Ga je gang, zo lang er maar beweging in blijft is het iets minder erg dat ik er niet bij kanquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Prowl het volgende:
Nou, een rondje Limburg en Brabant dan maar om alle gemeentes daar af te strepen?
Dat is om anderen ook een kans te geven, maar zo ver ik weet woont er niemand anders in die omgevingquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:16 schreef Prowl het volgende:
Ik moet toch een ronde afwachten?![]()
Spelregels........
Ik rij er donderdag 2x langsquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is om anderen ook een kans te geven, maar zo ver ik weet woont er niemand anders in die omgeving
Ik rijd er morgen weer twee keer langs.quote:
Zo gaat dat altijd.. Zo ook na die verplaatsing vanuit Utrecht. Ligt een poos stil en nog geen dag na de verplaatsing komt er 1 of andere Pipo vragen wanneer hij daar weer eens komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:44 schreef Maringo het volgende:
Ik kan me herinneren dat nadat ie begin 2012 bijna twee maanden in Uden en Best had gelegen dat er een week later ook iemand kwam dat ie hem graag in omgeving Eindhoven had gewild.
Zo lang geleden is het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem dan westwaart meeneemt, dan kan ik hem misschien ook weer es oppikken, ik mis hem.
Er zijn er maar 2 die hem daar op kunnen halen, beiden mogen nog niet, dus tja...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Is Geldrop nu zo'n uithoek? Hij blijft daar maar liggen.
Ik heb vertrouwen in Puala.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 die hem daar op kunnen halen, beiden mogen nog niet, dus tja...
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef JJH het volgende:
Hmmm, volgende week wel enigzins in de buurt. Als ie er maandag nog ligt.
Ook best.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat niet gaat gebeuren
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Kom maar even in de buurt, dan neem ik 'm zaterdag mee naar Sauwerd (Groningen).
Vind je niet dat ie daar de laatste tijd wel genoeg is geweest?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Kom maar even in de buurt, dan neem ik 'm zaterdag mee naar Sauwerd (Groningen).
Haha, lekker dichtbij voor mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef picodealion het volgende:
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind je niet dat ie daar de laatste tijd wel genoeg is geweest?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noorden
Familiefeestje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Haha, lekker dichtbij voor mij
Wat moet je daar dan? Mijn zwager woont er.
[..]
Dat was eind juni. Ik weet nog wel een mooie verplaatsing hier in het noorden
Doe dan de hele zevende ronde:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgelopen twee maanden, als ik het goed heb gaat ie nu naar een provincie die het absoluut verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Puala het volgende:
Ik kan niet kiezen waar ik hem straks heen breng
Zo dicht mogelijk bij Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dicht mogelijk bij LeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er tussenin dan, moge de snelste winnen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Den Haag.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Laat hem nog een stukje zakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fiets en veel tijd vs auto en weinig tijd... klinkt interessantquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Leiden
[..]
Er tussenin dan, moge de snelste winnen?
Leidschendam is ook een optie, om dat goed te maken. En ik moet ook nog door heel Leiden heen om daar te komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fiets en veel tijd vs auto en weinig tijd... klinkt interessant
Al denk ik dat jij eerder in Voorschoten met de fiets zal zijn dan ik met de auto. Ik moet immers nog om heel Den haag heen.
Dat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:26 schreef picodealion het volgende:
Zo dicht mogelijk bij Arnhem, of Zeist.
Noordwijkerhout dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij Leiden
[..]
Er tussenin dan, moge de snelste winnen?
Je weet waar ik woonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
Ergens rondom deze route gaat het worden![]()
https://maps.google.nl/ma(...)mrsp=0&sz=13&t=m&z=9
Ik vond Noordwijkerhout al een aardig stuk fietsen, dit gaat me al helemaal te verquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:26 schreef m1st1g het volgende:
Je mag ook een kleine omweg maken via omgeving Rotterdam.
Je komt door of bij de gemeentes Maasdriel (Kerkdriel/Ammerzoden/Hedel), IJsselstein, Stichtse Vecht (Breukelen/Maarsen) ,De Ronde Venen (Wilnis/Vinkeveen/Abcoude) en Oostzaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:30 schreef picodealion het volgende:
Vianen - Maarssen heeft een paar goede plekjes.
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
En nu naar het noorden met die stok, en niet het noord-oosten.
Vanaf waar de stok nu is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaan
http://goo.gl/maps/FpUoGquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noord Holland is NW, het noorden is ie maanden rondgegaan
Oja, bord is De haal 100, kan niet pinpointen op ipad
Leuke verplaatsing! Had je gezien dat de ophaalplek van de stok vlakbij het asiel is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto komt morgen wel als t nodig is :p
Nee helemaal niet. Ik was alleen maar heel druk met het verkeer, want het was echt spitsuur daar. En er liep een kerel om me heen te drentelen en ik was als de dood dat ie me aanspraak. Want ik vond het een beetje een creep lijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke verplaatsing! Had je gezien dat de ophaalplek van de stok vlakbij het asiel is?
Oeh nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
Als ik die vanavond ophaal, ligt ie morgen in Brabant.
Laat hem zelf een rondje Noord-Holland doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
En nu naar het noorden met die stok, en niet het noord-oosten.
Ik wilde eerst ook de stok al oppikken maar toch pas ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Laat hem zelf een rondje Noord-Holland doen
Beemster, Landsmeer, Edam-Volendam, Schermer, Langedijk, Drechterland, Opmeer
keus zat
Wiki's trouwens bijgewerkt en Oostzaan geschrapt![]()
Hij lag onlangs in Weert, toen had je een kans gehad om hem er zelf heen te brengenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laat m maar eens naar zuid limburg komen
Ja, want weert is Zuid Limburgquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij lag onlangs in Weert, toen had je een kans gehad om hem er zelf heen te brengen
Dat zegt ie niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, want weert is Zuid Limburg
Tuurlijk, ik kan 160km omrijden om hem te halen, maar dan kan ik net zo goed naar de randstad toe als ie daar ligt. Ik ben best bereid om een stukje te rijden, maar helemaal naar Weert zie ik niet zittenquote:
Weer naar Brabant?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
quote:
zeikerdquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je gang, zo lang er maar beweging in blijft is het iets minder erg dat ik er niet bij kan
Qua stats en gemeentes die nog moeten is het iets beter dat ie in de buurt blijft, voor mij liggen de kansen ook iets hoger.quote:
Breng hem zelf dan ergens heen.quote:
je hoeft niet door amsterdamquote:
Ik ben helaas genoodzaakt om nog een jaar met het OV te reizen, dus weinig keus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef t-i-m het volgende:
[..]
je hoeft niet door amsterdam
je rijdt er omheen...
en anders zijn er nog wel wat omweggetjes....
fiets / brommert enzzz....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben helaas genoodzaakt om nog een jaar met het OV te reizen, dus weinig keus.
Goed voor je conditiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen brommert, dus dat wordt lastig
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:29 schreef Bart het volgende:
Had je met het noodweer moeten gaan. Bij mij liep er geen mens rond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was alleen maar heel druk met het verkeer, want het was echt spitsuur daar. En er liep een kerel om me heen te drentelen en ik was als de dood dat ie me aanspraak. Want ik vond het een beetje een creep lijken
[..]
Oeh nice
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zuidelijk Brabant? Want dan mag ik weer.
Den Bosch gaat me dan weer een beetje furrrr. Dan wacht ik wel even.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
Kerkdrielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
ik moet morgen naar den Bosch, ff kijken of daar in de buurt een plaats is die nog niet aan de beurt is geweest
bijvoorbeeldquote:
Aalburg, verder is alles wel in het zuiden of ver van de route. (gemeentes wegwerkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
oeeeequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt hem?quote:
heb je hem?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:22 schreef picodealion het volgende:
Bart al onderweg? Anders pik ik 'm rond 6u op.
De eerste week dat ik meedeed ging het erg snel en allemaal in mijn regio, daardoor heb ik de boel een beetje overschatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem?
* Nattekat hoopt dat picodealion zich nog wat herinnert van zijn zomerdoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |