Nee zou nog eerder op een van die barkrukken in die ruimte rijden dan een van die wortelcornolio's of fatguys/beta's.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
blokjes blouse en osiris skateschoenen
would hit
softquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit nummer trouwens, eargasm...maar fuck Zyzz jongens overrated BB.com usert.
Mensen haten ook altijd op mijn muziekjes, dus kan ik het nu eens terugdoen ... zeker in dit EDM tijdperkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voor jou is alles soft.
[ afbeelding ]
zo haatvol jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Fotoboek van -Ashram-
Wat een giller.
Wat the fuck...gewoon een spiderman. Zonder handschoentjes, zonder zekering.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef dreamerbulk het volgende:
gast is paar jaar daarna doodgegaan tijdens een bungee jump
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat the fuck...gewoon een spiderman. Zonder handschoentjes, zonder zekering.
Hoe is hij dan doodgegaan?
Yes al opgezocht...zijn touw begaf het dus..quote:
zonde van de bomenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes al opgezocht...zijn touw begaf het dus..zonde. Zouden ze met obese mensen moeten doen :
..
Google maar eens op brickgirl om te zien wat anavar met je buikspieren kan doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja heb net anavar gespoten.
Dan krijg je dat. Was er niet altijd open over en maakte veel grapjes omtrent het gebruik. Maar ben toch echt bezig. Was deze maand ook 2 weken over tijd. Straks zal ik niet meer ongesteld worden.Ben wel meer opgefokt laatste dagen en transpireer iets meer. Maar word fucking snel droog, doe niet eens cardio.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Google maar eens op brickgirl om te zien wat anavar met je buikspieren kan doen
Kwam hierdoor op girls with muscle forum,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Google maar eens op brickgirl om te zien wat anavar met je buikspieren kan doen
Smerige shit. Gelukkig mengt ze zich niet in de genenpool danzij haar amenorrhea.quote:
Eww.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef esv7 het volgende:
http://www.realfemalebody(...)gh_bodybuilder10.jpg
[..]
Kwam hierdoor op girls with muscle forum,
mirin' lats?[ afbeelding ]
Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten. Al zijn er maar weinig vrouwen zo alpha als ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Smerige shit. Gelukkig mengt ze zich niet in de genenpool danzij haar amenorrhea.
Goedzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zou mezelf sowieso nooit gaan voortplanten.
Mannen die jou willen bevruchten zijn sowieso sukkels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Al zullen veel mannetjes mij wel willen bevruchten. Gewoon kop afbijten na de seks.
en blinde mollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mannen die jou willen bevruchten zijn sowieso sukkels.
Er zit ergens verborgen haat in jou dat laat je te makkelijk doorschemeren, beta.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mannen die jou willen bevruchten zijn sowieso sukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |