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
Jij neukt die gewillige sletjes zeker. Trouwens je kan nog steeds aids hebben he.

Is pas na 3 maanden te zien in je bloed.
pi_130419619
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmmm...vaag ja. Misschien doet hij niet veel abs en misschien komt het door de foto's+ asian genetics ( die heeft hij toch)?
Gewoon slechte ab genetics denk ik.

Zie ook verdacht nooit een foto waarbij hij compleet met zijn buik bloot erop staat van de afgelopen paar jaar.
pi_130419649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
Karma bestaat ook, is niet iets magisch ofzo.

Als jij slechte dingen doet bij mensen, is de kans groter dat er een wraakactie zal ontstaan.

Ook kan je het vlinder effect krijgen; iemand zegt iets slechts over jou tegen iemand anders.. enz enz... en dit uit zich in een veel groter negatief effect uiteindelijk.

Gezegde is ook: wie goed doet, goed ontmoet... in de praktijk is dit eigenlijk altijd zo.

Live by the sword, die by the sword... komt meestal ook uit :)

zo simpel is het leven.
pi_130419695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij neukt die gewillige sletjes zeker. Trouwens je kan nog steeds aids hebben he.

Elke keer als het onderwerp aids aan bod komt stel je je op als expert.
Gurl, watskeburrt met je?
pi_130419715
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Gewoon slechte ab genetics denk ik.

Zie ook verdacht nooit een foto waarbij hij compleet met zijn buik bloot erop staat van de afgelopen paar jaar.
Hmmm tja abs zijn niet belangrijk, zolang zijn core maar gewoon sterk is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Karma bestaat ook, is niet iets magisch ofzo.

Als jij slechte dingen doet bij mensen, is de kans groter dat er een wraakactie zal ontstaan.

Ook kan je het vlinder effect krijgen; iemand zegt iets slechts over jou tegen iemand anders.. enz enz... en dit uit zich in een veel groter negatief effect uiteindelijk.

Gezegde is ook: wie goed doet, goed ontmoet... in de praktijk is dit eigenlijk altijd zo.

Live by the sword, die by the sword... komt meestal ook uit :)

zo simpel is het leven.
Ja of what you give is what you get.
pi_130419746
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hmmm tja abs zijn niet belangrijk, zolang zijn core maar gewoon sterk is.

Jup, mij boeien abs ook vrij weinig, vond het vorig jaar even leuk om shredded te zijn.. lol was er al snel weer vanaf.
pi_130419780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Jup, mij boeien abs ook vrij weinig, vond het vorig jaar even leuk om shredded te zijn.. lol was er al snel weer vanaf.
Ja ik ben zelf nu wel benieuwd hoe het is om echt abs te hebben. Voelt wss wel anders dan een zacht buikje.
pi_130419783
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hee, jynx de boel nu niet.
BEASTMODE
pi_130419838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:40 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Hee, jynx de boel nu niet.
Heb zelf voor een goed doel gewerkt wat geld inzamelt voor een nieuw medicijn, kwam regelmatig laboranten tegen en die konden mij echt wel vertellen dat je HIV-waarde nu nog te laag is wat te kunnen zien. Incubatietijd is 3 maandjes. Succes en probeer het over 3 maandjes nog een keer, voor nu even veilig neuken.
pi_130419947
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Heb zelf voor een goed doel gewerkt wat geld inzamelt voor een nieuw medicijn, kwam regelmatig laboranten tegen en die konden mij echt wel vertellen dat je HIV-waarde nu nog te laag is wat te kunnen zien. Incubatietijd is 3 maandjes. Succes en probeer het over 3 maandjes nog een keer, voor nu even veilig neuken.
bloed geven is gratis, de aidstest daarop ook, kost je niks ipv te dokken voor testen
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:48:54 #97
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130419977
hoop dat awesome nog de dieetclub OP kan pakken voor hij dood is
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:54:40 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420097
vette avater heb je daar vriend is dat raymondk?
pi_130420100
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:48 schreef seto het volgende:
hoop dat awesome nog de dieetclub OP kan pakken voor hij dood is
Hij neemt ons bij de benen. Dat is wat hij doet!
..
..
pi_130420105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bloed geven is gratis, de aidstest daarop ook, kost je niks ipv te dokken voor testen
Wie heeft het over gratis, bloed geven is gratis, dokkken?
Wat heeft dat te maken met incubatietijd en aan kunnen aantonen. Zal mij een reet roesten dat het gratis is, dat weet ik ook wel. Maar als ik hem was zou ik over 3 maanden nog een keer laten testen, want HIV is nog niet zichtbaar.
pi_130420136
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wie heeft het over gratis, bloed geven is gratis, dokkken?
Wat heeft dat te maken met incubatietijd en aan kunnen aantonen. Zal mij een reet roesten dat het gratis is, dat weet ik ook wel. Maar als ik hem was zou ik over 3 maanden nog een keer laten testen, want HIV is nog niet zichtbaar.
lol, roid rage
pi_130420164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol, roid rage
Ja heb net anavar gespoten.
Dan krijg je dat. Was er niet altijd open over en maakte veel grapjes omtrent het gebruik. Maar ben toch echt bezig. Was deze maand ook 2 weken over tijd. Straks zal ik niet meer ongesteld worden.Ben wel meer opgefokt laatste dagen en transpireer iets meer. Maar word fucking snel droog, doe niet eens cardio.
pi_130420179
Meisjes die spuiten...! :')
..
..
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:00:12 #104
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420211
roid grapjes zijn veel minder grappig bij vrouwen
Seto is zo ene baas he
pi_130420221
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meisjes die spuiten...! :')
Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.
pi_130420227
belandde toen straks in het ondeugend foto topic.. wist niet dat er een mannen en vrouwen variant was.

Wtf man ... ik ben blind aan mijn ogen!! skinnyfats met semi-stijfjes in hun boxershortje..

didnt want to see ....
pi_130420238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.
Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:02:13 #108
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420253
als ze dom zijn wel ja
Seto is zo ene baas he
pi_130420272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
belandde toen straks in het ondeugend foto topic.. wist niet dat er een mannen en vrouwen variant was.

Wtf man ... ik ben blind aan mijn ogen!! skinnyfats met semi-stijfjes in hun boxershortje..

didnt want to see ....
Vrouwentopic is echt vermakelijk.
Al die whiteknights.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef seto het volgende:
als ze dom zijn wel ja
Ik weet best goed wat ik deo.
pi_130420284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.
Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!
pi_130420302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!
Volgend jaar flex cup 2014, ik ben daar.
pi_130420305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Vrouwentopic is echt vermakelijk.
Al die whiteknights.

Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?
pi_130420322
Gewoon 1000mg test e/week voor 10 weken
1e 4 weken dbol voor de kickstart
en dan nog ff nolvadex 20 voor een maandje.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:05:15 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420327
geef mij ook ff die anavar
pi_130420332
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?
Sommige wel.
pi_130420347
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Het wordt verhandeld in mijn gym. Kan wel wat regelen voor je.
pi_130420349
lekkere workoutmuziek

zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:06:29 #118
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Het wordt verhandeld in mijn gym. Kan wel wat regelen voor je.
cool dm wel ff
pi_130420386
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Moet jij niet aan de epo gaan voor je wielerprestaties? Of is dat inmiddels een achterhaald middel.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:07:48 #120
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420400
armstrong dee ook anavar dan moet het goed zijn
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:07:57 #121
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420403
iedereen is clean nu vrind
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:08:31 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420425
echt he
pi_130420426
Leuke UI seto..train je morgen bij kneets?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:10:08 #124
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420475
nee
Seto is zo ene baas he
pi_130420534
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
armstrong dee ook anavar dan moet het goed zijn
pi_130420588
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zag pas na 5 seconden dat het beest opgezet was.
pi_130420606
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zag pas na 5 seconden dat het beest opgezet was.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:14:52 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420617
ik dacht dat die hont aan de xxen zat
pi_130420625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tehfuck jij bent echt een aanwinst hier. beter dan dat hey weissman ventje.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:15:51 #130
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420646
dreamerbulk is tog clone van cakebakker?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:16:38 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420666
als dat waar is is het echt de meest briljante kloon ooit
Seto is zo ene baas he
pi_130420688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef seto het volgende:
als dat waar is is het echt de meest briljante kloon ooit
Whut...nu jullie het zeggen. Want want want...nu dreamerbulk er is heb ik cakeman niet meer gezien.
pi_130420692
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, ik was al lid van Fok! sinds 2002, maar door bepaalde zaken had ik de afgelopen 2.5 jaar een bannetje. Maar dankzij overleg met FA mocht ik weer terugkomen
pi_130420700
lulz een ban van 2,5 jaar, wtf heb je allemaal gedaan dan?
pi_130420706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Nee, ik was al lid van Fok! sinds 2002, maar door bepaalde zaken had ik de afgelopen 2.5 jaar een bannetje. Maar dankzij overleg met FA mocht ik weer terugkomen
Ik heb je fobo met je ectopics nog eens bekeken wel funny.
pi_130420712
yvonne's dochter geneukt?
pi_130420719
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef no1uknow het volgende:
lulz een ban van 2,5 jaar, wtf heb je allemaal gedaan dan?
Mensen mentaal gebroken hier.
pi_130420735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik heb je fobo met je ectopics nog eens bekeken wel funny.
Ik heb ook nog een account gehad die ouder is dan die je nu bekijkt.
pi_130420739
i Top 100 voor reeks "De gym" van 24-08-2012 t/m 24-08-2013

nr / aantal posts / gebruiker
001 4832 Fanta-stick
002 2530 jemappellefrikandelle
003 2406 Sapstengel
004 2379 Ethanolic
005 2310 Yuri_Boyka
006 2295 seto
007 1894 CarbonC
008 1801 VMSDKR
009 1797 THEFXR
010 1754 ChesterPerry
011 1630 Levolution
012 1610 Beach
013 1530 Awesome_
014 1381 no1uknow
015 1319 JackieBrown
016 1312 Jahr00n
017 1206 McNulty
018 1106 Kesefkesef
019 1098 Dimachaerus
020 1089 kaasplankje
021 1085 StraatSoldaat
022 0968 Snakey
023 0871 16meter
024 0829 fathank
025 0800 Montelly
026 0739 Drommeldaris
027 0735 Panzermaus
028 0728 G.R.S.
029 0708 Stereotomy
030 0669 Curlbrah
031 0553 Pastapipos
032 0549 RaymondK
033 0540 MarMar
034 0512 IrCute
035 0507 mtchel112
036 0460 Seam
037 0459 Cake-Man
038 0444 ManageTheAnger
039 0313 Geo4kant
040 0298 ZetaOS
041 0275 Verbosity
042 0271 Weissman
043 0235 Drinky
044 0224 Bendoe
045 0213 Kerol
046 0190 Poppiholla
047 0171 H1N1
048 0166 esv7
048 0166 Champy
050 0142 Hugh_Myron
051 0141 Agentperry
052 0138 robuust89
053 0125 o.us2.0
054 0121 Mithras82
055 0116 star_gazer
056 0114 slacker_nl
057 0091 Brandblussert
058 0089 FiliusDeorum
059 0088 Ambipur
060 0085 Jachtgeweer
060 0085 Susteren
062 0078 LompeHork
063 0077 Push.
064 0073 ZuidGrens
065 0068 VeerEli
066 0065 MAHL
067 0062 -Menn0-
067 0062 Klokov
069 0059 drumstickNL
070 0055 Luchtkoker
070 0055 Djibril
072 0053 stinkie
073 0045 latissimusdorsi
074 0040 jeurse04
075 0038 DannyDeko
076 0033 Insomnia_
077 0032 2NutZ
078 0031 RickoKun
078 0031 Yamcha
080 0030 Spatieloos
080 0030 VacaLoca
082 0029 Daywalk3r
082 0029 Chocolatebear
084 0027 Mopst3r
084 0027 Man-Bear-Pig
084 0027 hezdunnah
087 0026 tjoptjop
088 0025 ZwartmetSuiker
088 0025 dreamerbulk
090 0024 m.y.m
091 0023 rumiii
091 0023 smitjew
091 0023 V1z0R
094 0022 JanKort
094 0022 Aasthetics
096 0021 Vaseline_
096 0021 Zaran
098 0020 Mortaxx
099 0019 Angel-Joy
100 0018 FAP_SMOEL

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
pi_130420751
hahaha jezus fanta je hebt bijna 2 keer zoveel als de 2e
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:19:17 #141
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420762
kut vorige x stont ik op plek 17
pi_130420789
Fanta is de Tong80 van het gym topic.
pi_130420798
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef no1uknow het volgende:
hahaha jezus fanta je hebt bijna 2 keer zoveel als de 2e
Ja bitch, ik zit hier ook langer dan jullie allemaal. En ik ben te lui om te multiquoten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een account gehad die ouder is dan die je nu bekijkt.
Ow lolz, link.
pi_130420801
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Fanta is de Tong80 van het gym topic.
lol QFT
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:28 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420802
spamslet
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:32 #146
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130420803
shit als ik niet oppas sta ik straks op de 2e plek
Seto is zo ene baas he
pi_130420806
ik heb trouwens onlangs m'n 20.000ste post gemaakt ergens, fml
pi_130420830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
spamslet
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
pi_130420847
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
aware #misc
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:23:02 #150
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420879
quote:

[..]

vet man jij kan echt snel schrijven of had je deze van de yuri opgesaved cker
pi_130420882
quote:

[..]

pi_130420899
Epic, door een kunstenaar getekend.

Traantje bij zyzz, scooby pls, g4p etc
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:23:43 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130420901
is tog vrouw vriend
pi_130420906
Copy & Paste rage in deze bish
pi_130420985
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[ afbeelding ]

Fronk Yang and the aesthetics of the mind.
pi_130421123
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[ afbeelding ]

wie is die middelste?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130421159
haters are motivators..ik ben een killer machine.
pi_130421184
Ik heb trouwens ook nog een account voor deze he...wisten jullie niet hahaha.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:33:57 #159
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130421241
leuk voor je
Seto is zo ene baas he
pi_130421254
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

wie is die middelste?
welke bedoel je? links van jeff seid?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:36:12 #162
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130421317
tokyo is overrated
Seto is zo ene baas he
pi_130421399
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef seto het volgende:
tokyo is overrated
Je luistert niet eens prolapsed vagina.
pi_130421464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Noem dat woord alsjeblieft nooit meer :')

"lesbian anal prolapse sex" visualiseert zich weer in mijn frontale hersenkwab boehoehoeee
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:41:49 #165
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130421506
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

mijn muzieksmaak is inmiddels zo geëvolueerd dat ik alleen nog maar naar harsh noise kan luisteren

Seto is zo ene baas he
pi_130421573
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef seto het volgende:
tokyo is overrated
Tokkyo is de shit. Instant Gainzzzzzzzzzzz.
http://www.tokkyonutrition.com/category_s/47.htm
pi_130421660
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

"lesbian anal prolapse sex" visualiseert zich weer in mijn frontale hersenkwab boehoehoeee
Kattenfoto's.
pi_130421744
quote:
http ://lmgtfy.com/?q=prolapsed+anus :')
pi_130421769
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef McNulty het volgende:

[..]

http ://lmgtfy.com/?q=prolapsed+anus :')
Pls waarom verpesten. Verkliknegert!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:52:07 #170
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_130421877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

leker tog *PFFFRRTT*
pi_130421951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Pls waarom verpesten. Verkliknegert!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YK
pi_130422307
Fotoboek van -Ashram-

_O- Wat een giller.
pi_130422310

pi_130422356
quote:
Geef mij maar die jongen in dat ruitjes shirt daarachter.

Btw, alsof ze seks zouden willen met die fatguy :'). Eww gross.
pi_130422405
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Geef mij maar die jongen in dat ruitjes shirt daarachter.
blokjes blouse en osiris skateschoenen

would hit
pi_130422538
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

blokjes blouse en osiris skateschoenen

would hit
Nee zou nog eerder op een van die barkrukken in die ruimte rijden dan een van die wortelcornolio's of fatguys/beta's.
Dit nummer trouwens, eargasm...maar fuck Zyzz jongens overrated BB.com usert.
pi_130422761
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dit nummer trouwens, eargasm...maar fuck Zyzz jongens overrated BB.com usert.
soft
pi_130422864
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:14 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

soft
Voor jou is alles soft.

pi_130423008
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Voor jou is alles soft.

[ afbeelding ]
Mensen haten ook altijd op mijn muziekjes, dus kan ik het nu eens terugdoen ... zeker in dit EDM tijdperk ;)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:22:47 #180
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130423065
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van -Ashram-

_O- Wat een giller.
zo haatvol jij
Seto is zo ene baas he
pi_130423089

gast is paar jaar daarna doodgegaan tijdens een bungee jump
pi_130423272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef dreamerbulk het volgende:

gast is paar jaar daarna doodgegaan tijdens een bungee jump
Wat the fuck...gewoon een spiderman. Zonder handschoentjes, zonder zekering.

Hoe is hij dan doodgegaan?
pi_130423369
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat the fuck...gewoon een spiderman. Zonder handschoentjes, zonder zekering.

Hoe is hij dan doodgegaan?
pi_130423407
quote:
Yes al opgezocht...zijn touw begaf het dus.. :{ zonde. Zouden ze met obese mensen moeten doen : :X..
pi_130423581
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Yes al opgezocht...zijn touw begaf het dus.. :{ zonde. Zouden ze met obese mensen moeten doen : :X..
zonde van de bomen
pi_130423690
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zonde van de bomen
Andere manier van bossen kappen idd. :').
pi_130424800
kankerwedstrijd :r
pi_130425936
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ja heb net anavar gespoten.
Dan krijg je dat. Was er niet altijd open over en maakte veel grapjes omtrent het gebruik. Maar ben toch echt bezig. Was deze maand ook 2 weken over tijd. Straks zal ik niet meer ongesteld worden.Ben wel meer opgefokt laatste dagen en transpireer iets meer. Maar word fucking snel droog, doe niet eens cardio.
Google maar eens op brickgirl om te zien wat anavar met je buikspieren kan doen :)
pi_130426074
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Google maar eens op brickgirl om te zien wat anavar met je buikspieren kan doen :)
pi_130426265
quote:

[..]

Kwam hierdoor op girls with muscle forum,

mirin' lats?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130426338
quote:
brickgirl
Smerige shit. Gelukkig mengt ze zich niet in de genenpool danzij haar amenorrhea.
pi_130426347
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
http://www.realfemalebody(...)gh_bodybuilder10.jpg

[..]

mirin' lats?[ afbeelding ]
Eww.
pi_130426381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef McNulty het volgende:

[..]

Smerige shit. Gelukkig mengt ze zich niet in de genenpool danzij haar amenorrhea.
Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten. Al zijn er maar weinig vrouwen zo alpha als ik.
pi_130426443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten.
Goedzo.
pi_130426590
Fucking creepy website is dat trouwens, zitten in een zo'n thread allemaal te fappen op meisjes(kinderen) met abs.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_130426597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Goedzo.
Al zullen veel mannetjes mij wel willen bevruchten. Gewoon kop afbijten na de seks.
pi_130426740
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Al zullen veel mannetjes mij wel willen bevruchten. Gewoon kop afbijten na de seks.
Mannen die jou willen bevruchten zijn sowieso sukkels.
pi_130426757
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:

[..]

en blinde mollen
pi_130426772
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:

[..]

Er zit ergens verborgen haat in jou dat laat je te makkelijk doorschemeren, beta.

Wel funny though.
pi_130426799
Bashing on fanta time..bring it on niqqu.
pi_130426958
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Er zit ergens verborgen haat in jou dat laat je te makkelijk doorschemeren, beta.

Wel funny though.
Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?
Steek lekker een banaan in je hol :W

SPOILER
pi_130426984
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:

[..]

Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?

SPOILER
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lol :D
pi_130427027
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Is dit het :D.
pi_130427029
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ze is nog aan het puberen. :Y
pi_130427080
In derde persoon praten terwijl die persoon erbij is
_O-
pi_130427093
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
In derde persoon praten terwijl die persoon erbij is
_O-
zit je op je mobiel?
pi_130427147
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zit je op je mobiel?
Eet jij altijd aardappels zonder jus of met?
pi_130427164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Eet jij altijd aardappels zonder jus of met?
rijst, meissie
pi_130427264
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

rijst, meissie
Zoete aardappels zijn goed om hard( nee niet je pener) te worden...
pi_130427351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zoete aardappels zijn goed om hard( nee niet je pener) te worden...
ik zie alleen maar een grote kont....
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:36:10 #212
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130428084
pi_130428141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:36 schreef Levolution het volgende:

[..]

:') !
Die fokfitties van vroeger man :').
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:41:57 #214
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130428281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Die fokfitties van vroeger man :').
Gebeurden wel mooie dingen vroeger op FOK!.
Maar die mensen van toen. Echt van die grafmongolen. :')
pi_130429545
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten. Al zijn er maar weinig vrouwen zo alpha als ik.
Mensen (en vooral vrouwen) zonder voortplantingsdrang. :')
BEASTMODE
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:21:53 #216
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_130429698
pi_130430710
Here Without You, a song by 3 Doors Down on Spotify.

Diegene weet dat deze voor jouw iss! :@
BEASTMODE
  FOK!fotograaf zondag 25 augustus 2013 @ 01:25:31 #218
159915 -Menn0-
MNO
pi_130433259
Mysteryland, regen, kutzooi! Niet zonder shirt geshined... Hele jaar voor niks getraind ;(
,,/
  zondag 25 augustus 2013 @ 01:30:11 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130433329
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Mysteryland, regen, kutzooi! Niet zonder shirt geshined... Hele jaar voor niks getraind ;(
ik dacht dat het zonnig zou worden en je zag ook zoveel zonnebrillen
  zondag 25 augustus 2013 @ 03:02:30 #220
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_130434297
zo ff die slaap pakken
3 plus 8 = 11 uur zetten wij de wekker
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130434627
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Awesome_ het volgende:
Here Without You, a song by 3 Doors Down on Spotify.

Diegene weet dat deze voor jouw iss! :@
  zondag 25 augustus 2013 @ 05:54:14 #222
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_130434783
Godverdomme, pas 2 dagen in budapest en al ¤70 aan bier doorheen gejaagd. Halve liter bier kost hier gemiddeld tussen ¤0.80 en ¤1,80. Dreamerbulk here i come.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 25 augustus 2013 @ 06:42:49 #223
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_130434815
Skwatten doe je zo

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_130434903
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:

[..]

mirin' lats?[ afbeelding ]
Dit is photoshop, TOCH?
pi_130434911
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:32 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dit is photoshop, TOCH?
Hope it is.
..
..
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:22:42 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130435057
quote:
Wijf.

Dekmantel gewoon shirtless gerockt. Nu tent inpakken en naar huis, bijslapen en gains inhalen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130435121
pi_130436725
quote:
Die mensen die dan stug in de regen bij qstage of main gaan staan :') heb lekker dont let daddy know gepakt, super warm dus shirtless was goed mogelijk. Zo voor 16u was wel lekker, vele shirtless pillenpoppers gezien.

Ben benieuwd of dat helemaal goed gaat met je lichaam, door de weeks roids spuiten en in t weekend aan de speed/mdma/coke
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:45:07 #229
157922 fathank
pi_130437750
Sowieso op de main of bij Q gaan staan :').

Enige stage die de moeite waard is op ML is electric deluxe.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:12:06 #230
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130438339
sowieso nog naar mysteryland gaan :')

er is nu zelfs een bollywood stage? _O-
Seto is zo ene baas he
pi_130438509
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef seto het volgende:

ga je dan ook naar curry stinken als je daar staat? xd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:44:21 #232
253447 Ethanolic
pi_130439213
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef seto het volgende:

Broertje Mysteryland was gewoon goeie fissa, kkhard gerockt in me freshe tanktop
Deathlift or Die.
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:00:49 #233
157922 fathank
pi_130439656
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Broertje Mysteryland was gewoon goeie fissa, kkhard gerockt in me freshe tanktop
Dekmantel was beter.
pi_130440095
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 07:32 schreef IrCute het volgende:

[..]

Dit is photoshop, TOCH?
I raise you

would hit
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:20:55 #235
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130440242
jammer, erg leuk koppie
Seto is zo ene baas he
pi_130441149
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 06:42 schreef star_gazer het volgende:
Skwatten doe je zo

[ afbeelding ]
Dat is die ene van die video toch? Jammer van het vreemde hoofd, maar wood berry.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:11:43 #237
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442135
Wat de FUCK

Iets voor jou, Sap?
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:12:13 #238
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442153
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

I raise you

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

would hit
Zij is Nederlands, toch?
Zou ook wel aanraken.
pi_130442188
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zij is Nederlands, toch?
Zou ook wel aanraken.
Nee helaas niet, sophie arvebrink ..komt uit zweden.

ja me 2
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:15:20 #240
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442292
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Nee helaas niet, sophie arvebrink ..komt uit zweden.

ja me 2
Oh, nouja, nog redelijk dichtbij.
Ik vind het alleen jammer dat de verhouding tussen schouder en heup niet goed is. Mocht wel meer heup aan.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:21:29 #241
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130442552
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Levolution het volgende:
Wat de FUCK

[ afbeelding ]

Iets voor jou, Sap?
:D
Vraag me af wat hun per doorgestuurde bezoeker moeten neer tellen.
BEASTMODE
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:23:20 #242
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130442612
krijg die advertentie ook soms

what does this MEAN???
Seto is zo ene baas he
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:26:41 #243
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_130442729
gwn adblocker
pi_130442733
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef seto het volgende:
krijg die advertentie ook soms

what does this MEAN???
Google heeft op basis van je internetgedrag je lantente verlangens voor chubby's weten te achterhalen. Adsense wacht enkel op het moment dat je eerlijk wordt tegenover jezelf en toegeeft aan je meest innerlijke verlangens.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:33:34 #245
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130442940
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef McNulty het volgende:

[..]

Google heeft op basis van je internetgedrag je lantente verlangens voor chubby's weten te achterhalen. Adsense wacht enkel op het moment dat je eerlijk wordt tegenover jezelf en toegeeft aan je meest innerlijke verlangens.
Het is geen geheim dat ik chubby's waardeer maar ik hoef geen morbide obese varkens die zichzelf 'volslank' noemen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:53:12 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130443578
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het is geen geheim dat ik chubby's waardeer maar ik hoef geen morbide obese varkens die zichzelf 'volslank' noemen.
haha, no miss piggy's
pi_130443793
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

More cushin' for the pushin' :7
pi_130443801
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Levolution het volgende:
Wat de FUCK

[ afbeelding ]

Iets voor jou, Sap?
Wat een enge kop :') En dat is niet volslank maar gewoon obese.

Kegels van bb.com is wel nice:

pi_130445147
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOTDAMN!!! Die eerste pic :9~
pi_130445198
Niet mijn smaak maar erg goed figuur/lijf.
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:29:30 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130445232
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
would marry
pi_130445248
  zondag 25 augustus 2013 @ 15:31:06 #253
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130445308
nee.
Seto is zo ene baas he
pi_130445396
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:29 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah daar heb ik wel meer video's van gezien.

Zou raken.
pi_130445447
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah daar heb ik wel meer video's van gezien.

Zou raken.
Wie is dat dan?
pi_130445471
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:31 schreef seto het volgende:
nee.
Jij weet niet wat goed voor je is jong.
pi_130445495
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef McNulty het volgende:

[..]

Jij weet niet wat goed voor je is jong.
Overmatig vet is niet goed voor je hoor, hij wel dus wat wel goed voor hem is.
pi_130445896
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef McNulty het volgende:

[..]

Wie is dat dan?
Geen idee, een of andere camgirl.
pi_130447410
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Geen idee, een of andere camgirl.
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.
pi_130447594
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.
Wist ik dat maar.
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:37:48 #261
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130447652
ik zou wel geld betalen voor joi filmpjes van JB
Seto is zo ene baas he
pi_130447692
Filmpje gevonden:

pi_130447705
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
Filmpje gevonden:

[ afbeelding ]
Is dat JB?
pi_130447744
quote:
Filmpje gevonden:

[ afbeelding ]
Als die boven op je komt liggen stik je tussen die skippyballen :X
  zondag 25 augustus 2013 @ 16:58:25 #265
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130448295
ahah doet met denken aan worldstar honeys/vixens. Sommige vind ik wel lekker, maar gaat vaak te ver met een nijlpaardreet met cellulitis.
Verbaas me nog het meeste over die lichaamsverhoudingen, hoe de fuck kan die shit :s)
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:01:47 #266
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130448387
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Hiatus het volgende:
ahah doet met denken aan worldstar honeys/vixens. Sommige vind ik wel lekker, maar gaat vaak te ver met een nijlpaardreet met cellulitis.
Verbaas me nog het meeste over die lichaamsverhoudingen, hoe de fuck kan die shit :s)
Hormonen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:04:12 #267
391621 Hiatus
pi_130448455
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hormonen.
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:14:00 #268
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130448680
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Hmm geen idee...ik denk die hormonen die transseksuelen gebruiken.
pi_130448743
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:21:28 #270
253447 Ethanolic
pi_130448861
Zo ben ik ook aan mijn monsterlijke gorilla glutes gekomen.
Deathlift or Die.
pi_130448909
quote:
3s.gif Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef seto het volgende:
ik zou wel geld betalen voor joi filmpjes van JB
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtje :@
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:23:39 #272
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130448926
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.
pi_130449129
Lunges en glute kickbacks > squats.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:34:50 #274
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130449258
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lunges en glute kickbacks > squats.
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.
Ik doe nooit glute kickbacks, stiffed leg deadlifts> glute kickbacks.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:35:55 #275
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130449331
Ghehehe ik had ooit een booty schema opgesteld waarmee een tjik een gruwelijke asser mee zou moeten krijgen.
pi_130449402
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Maar SLDL is hamstring en glute kickbacks is puur glute.

Natuurlijk train je met squats ook wel je glutes, maar minder dan wanneer je ze direct hit met een isolatie.
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:44:51 #278
69994 seto
-|||--------|||-
pi_130449587
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtje :@
50 voor een voorproefje
Seto is zo ene baas he
  FOK!fotograaf zondag 25 augustus 2013 @ 17:47:16 #279
159915 -Menn0-
MNO
pi_130449674
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

RIP assje ;(
,,/
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:47:44 #280
391621 Hiatus
pi_130449693
Niet vergeten op de abductor/adductor machine te springen voor een mooi verloop naar je kutje
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:58:49 #281
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130450159
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

RIP assje ;(
Mijn assje komt keihard terug. Ook nadat 9 maanden niet had getraind krijg ik al mijn spieren terug+meer. Misschien moet ik dit zien als een soort deload en straks keihard terugkomen.
Musclememory _O_

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Hiatus het volgende:
Niet vergeten op de abductor/adductor machine te springen voor een mooi verloop naar je kutje
Ah de anti-rape machine.
Hmm geen idee of wij die hebben, er is een gedeelte ( waar alle machines staan) waar ik nooit kom.
pi_130450685
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:21:20 #283
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130450989
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vet :P. Gewoon een strak kontje met wat vet eroverheen is perfect.
pi_130451124
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vet :P. Gewoon een strak kontje met wat vet eroverheen is perfect.
Mee eens.
pi_130451142
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.

Kijk maar naar die Braziliaanse tjiks die hebben ook niet allemaal een genetic booty, vaak trainen ze ervoor en is het grotendeels spiermassa.
pi_130451195
sowieso Apple bottom > bubble butt
pi_130451221
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef McNulty het volgende:
sowieso Apple bottom > bubble butt
Morgen weer nulty *O*
pi_130451256
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:

[..]

Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.

Kijk maar naar die Braziliaanse tjiks die hebben ook niet allemaal een genetic booty, vaak trainen ze ervoor en is het grotendeels spiermassa.
En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.

Mijn ass genetics zijn top tier.. vroeger haatte ik het.. nu bedrijf ik er de liefde mee(lolwut nohomo)
pi_130451346
Ik ben ook tevreden over mijn kontje. :@
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:32:55 #290
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130451401
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.

Mijn ass genetics zijn top tier.. vroeger haatte ik het.. nu bedrijf ik er de liefde mee(lolwut nohomo)
Dat doe je met je heupen! Deadlifts :9~
pi_130451466
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Dat doe je met je heupen! Deadlifts :9~
Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.

Ja deadlifts sowieso de echte glute builder, plus nog wat african genetics.
pi_130451507
Iedereen in dit topic vind van zichzelf dat hij/zij een goede kont heeft.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:36:58 #293
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130451522
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.

Ja deadlifts sowieso de echte glute builder, plus nog wat african genetics.
Hahah!
Ik ben zelf ook wel tevreden met mijn ''ass'' genetics, de ronding kan nog beter maar heb nog niet het maximale eruitgehaald. Verder hoef ik zelf nooit iemand te batsen, dus nog niet uit kunnen proberen hoeveel kracht er nou eigenlijk inzit.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:37:15 #294
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130451529
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
Jij al helemaal.
pi_130451544
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
dwing me niet tot naked rear glute shots ok
pi_130451599
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hahah!
Ik ben zelf ook wel tevreden met mijn ''ass'' genetics, de ronding kan nog beter maar heb nog niet het maximale eruitgehaald. Verder hoef ik zelf nooit iemand te batsen, dus nog niet uit kunnen proberen hoeveel kracht er nou eigenlijk inzit.
Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsen
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:39:39 #297
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_130451615
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsen
Ze bestaan wel :P.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:41:18 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_130451658
quote:
Filmpje gevonden:

[ afbeelding ]
miss issy of Dominican Poison
pi_130451675
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Jij al helemaal.
:D
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:41:44 #300
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_130451676
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dwing me niet tot naked rear glute shots ok
I date you!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_130451698
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ze bestaan wel :P.
Oh absoluut, femdom is best populair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')