fiets / brommert enzzz....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helaas genoodzaakt om nog een jaar met het OV te reizen, dus weinig keus.
Goed voor je conditiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen brommert, dus dat wordt lastig
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
Als ik die vanavond ophaal, ligt ie morgen in Brabant.
Had je met het noodweer moeten gaan. Bij mij liep er geen mens rond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was alleen maar heel druk met het verkeer, want het was echt spitsuur daar. En er liep een kerel om me heen te drentelen en ik was als de dood dat ie me aanspraak. Want ik vond het een beetje een creep lijken
[..]
Oeh nice
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.
Den Bosch gaat me dan weer een beetje furrrr. Dan wacht ik wel even.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
Kerkdrielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
bijvoorbeeldquote:
Aalburg, verder is alles wel in het zuiden of ver van de route. (gemeentes wegwerkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
oeeeequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt hem?quote:
heb je hem?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:22 schreef picodealion het volgende:
Bart al onderweg? Anders pik ik 'm rond 6u op.
De eerste week dat ik meedeed ging het erg snel en allemaal in mijn regio, daardoor heb ik de boel een beetje overschatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem?
* Nattekat hoopt dat picodealion zich nog wat herinnert van zijn zomerdoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |