SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 0% gewijzigd door Puala op 27-08-2013 07:55:43 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Haal dat vraagteken maar weg. Dat is de juiste locatiequote:
Ja, maar ik kom nooit nergens op meetings, mn andere BX doet niet veel met kapotte koppeling en deze heb ik sinds vorige weekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Millingen, wat een uithoek(hoewel best te doen vanuit bijv. Nijmegen)
Overigens Prowl, lid van BX-club? Ik rij wel eens met 2cv mee in de zijne.
Ik heb em bijna altijd alleen opgehaald en altijd samen weg gebrachtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ow en Prowl, in hoeverre is Popples betrokken bij FOK!Stok verplaatsingen? In de overzichtjes wordt jij alleen genoemd, maar ik kan dat her en der aanpassen
Misschien een opblaasbootje regelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef Thijz het volgende:
Hemelsbreed niet heel ver hier vandaan... Zit alleen aan de verkeerde kant van de rivier.
Veerpont Millingen-Pannerden nemen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:07 schreef Thijz het volgende:
Hemelsbreed niet heel ver hier vandaan... Zit alleen aan de verkeerde kant van de rivier.
Ga ik haar er bij op zettenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:41 schreef Prowl het volgende:
De locatie heb ik expres niet al te moeilijk gemaakt maar wel ff een "uithoek gemeente" die van het lijstje af kan
[..]
Ja, maar ik kom nooit nergens op meetings, mn andere BX doet niet veel met kapotte koppeling en deze heb ik sinds vorige week
[..]
Ik heb em bijna altijd alleen opgehaald en altijd samen weg gebracht
zo te zien op Streetview is die niet voor motorvoertuigen. Misschien dat je je fiets mag meenemen, maar meer niet lijtk me.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Veerpont Millingen-Pannerden nemen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Veerpont Millingen-Pannerden nemen?
Spaar je de moeite, als het vanavond niet lukt wordt het morgenmiddagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:34 schreef Thijz het volgende:
[..]Eens kijken of we 'm zondag met de fiets op kunnen halen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, als het vanavond niet lukt wordt het morgenmiddag.
Heb je al bedacht waar je 'm weer neerlegt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, als het vanavond niet lukt wordt het morgenmiddag.
Veenendaal, als ik mij die rit goed herinner, de laatste tussenstops voor Rhenen. Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef picodealion het volgende:
Ligt even aan hoe de rest van mijn weekend eruit ziet, maar waarschijnlijk ergens op de route arnhem - utrecht. Scherpenzeel, Veenendaal, zoiets.
Ik ook niet, veenendaal moet toch nog dus das toch juist goed als ie daar heen gaat?quote:
Als je hem dan ook nog ergens anders wilt neerleggen, is iedereen blij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Bronson het volgende:
Als hij in Rhenen / Veenendaal / Scherpenzeel komt, haal ik hem als newbie graag voor de eerste keer op.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem dan ook nog ergens anders wilt neerleggen, is iedereen blij.
Trein*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:01 schreef Maringo het volgende:
Hij is toch met de bus naar Rhenen gegaan om daar geen stok te vinden. En een tussenstop was Veenendaal.
Als ik garanties had dat ie er aankomende week nog ligt had ik het wel weer overwogen om terug naar die vervloekte plek te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef picodealion het volgende:
Ik sta nu langs de A15 voor de afslag Rhenen. Het wordt Veenendaal, wie rijdt er vast heen?
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef picodealion het volgende:
Ik sta nu langs de A15 voor de afslag Rhenen. Het wordt Veenendaal, wie rijdt er vast heen?
Ik ben 2m, peanuts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:31 schreef Prowl het volgende:
Kon je een beetje makkelijk bij de sleutel komen?
Hoe hoog heb je jouw sleutel opgeborgen?quote:
Valt wel mee. Zelfs als je 'm niet kan zien gaat het op de tast prima.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe hoog heb je jouw sleutel opgeborgen?
snie hoog genoeg dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zelfs als je 'm niet kan zien gaat het op de tast prima.
Ik gooi voor de zekerheid morgen maar een trapje in de auto.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zelfs als je 'm niet kan zien gaat het op de tast prima.
Nietquote:
hmmmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gooi voor de zekerheid morgen maar een trapje in de auto.
Zie vorig topic.quote:
Dan zul je met de knagende onzekerheid moeten leven. Of misschien dat t-i-m het voor je doet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben lui, geen zin om het op te zoeken
Het enige wat ik daar kan vinden is dat ie niet naar een plek gaat waar ik makkelijk bij kan, aka het westen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zul je met de knagende onzekerheid moeten leven. Of misschien dat t-i-m het voor je doet.
Dan heb je je antwoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat ik daar kan vinden is dat ie niet naar een plek gaat waar ik makkelijk bij kan, aka het westen.
Het noord-westen dan? Daar is ie al veel te lang niet meer geweest (sinds ik hem daar heb weggehaald)quote:
Users die vragen.....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het noord-westen dan? Daar is ie al veel te lang niet meer geweest (sinds ik hem daar heb weggehaald)
Ik wil enkel weten waar ie terecht komtquote:
Ik weet niet eens of ik morgen tijd heb hem op te halen. Ik hang aan elkaar van afspraken en het is nog een stukkie omrijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil enkel weten waar ie terecht komt![]()
De huidige locatie is prima te doen, zelfs een stukje verder naar Rhenen
Afspraken, afspraken... Screw dat en gewoon die stok een slinger westwaart geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik morgen tijd heb hem op te halen. Ik hang aan elkaar van afspraken en het is nog een stukkie omrijden.
Westwaarts is sowieso geen optie dit keer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Afspraken, afspraken... Screw dat en gewoon die stok een slinger westwaart geven.
Wat heb je tegen het westen? Enkel het zuid-westen is vaak aan de beurt geweest. In tegenstelling tot heel het noorden een paar weken terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Westwaarts is sowieso geen optie dit keer.
Is niet mijn territorium.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heb je tegen het westen? Enkel het zuid-westen is vaak aan de beurt geweest. In tegenstelling tot heel het noorden een paar weken terug
Ik heb morgen nog andere dingen te doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is niet mijn territorium.
Maar als je snel bent kun je hem voor morgen nog oppikken en overal naartoe slingeren.
"Een paar weken terug"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heb je tegen het westen? Enkel het zuid-westen is vaak aan de beurt geweest. In tegenstelling tot heel het noorden een paar weken terug
Ik heb ook geen problemen met Limburg, als er maar beweging in blijft vind ik alles bestquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
"Een paar weken terug"
Check is hoe lang Limburg niet is geweest voor de laatste keer en probeer dan nog es te zeuren.
Dat was in het verleden ook altijd het probleem met Limbabwequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met Limburg, als er maar beweging in blijft vind ik alles best
Helaas is er geen reserveer functie in dit topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Woensdag gaat ie daar weg, niet kapen svp
Vorige keer werkte hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas is er geen reserveer functie in dit topic
Tsja. Dit is voor mij ook een brug te ver. Afwachten maar... Als 'ie vrijdag in de buurt van ( grofweg ) amersfoort - utrecht - amsterdam en den haag ligt, dan kan ik 'm weer oppikken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Sigh... daar gaan mijn plannen.
Hij lag zo mooi op mijn route van woensdag![]()
Snel verplaatsen danquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef t-i-m het volgende:
[..]
mooie verplaatsing cat
laat ze maar piepen![]()
Leuke gok, toch niet helemaal.quote:
Dat was mijn volgende gok.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke gok, toch niet helemaal.![]()
Stokbord rechts, sleutelbord links ( sleutel in onderste kleine bordje)
[ afbeelding ]
Omgeving![]()
[ afbeelding ]
En als dat niet voldoende blijkt voeg ik er morgen nog een omgevingsfoto aan toe.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende gok.
Pinpoint
Goed bezig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Nou, in één week een verplaatsing van Numansdorp naar Weert en eentje van Veenendaal naar Geldrop, ik vind het netjes.
Uiteraard niet, maar die had ik al in de wiki's geplaatst en uit de lijst geschrapt (evenals kaartje)quote:
Ga je gang, zo lang er maar beweging in blijft is het iets minder erg dat ik er niet bij kanquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Prowl het volgende:
Nou, een rondje Limburg en Brabant dan maar om alle gemeentes daar af te strepen?
Dat is om anderen ook een kans te geven, maar zo ver ik weet woont er niemand anders in die omgevingquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:16 schreef Prowl het volgende:
Ik moet toch een ronde afwachten?![]()
Spelregels........
Ik rij er donderdag 2x langsquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is om anderen ook een kans te geven, maar zo ver ik weet woont er niemand anders in die omgeving
Ik rijd er morgen weer twee keer langs.quote:
Zo gaat dat altijd.. Zo ook na die verplaatsing vanuit Utrecht. Ligt een poos stil en nog geen dag na de verplaatsing komt er 1 of andere Pipo vragen wanneer hij daar weer eens komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:44 schreef Maringo het volgende:
Ik kan me herinneren dat nadat ie begin 2012 bijna twee maanden in Uden en Best had gelegen dat er een week later ook iemand kwam dat ie hem graag in omgeving Eindhoven had gewild.
Zo lang geleden is het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem dan westwaart meeneemt, dan kan ik hem misschien ook weer es oppikken, ik mis hem.
Er zijn er maar 2 die hem daar op kunnen halen, beiden mogen nog niet, dus tja...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is Geldrop nu zo'n uithoek? Hij blijft daar maar liggen.
Ik heb vertrouwen in Puala.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 die hem daar op kunnen halen, beiden mogen nog niet, dus tja...
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef JJH het volgende:
Hmmm, volgende week wel enigzins in de buurt. Als ie er maandag nog ligt.
Ook best.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Kom maar even in de buurt, dan neem ik 'm zaterdag mee naar Sauwerd (Groningen).
Vind je niet dat ie daar de laatste tijd wel genoeg is geweest?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Kom maar even in de buurt, dan neem ik 'm zaterdag mee naar Sauwerd (Groningen).
Haha, lekker dichtbij voor mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind je niet dat ie daar de laatste tijd wel genoeg is geweest?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noorden
Familiefeestje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haha, lekker dichtbij voor mij
Wat moet je daar dan? Mijn zwager woont er.
[..]
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noorden
Doe dan de hele zevende ronde:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgelopen twee maanden, als ik het goed heb gaat ie nu naar een provincie die het absoluut verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik kan niet kiezen waar ik hem straks heen breng
Zo dicht mogelijk bij Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dicht mogelijk bij LeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er tussenin dan, moge de snelste winnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Den Haag.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Laat hem nog een stukje zakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fiets en veel tijd vs auto en weinig tijd... klinkt interessantquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Leiden
[..]
Er tussenin dan, moge de snelste winnen?
Leidschendam is ook een optie, om dat goed te maken. En ik moet ook nog door heel Leiden heen om daar te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fiets en veel tijd vs auto en weinig tijd... klinkt interessant
Al denk ik dat jij eerder in Voorschoten met de fiets zal zijn dan ik met de auto. Ik moet immers nog om heel Den haag heen.
Dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef picodealion het volgende:
Zo dicht mogelijk bij Arnhem, of Zeist.
Noordwijkerhout dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Leiden
[..]
Er tussenin dan, moge de snelste winnen?
Je weet waar ik woonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
Ergens rondom deze route gaat het worden![]()
https://maps.google.nl/ma(...)mrsp=0&sz=13&t=m&z=9
Ik vond Noordwijkerhout al een aardig stuk fietsen, dit gaat me al helemaal te verquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:26 schreef m1st1g het volgende:
Je mag ook een kleine omweg maken via omgeving Rotterdam.
Je komt door of bij de gemeentes Maasdriel (Kerkdriel/Ammerzoden/Hedel), IJsselstein, Stichtse Vecht (Breukelen/Maarsen) ,De Ronde Venen (Wilnis/Vinkeveen/Abcoude) en Oostzaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:30 schreef picodealion het volgende:
Vianen - Maarssen heeft een paar goede plekjes.
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
En nu naar het noorden met die stok, en niet het noord-oosten.
Vanaf waar de stok nu is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaan
http://goo.gl/maps/FpUoGquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaan
Oja, bord is De haal 100, kan niet pinpointen op ipad
Leuke verplaatsing! Had je gezien dat de ophaalplek van de stok vlakbij het asiel is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto komt morgen wel als t nodig is :p
Nee helemaal niet. Ik was alleen maar heel druk met het verkeer, want het was echt spitsuur daar. En er liep een kerel om me heen te drentelen en ik was als de dood dat ie me aanspraak. Want ik vond het een beetje een creep lijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke verplaatsing! Had je gezien dat de ophaalplek van de stok vlakbij het asiel is?
Oeh nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
Als ik die vanavond ophaal, ligt ie morgen in Brabant.
Laat hem zelf een rondje Noord-Holland doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
En nu naar het noorden met die stok, en niet het noord-oosten.
Ik wilde eerst ook de stok al oppikken maar toch pas ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Laat hem zelf een rondje Noord-Holland doen
Beemster, Landsmeer, Edam-Volendam, Schermer, Langedijk, Drechterland, Opmeer
keus zat
Wiki's trouwens bijgewerkt en Oostzaan geschrapt![]()
Hij lag onlangs in Weert, toen had je een kans gehad om hem er zelf heen te brengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laat m maar eens naar zuid limburg komen
Ja, want weert is Zuid Limburgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij lag onlangs in Weert, toen had je een kans gehad om hem er zelf heen te brengen
Dat zegt ie niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want weert is Zuid Limburg
Tuurlijk, ik kan 160km omrijden om hem te halen, maar dan kan ik net zo goed naar de randstad toe als ie daar ligt. Ik ben best bereid om een stukje te rijden, maar helemaal naar Weert zie ik niet zittenquote:
Weer naar Brabant?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
quote:
zeikerdquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je gang, zo lang er maar beweging in blijft is het iets minder erg dat ik er niet bij kan
Qua stats en gemeentes die nog moeten is het iets beter dat ie in de buurt blijft, voor mij liggen de kansen ook iets hoger.quote:
Breng hem zelf dan ergens heen.quote:
je hoeft niet door amsterdamquote:
Ik ben helaas genoodzaakt om nog een jaar met het OV te reizen, dus weinig keus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef t-i-m het volgende:
[..]
je hoeft niet door amsterdam
je rijdt er omheen...
en anders zijn er nog wel wat omweggetjes....
fiets / brommert enzzz....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helaas genoodzaakt om nog een jaar met het OV te reizen, dus weinig keus.
Goed voor je conditiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen brommert, dus dat wordt lastig
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
Had je met het noodweer moeten gaan. Bij mij liep er geen mens rond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was alleen maar heel druk met het verkeer, want het was echt spitsuur daar. En er liep een kerel om me heen te drentelen en ik was als de dood dat ie me aanspraak. Want ik vond het een beetje een creep lijken
[..]
Oeh nice
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.
Den Bosch gaat me dan weer een beetje furrrr. Dan wacht ik wel even.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
Kerkdrielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
bijvoorbeeldquote:
Aalburg, verder is alles wel in het zuiden of ver van de route. (gemeentes wegwerkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
oeeeequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt hem?quote:
heb je hem?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:22 schreef picodealion het volgende:
Bart al onderweg? Anders pik ik 'm rond 6u op.
De eerste week dat ik meedeed ging het erg snel en allemaal in mijn regio, daardoor heb ik de boel een beetje overschatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem?
* Nattekat hoopt dat picodealion zich nog wat herinnert van zijn zomerdoel
Shit, heb vandaag namelijk geen tijdquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Die blijft daar niet lang liggen.
Interestingquote:Op zondag 1 september 2013 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik wil, voordat ik de auto kwijtraak (oktober), nog even mijn speciale verplaatsing doen
Niet speciaal qua afstand, meer om de plek die ik in gedachten heb om hem neer te leggen. Ik zal daar echter geen gemeente mee afstrepenquote:
ok. Dan laat ik deze voor je liggen en doe ik die na jou. Tenminste, als je het niet te gek maakt.quote:Op zondag 1 september 2013 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Shit, heb vandaag namelijk geen tijd
Morgen wel
Zo dichtbij
En ik wil, voordat ik de auto kwijtraak (oktober), nog even mijn speciale verplaatsing doen
ik hoop het niet. Morgen komt goed, vrouwlief ziet het wel zitten dat ik er even met de jongste tussenuit ga. Voor degenen in de buurt die vrezen dat hij ver weg verdwijnt. Dat is niet het geval, ik blijf in de provincie.quote:
Bij het oppikken in Sauwerd sliep hij gewoon in de maxi-cosi. Auto aan de kant, uitstappen, stok oppikken en weer verder rijden. Slechte weer tijdens wandeling viel gelukkig mee, het miezerde heel eventjes, verder was het droog.quote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef Maanvis het volgende:
arme baby, dat ie in dit slechte weer de stok moet zoeken
Dank je wel. Deze had ik altijd al eens willen doenquote:
Die foto op de pagina is precies het bord waar de stok ligtquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef BELASTING het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marnehuizen
Nope, geen mogelijkheid. De poorten van het oefenterrein gaan alleen open voor bestemmignsverkeer. Grote slagbomen ervoor.quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Marnehuizen.Ik had er nog niet van gehoord. Zo leer je nog eens wat.
Maarja, komende dagen wordt het prachtig weer dus prima voor een wandelingetje. Hoewel ik voorstander ben van gemotoriseerd vervoer. Kun je er echt niet met de auto komen?
Er staat een (kapotgeschoten) Ka, dus tsja.
Precies mijn gedachtenquote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die foto op de pagina is precies het bord waar de stok ligt
Alleen dat rode plekje in Friesland en hij kan weer terug naar het westen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuwe maand, nieuw overzichtskaartje
[ afbeelding ]
quote:Om te voorkomen dat vandalen het dorp onveilig maken (wat bij het eerste kleine dorp wel incidenteel gebeurde) of vrijende stelletjes de gebouwen betreden
Als je het stuk wandelen niet meetelt, ligt Marnehuizen op 2 minuten rijden van Lauwersoog, waar de boot naar Schier vandaan vertrektquote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen dat rode plekje in Friesland en hij kan weer terug naar het westen.
Ja, vrij uniek. Niks relaxt parkeren naast de stok. Lopen zul je.quote:
Toffe lokaties weet je elke keer uit te zoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 18:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je het stuk wandelen niet meetelt, ligt Marnehuizen op 2 minuten rijden van Lauwersoog, waar de boot naar Schier vandaan vertrekt
Anyway, ik heb kleinste plaats van Nederland (Westerdiepsterdallen), midden op de Afsluitdijk (Kornwerderzand), niet vermelde kern (Oosterhörn) en nu een niet bestaand en amper bereikbaar dorp (Marnehuizen), op mijn naam staan. Ik kan me geen nieuwe bijzondere plaats bedenken
Hee ja dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:15 schreef Dagoduck het volgende:
Overgevoelige veiligheidsdiensten tegenwoordig:
"Bom gevonden in Marnehuizen"
"Ja, het is toch een militair dorp?"
"Deze bom was niet van hun"
"Van wie dan?"
"Van forum.fok.nl!"
quote:
Friens heeft gewoon een bushalte hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 13:26 schreef Haasbeuntje het volgende:
Hmm, de stok ligt nu wel vlakbij, helaas heb ik momenteel geen fatsoenlijk vervoer
Een mede-OV'erquote:Op donderdag 5 september 2013 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Als hij er morgen nog ligt ga ik een poging doen met het OV.
Ik zit in Leeuwarden op school dus ga 's ochtends om kwart over 7 al de dijk overquote:Op donderdag 5 september 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een mede-OV'er
Over de afsluitdijk toch?
Nee, Noord Holland is een prima plekquote:Op donderdag 5 september 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit in Leeuwarden op school dus ga 's ochtends om kwart over 7 al de dijk overAls ik dan klaar ben ga ik dit weekend naar Deventer dus wie weet
Als iemand hem nou 's ochtends verplaats naar ergens op de lijn Leeuwarden - Deventer is het ook best
Net zei je nog dat jij hem kon ophalen waar ie nu ligt?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Als iemand hem nou ergens in de buurt van Deventer legt misschien kan ik m'n vader overhalen een stukkie te rijden met de auto zaterdag
Ja, maar als ik hem dan mee neem en weer ergens neerpleur als iemand anders hem dan weer verplaatst kan ik hem weer verplaatsenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zei je nog dat jij hem kon ophalen waar ie nu ligt?
Tegenwoordig ligt het tempo iets te laag om binnen een paar dagen 2 verplaatsingen te krijgen, dan moet de stok eerst gestolen wordenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar als ik hem dan mee neem en weer ergens neerpleur als iemand anders hem dan weer verplaatst kan ik hem weer verplaatsen
Betekend nog niet dat het onmogelijk isquote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt het tempo iets te laag om binnen een paar dagen 2 verplaatsingen te krijgen, dan moet de stok eerst gestolen worden
quote:
Het ligt voor vrijwel niemand op de route denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
't is voor mij helaas niet echt op de route momenteel.
Alles in één take opgenomenquote:
Voor mij wel, is alleen een heel stuk langer met de bus dan met de treinquote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het ligt voor vrijwel niemand op de route denk ik
Werk in Grou, dus een makje. Maar hij was er niet meerquote:Op donderdag 5 september 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het ligt voor vrijwel niemand op de route denk ik
Tot zo ver het noorden dus, de stok komt op een random plek terechtquote:
Friens heeft twee, die andere dus opgezocht, maar ook daar niets aanwezig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
da's balen. Of bij een ander bebouwdekom bord? Nee, dit is de goede plek. Idd hopelijk een zwarte hand.
Ja of hij hangt nu als trofee bij iemand op een zolderkamertje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nice, dan kan hij zomaar overal opduiken![]()
Dan krijgen we weer een nieuwe schone stok die koelkast als reserve heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of hij hangt nu als trofee bij iemand op een zolderkamertje.
In Friesland? Wat denk je zelfquote:
Owja had hij er 2 gemaakt? Da's handig. Een nieuwe goeie stok maken is toch wel wat werk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer een nieuwe schone stok die koelkast als reserve heeft.
Neuh, iedere ronde is een nieuwe stok. Alleen in ronde 6 hadden we tijdelijke vervangende stokken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:37 schreef Maanvis het volgende:
waa jullie gebruiken nog steeds dat vieze ding!
Ik heb d'r ook nog altijd een.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer een nieuwe schone stok die koelkast als reserve heeft.
Zo zwaar was 'ie toch niet? Dat jij 'm op je dak moest vervoeren kwam door alle rommel die je met je meesleept...quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:36 schreef 2cv het volgende:
Hmz, ik wil nog een stalen stok versie 2.0 maken. Grootste verbetering zal dan een flinke gewichtsreductie zijn.
Van wat ik heb gezien, nem ik em liever niet mee op de fietsquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zwaar was 'ie toch niet? Dat jij 'm op je dak moest vervoeren kwam door alle rommel die je met je meesleept...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |