would marryquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een enge kopEn dat is niet volslank maar gewoon obese.
Kegels van bb.com is wel nice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah daar heb ik wel meer video's van gezien.
Zou raken.
Jij weet niet wat goed voor je is jong.quote:
Overmatig vet is niet goed voor je hoor, hij wel dus wat wel goed voor hem is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij weet niet wat goed voor je is jong.
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere camgirl.
Wist ik dat maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.
Hormonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Hiatus het volgende:
ahah doet met denken aan worldstar honeys/vixens. Sommige vind ik wel lekker, maar gaat vaak te ver met een nijlpaardreet met cellulitis.
Verbaas me nog het meeste over die lichaamsverhoudingen, hoe de fuck kan die shit
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.quote:
Hmm geen idee...ik denk die hormonen die transseksuelen gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtjequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef seto het volgende:
ik zou wel geld betalen voor joi filmpjes van JB
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lunges en glute kickbacks > squats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |