lol, roid ragequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie heeft het over gratis, bloed geven is gratis, dokkken?
Wat heeft dat te maken met incubatietijd en aan kunnen aantonen. Zal mij een reet roesten dat het gratis is, dat weet ik ook wel. Maar als ik hem was zou ik over 3 maanden nog een keer laten testen, want HIV is nog niet zichtbaar.
Ja heb net anavar gespoten.quote:
Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meisjes die spuiten...!
Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.
Vrouwentopic is echt vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
belandde toen straks in het ondeugend foto topic.. wist niet dat er een mannen en vrouwen variant was.
Wtf man ... ik ben blind aan mijn ogen!! skinnyfats met semi-stijfjes in hun boxershortje..
didnt want to see ....
Ik weet best goed wat ik deo.quote:
Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.
Volgend jaar flex cup 2014, ik ben daar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!
Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwentopic is echt vermakelijk.
Al die whiteknights.
Sommige wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?
cool dm wel ffquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het wordt verhandeld in mijn gym. Kan wel wat regelen voor je.
Moet jij niet aan de epo gaan voor je wielerprestaties? Of is dat inmiddels een achterhaald middel.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
armstrong dee ook anavar dan moet het goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |