would marryquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een enge kopEn dat is niet volslank maar gewoon obese.
Kegels van bb.com is wel nice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah daar heb ik wel meer video's van gezien.
Zou raken.
Jij weet niet wat goed voor je is jong.quote:
Overmatig vet is niet goed voor je hoor, hij wel dus wat wel goed voor hem is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij weet niet wat goed voor je is jong.
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere camgirl.
Wist ik dat maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.
Hormonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Hiatus het volgende:
ahah doet met denken aan worldstar honeys/vixens. Sommige vind ik wel lekker, maar gaat vaak te ver met een nijlpaardreet met cellulitis.
Verbaas me nog het meeste over die lichaamsverhoudingen, hoe de fuck kan die shit
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.quote:
Hmm geen idee...ik denk die hormonen die transseksuelen gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtjequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef seto het volgende:
ik zou wel geld betalen voor joi filmpjes van JB
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lunges en glute kickbacks > squats.
Maar SLDL is hamstring en glute kickbacks is puur glute.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.
Ik doe nooit glute kickbacks, stiffed leg deadlifts> glute kickbacks.
50 voor een voorproefjequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtje
RIP assjequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.
Ik doe nooit glute kickbacks, stiffed leg deadlifts> glute kickbacks.
Mijn assje komt keihard terug. Ook nadat 9 maanden niet had getraind krijg ik al mijn spieren terug+meer. Misschien moet ik dit zien als een soort deload en straks keihard terugkomen.quote:
Ah de anti-rape machine.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Hiatus het volgende:
Niet vergeten op de abductor/adductor machine te springen voor een mooi verloop naar je kutje
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.
Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
Mee eens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vet. Gewoon een strak kontje met wat vet eroverheen is perfect.
Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.
Kijk maar naar die Braziliaanse tjiks die hebben ook niet allemaal een genetic booty, vaak trainen ze ervoor en is het grotendeels spiermassa.
Dat doe je met je heupen! Deadliftsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.
Mijn ass genetics zijn top tier.. vroeger haatte ik het.. nu bedrijf ik er de liefde mee(lolwut nohomo)
Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat doe je met je heupen! Deadlifts
Hahah!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.
Ja deadlifts sowieso de echte glute builder, plus nog wat african genetics.
Jij al helemaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
Iedereen in dit topic vind van zichzelf dat hij/zij een goede kont heeft.
dwing me niet tot naked rear glute shots okquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
Iedereen in dit topic vind van zichzelf dat hij/zij een goede kont heeft.
Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah!
Ik ben zelf ook wel tevreden met mijn ''ass'' genetics, de ronding kan nog beter maar heb nog niet het maximale eruitgehaald. Verder hoef ik zelf nooit iemand te batsen, dus nog niet uit kunnen proberen hoeveel kracht er nou eigenlijk inzit.
Ze bestaan welquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsen
quote:
I date you!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dwing me niet tot naked rear glute shots ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |