Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meisjes die spuiten...!
Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, vrouwen moeten het gewoon oraal doen. Anavar enz.
Vrouwentopic is echt vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
belandde toen straks in het ondeugend foto topic.. wist niet dat er een mannen en vrouwen variant was.
Wtf man ... ik ben blind aan mijn ogen!! skinnyfats met semi-stijfjes in hun boxershortje..
didnt want to see ....
Ik weet best goed wat ik deo.quote:
Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe anavar.. spuiten is natuurlijk gewoon grapje. Meeste jongens beginnen toch ook met dianabol.
Volgend jaar flex cup 2014, ik ben daar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nee joh, gelijk met de anapolon begonnen!
Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwentopic is echt vermakelijk.
Al die whiteknights.
Sommige wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kicken vrouwen daar nou op? Van die whiteknights?
cool dm wel ffquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het wordt verhandeld in mijn gym. Kan wel wat regelen voor je.
Moet jij niet aan de epo gaan voor je wielerprestaties? Of is dat inmiddels een achterhaald middel.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
armstrong dee ook anavar dan moet het goed zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zag pas na 5 seconden dat het beest opgezet was.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
dreamerbulk is tog clone van cakebakker?
Whut...nu jullie het zeggen. Want want want...nu dreamerbulk er is heb ik cakeman niet meer gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef seto het volgende:
als dat waar is is het echt de meest briljante kloon ooit
Nee, ik was al lid van Fok! sinds 2002, maar door bepaalde zaken had ik de afgelopen 2.5 jaar een bannetje. Maar dankzij overleg met FA mocht ik weer terugkomenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
dreamerbulk is tog clone van cakebakker?
Ik heb je fobo met je ectopics nog eens bekeken wel funny.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nee, ik was al lid van Fok! sinds 2002, maar door bepaalde zaken had ik de afgelopen 2.5 jaar een bannetje. Maar dankzij overleg met FA mocht ik weer terugkomen
Mensen mentaal gebroken hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef no1uknow het volgende:
lulz een ban van 2,5 jaar, wtf heb je allemaal gedaan dan?
Ik heb ook nog een account gehad die ouder is dan die je nu bekijkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb je fobo met je ectopics nog eens bekeken wel funny.
Ja bitch, ik zit hier ook langer dan jullie allemaal. En ik ben te lui om te multiquoten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef no1uknow het volgende:
hahaha jezus fanta je hebt bijna 2 keer zoveel als de 2e
Ow lolz, link.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een account gehad die ouder is dan die je nu bekijkt.
lol QFTquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
Fanta is de Tong80 van het gym topic.
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.quote:
aware #miscquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
vet man jij kan echt snel schrijven of had je deze van de yuri opgesaved ckerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |