quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ze zijn testosteron, deca, anavar, dianabol, tren en hgh nog vergeten op het lijstje te zetten
Haha ik geloof wel in karma. Als ik met een gast zou rommelen die bezet is ofzo weet ik dat het op een manier terug gaat komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Luck and good man will come your way my chamak challo
Wel echt een coole dude volgens mij in het echt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm...vaag ja. Misschien doet hij niet veel abs en misschien komt het door de foto's+ asian genetics ( die heeft hij toch)?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Wel echt een coole dude volgens mij in het echt.
Valt jullie het ook op dat zijn ab-genetics zo vreemd zijn ? Als in geen abs?
Jij neukt die gewillige sletjes zeker. Trouwens je kan nog steeds aids hebben he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
lol als karma bestaat ben ik echt de lul ghehehe
Gewoon slechte ab genetics denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmm...vaag ja. Misschien doet hij niet veel abs en misschien komt het door de foto's+ asian genetics ( die heeft hij toch)?
Karma bestaat ook, is niet iets magisch ofzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
lol als karma bestaat ben ik echt de lul ghehehe
Elke keer als het onderwerp aids aan bod komt stel je je op als expert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij neukt die gewillige sletjes zeker. Trouwens je kan nog steeds aids hebben he.
Is pas na 3 maanden te zien in je bloed.
Hmmm tja abs zijn niet belangrijk, zolang zijn core maar gewoon sterk is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gewoon slechte ab genetics denk ik.
Zie ook verdacht nooit een foto waarbij hij compleet met zijn buik bloot erop staat van de afgelopen paar jaar.
Ja of what you give is what you get.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Karma bestaat ook, is niet iets magisch ofzo.
Als jij slechte dingen doet bij mensen, is de kans groter dat er een wraakactie zal ontstaan.
Ook kan je het vlinder effect krijgen; iemand zegt iets slechts over jou tegen iemand anders.. enz enz... en dit uit zich in een veel groter negatief effect uiteindelijk.
Gezegde is ook: wie goed doet, goed ontmoet... in de praktijk is dit eigenlijk altijd zo.
Live by the sword, die by the sword... komt meestal ook uit
zo simpel is het leven.
Jup, mij boeien abs ook vrij weinig, vond het vorig jaar even leuk om shredded te zijn.. lol was er al snel weer vanaf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmm tja abs zijn niet belangrijk, zolang zijn core maar gewoon sterk is.
Ja ik ben zelf nu wel benieuwd hoe het is om echt abs te hebben. Voelt wss wel anders dan een zacht buikje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jup, mij boeien abs ook vrij weinig, vond het vorig jaar even leuk om shredded te zijn.. lol was er al snel weer vanaf.
Hee, jynx de boel nu niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij neukt die gewillige sletjes zeker. Trouwens je kan nog steeds aids hebben he.
Is pas na 3 maanden te zien in je bloed.
Heb zelf voor een goed doel gewerkt wat geld inzamelt voor een nieuw medicijn, kwam regelmatig laboranten tegen en die konden mij echt wel vertellen dat je HIV-waarde nu nog te laag is wat te kunnen zien. Incubatietijd is 3 maandjes. Succes en probeer het over 3 maandjes nog een keer, voor nu even veilig neuken.quote:
bloed geven is gratis, de aidstest daarop ook, kost je niks ipv te dokken voor testenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb zelf voor een goed doel gewerkt wat geld inzamelt voor een nieuw medicijn, kwam regelmatig laboranten tegen en die konden mij echt wel vertellen dat je HIV-waarde nu nog te laag is wat te kunnen zien. Incubatietijd is 3 maandjes. Succes en probeer het over 3 maandjes nog een keer, voor nu even veilig neuken.
Hij neemt ons bij de benen. Dat is wat hij doet!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:48 schreef seto het volgende:
hoop dat awesome nog de dieetclub OP kan pakken voor hij dood is
Wie heeft het over gratis, bloed geven is gratis, dokkken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bloed geven is gratis, de aidstest daarop ook, kost je niks ipv te dokken voor testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |