Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zit ergens verborgen haat in jou dat laat je te makkelijk doorschemeren, beta.
Wel funny though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?
Steek lekker een banaan in je hol
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij loopt sneu veren in je eigen te reet steken en dan laat ik wat doorschemeren?
Steek lekker een banaan in je hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lol.
Ze is nog aan het puberen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst gaat ze zelf op oorlogs/haatpad en nu het slachtoffer spelen, lol
zit je op je mobiel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
In derde persoon praten terwijl die persoon erbij is
rijst, meissiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eet jij altijd aardappels zonder jus of met?
ik zie alleen maar een grote kont....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zoete aardappels zijn goed om hard( nee niet je pener) te worden...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef Fanta-stick het volgende:
US / Aquablauw: wie de bal kaatst.....
Gebeurden wel mooie dingen vroeger op FOK!.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die fokfitties van vroeger man.
Mensen (en vooral vrouwen) zonder voortplantingsdrang.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten. Al zijn er maar weinig vrouwen zo alpha als ik.
ik dacht dat het zonnig zou worden en je zag ook zoveel zonnebrillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef -Menn0- het volgende:
Mysteryland, regen, kutzooi! Niet zonder shirt geshined... Hele jaar voor niks getraind
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Awesome_ het volgende:
Here Without You, a song by 3 Doors Down on Spotify.
Diegene weet dat deze voor jouw iss!
Dit is photoshop, TOCH?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
[..]
Kwam hierdoor op girls with muscle forum,
mirin' lats?[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |