Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zit ergens verborgen haat in jou dat laat je te makkelijk doorschemeren, beta.
Wel funny though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?
Steek lekker een banaan in je hol
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?
Steek lekker een banaan in je hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lol.
Ze is nog aan het puberen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lol
zit je op je mobiel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
In derde persoon praten terwijl die persoon erbij is
rijst, meissiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eet jij altijd aardappels zonder jus of met?
ik zie alleen maar een grote kont....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zoete aardappels zijn goed om hard( nee niet je pener) te worden...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
US / Aquablauw: wie de bal kaatst.....
Gebeurden wel mooie dingen vroeger op FOK!.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die fokfitties van vroeger man.
Mensen (en vooral vrouwen) zonder voortplantingsdrang.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten. Al zijn er maar weinig vrouwen zo alpha als ik.
ik dacht dat het zonnig zou worden en je zag ook zoveel zonnebrillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Mysteryland, regen, kutzooi! Niet zonder shirt geshined... Hele jaar voor niks getraind
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Awesome_ het volgende:
Here Without You, a song by 3 Doors Down on Spotify.
Diegene weet dat deze voor jouw iss!
Dit is photoshop, TOCH?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
[..]
Kwam hierdoor op girls with muscle forum,
mirin' lats?[ afbeelding ]
Hope it is.quote:
Wijf.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Mysteryland, regen, kutzooi! Niet zonder shirt geshined... Hele jaar voor niks getraind
Die mensen die dan stug in de regen bij qstage of main gaan staanquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
ga je dan ook naar curry stinken als je daar staat? xdquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef seto het volgende:
sowieso nog naar mysteryland gaan
er is nu zelfs een bollywood stage?
Broertje Mysteryland was gewoon goeie fissa, kkhard gerockt in me freshe tanktopquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef seto het volgende:
sowieso nog naar mysteryland gaan
er is nu zelfs een bollywood stage?
Dekmantel was beter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broertje Mysteryland was gewoon goeie fissa, kkhard gerockt in me freshe tanktop
Zij is Nederlands, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
I raise you
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
would hit
Nee helaas niet, sophie arvebrink ..komt uit zweden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zij is Nederlands, toch?
Zou ook wel aanraken.
Oh, nouja, nog redelijk dichtbij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nee helaas niet, sophie arvebrink ..komt uit zweden.
ja me 2
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Levolution het volgende:
Wat de FUCK
[ afbeelding ]
Iets voor jou, Sap?
Google heeft op basis van je internetgedrag je lantente verlangens voor chubby's weten te achterhalen. Adsense wacht enkel op het moment dat je eerlijk wordt tegenover jezelf en toegeeft aan je meest innerlijke verlangens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:23 schreef seto het volgende:
krijg die advertentie ook soms
what does this MEAN???
Het is geen geheim dat ik chubby's waardeer maar ik hoef geen morbide obese varkens die zichzelf 'volslank' noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Google heeft op basis van je internetgedrag je lantente verlangens voor chubby's weten te achterhalen. Adsense wacht enkel op het moment dat je eerlijk wordt tegenover jezelf en toegeeft aan je meest innerlijke verlangens.
haha, no miss piggy'squote:Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ik chubby's waardeer maar ik hoef geen morbide obese varkens die zichzelf 'volslank' noemen.
More cushin' for the pushin'quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat ik chubby's waardeer maar ik hoef geen morbide obese varkens die zichzelf 'volslank' noemen.
Wat een enge kopquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef Levolution het volgende:
Wat de FUCK
[ afbeelding ]
Iets voor jou, Sap?
HOTDAMN!!! Die eerste picquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een enge kopEn dat is niet volslank maar gewoon obese.
Kegels van bb.com is wel nice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
would marryquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een enge kopEn dat is niet volslank maar gewoon obese.
Kegels van bb.com is wel nice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah daar heb ik wel meer video's van gezien.
Zou raken.
Jij weet niet wat goed voor je is jong.quote:
Overmatig vet is niet goed voor je hoor, hij wel dus wat wel goed voor hem is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij weet niet wat goed voor je is jong.
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere camgirl.
Wist ik dat maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Jaja een of andere camgirl, uiteraard weet je haar naam en spendeer je al je credits op haar livejasminkanaal.
Hormonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Hiatus het volgende:
ahah doet met denken aan worldstar honeys/vixens. Sommige vind ik wel lekker, maar gaat vaak te ver met een nijlpaardreet met cellulitis.
Verbaas me nog het meeste over die lichaamsverhoudingen, hoe de fuck kan die shit
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.quote:
Hmm geen idee...ik denk die hormonen die transseksuelen gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Butt implants , ook heel populair tegenwoordig, vooral in de VS.
Welke hormonen zouden ze nemen voor een dikke asser?
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtjequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:37 schreef seto het volgende:
ik zou wel geld betalen voor joi filmpjes van JB
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gewoon estrogenen zoals ethinyl oestradiol...en daarnaast testosteron blockers, wat shemales ook gebruiken. Maar als je niet de genen hebt voor dat figuur zal je het ook niet krijgen middels hormonen. Je schrikt ervan hoe vaak bil implantatie voorkomt vandaag de dag..zowel bij vrouwen als bij transseksuelen.
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lunges en glute kickbacks > squats.
Maar SLDL is hamstring en glute kickbacks is puur glute.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.
Ik doe nooit glute kickbacks, stiffed leg deadlifts> glute kickbacks.
50 voor een voorproefjequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoeveel precies? Heb geld nodig voor mn komende anavar kuurtje
RIP assjequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Serieus mijn assje is nu een stuk minder heb al bijna een maand niet gesquat.
Ik doe nooit glute kickbacks, stiffed leg deadlifts> glute kickbacks.
Mijn assje komt keihard terug. Ook nadat 9 maanden niet had getraind krijg ik al mijn spieren terug+meer. Misschien moet ik dit zien als een soort deload en straks keihard terugkomen.quote:
Ah de anti-rape machine.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Hiatus het volgende:
Niet vergeten op de abductor/adductor machine te springen voor een mooi verloop naar je kutje
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi. Met squatten kun je al zoveel verschil maken.
Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
Mee eens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja maar bubble butts is ook gewoon puur vet. Gewoon een strak kontje met wat vet eroverheen is perfect.
Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja maar om een bubble butt te krijgen moet je al de genen hebben, zonder genetics kan je het bipsje alleen wat tonen.
En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een goede bubble butt heeft idd vooral met een gunstige vetopslag te maken, maar je kan meer bereiken dan alleen maar tonen. Enkele inches omtrek erbij is zeker te doen. Of je dan die bolle vorm krijg dat is dan nog maar de vraag though.
Kijk maar naar die Braziliaanse tjiks die hebben ook niet allemaal een genetic booty, vaak trainen ze ervoor en is het grotendeels spiermassa.
Dat doe je met je heupen! Deadliftsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
En je zult schrikken hoeveel er van die Braziliaanse dames plaatselijke vet injecties en/of implantaten hebben gedaan.
Mijn ass genetics zijn top tier.. vroeger haatte ik het.. nu bedrijf ik er de liefde mee(lolwut nohomo)
Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat doe je met je heupen! Deadlifts
Hahah!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoeveel force ik creëer met de kracht van mijn glutes... komt in de buurt van de kracht van 1000 thor hamers tegelijk.
Ja deadlifts sowieso de echte glute builder, plus nog wat african genetics.
Jij al helemaal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
Iedereen in dit topic vind van zichzelf dat hij/zij een goede kont heeft.
dwing me niet tot naked rear glute shots okquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
Iedereen in dit topic vind van zichzelf dat hij/zij een goede kont heeft.
Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah!
Ik ben zelf ook wel tevreden met mijn ''ass'' genetics, de ronding kan nog beter maar heb nog niet het maximale eruitgehaald. Verder hoef ik zelf nooit iemand te batsen, dus nog niet uit kunnen proberen hoeveel kracht er nou eigenlijk inzit.
Ze bestaan welquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hahaha, nee zelf ook nooit een dame meegemaakt die kerels wou batsen
quote:
I date you!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dwing me niet tot naked rear glute shots ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |